thoralf

Direktlänk till inlägg 15 maj 2016

VÄNSTERPARTIET I MALMÖ

Av Thoralf Alfsson - 15 maj 2016 19:58

”I Slottsparken bjöds det också på underhållning av det mer militanta slaget med palestinska dabkegruppen Al-Jaleel. I militärkläder uppträdde dansgruppen medan  sång på arabiska strömmade från Vänsterpartiets högtalare. Här följer några avsnitt från det över nio minuter långa sång, dans  och musiknummer som  Vänsterpartiet i Malmö applåderade:”


oh martyrers moder, du gav dina barn till revolutionen

 

”Med dyrbart blod har vi befriat och må Allah ge dig långt liv”

 

Vårt blod och vår kamp/strid ökar och stärker revolutionen

 

”Vår revolution har börjat, tänd facklan med ditt blod!

 

”Jag svär min fiende du ska inte kunna fly från revolutionens hand och folket”

 

”Jag svär min fiende vi kommer att dyka upp framför dig på alla gator och i alla gränder”

 

 


Jag har citerat detta från följande bloggpost.



Besök gärna denna blogg och se mer material så förstår ni hur illa det är. Det är inte bara Miljöpartiet som blivit infiltrerade av islamister. Vänsterpartiet kanske har ett ännu större problem.


Det här påminner till viss del det som utspelades på Larmtorget i Kalmar 2009 när Socialdemokraterna anordnade en fredsdemonstration. Så mycket till fredsdemonstration anser jag inte det blev. Snarare en manifestation för Hizbollah och palestinska grupper som hatar Israel.


 
 
Ingen bild

Pellesnick

15 maj 2016 20:39

Kom precis hem från Göteborg efter en trevlig helg där med min Sambo. Det som är mindre trevligt är att det Svenska språket nästan är utrotat i Göteborg. Vi uppfattade att det var mer nysvenskar och tiggare på stan som gjorde allt för att höras och synas. När vi gick hem inatt så var det inte utan att man blev lite byxis när man inte såg en enda Svensk på gatorna utan bara stora gäng av nysvenskar som hoade och glodde på oss. Nu är det dags att Stefan"svetsarn" Löve'n tar sitt ansvar i Svensk politik. Sparka ut dessa jävla Grönsakskommunister ut ur regeringen och skicka hem alla som inte har här att göra i vårt land. Vår välfärd är på väg åt helvete de behöver man inte så högt IQ för att förstå. Nu är det också dags att Svenska folket verkligen vaknar upp och inser vart vi är på väg med vårt land och väljer att rösta på det Politiska Parti som tar ansvar för Sverige på riktigt.

 
Ingen bild

Morningstar

15 maj 2016 20:52

Sossarnas broderskapsrörelse har legat till sängs med islamister i många år redan, så det är säkert lika illa där. Återstår att se hur det ser ut med dom blåare partierna. Men med tanke på Reinfeldts 8 år vid makten fruktar jag att det förmodligen är mer eller mindre lika illa där. Mest lustigt vore det ju om det påstått kristna partiet hade blivit kapat av islamister.

 
Ingen bild

ibbe

15 maj 2016 21:42

Förra mandatperioden hade moderaterna islamisten Waberi från Göteborg i sin riksdagsgrupp. Naturligtvis hade Reinfeldt placerat honom som ersättare i försvarsutskottet. Nu ärk Waberi borta men hur. det ser ut rent allmänt inom M kan man bara spekulera i. Troligen är de flesta partier infiltrerade av islam i ett eller annat avseende. Den religionen jobbar långsiktigt på olika nivåer. I naiva Sverige har dess utövare bjudits på guldläget som bekant.

 
Ingen bild

Hulda mk1

15 maj 2016 21:56

Miljöpartiet minskar och Vänsterpartiet ökar i de senaste väljarundersökningarna. Är det islamister och Muslimer som efter Kahn-incidenten har bytt partisympatier..?

Thoralf Alfsson

15 maj 2016 22:15

En fullt berättigad fråga!

 
Ingen bild

Demokratur

15 maj 2016 22:19

Det värsta är inte islamisterna som berättar vad de planerar att göra med vårt land.
Det värsta är dum-svensken som går runt med huvudet uppkört i ändan och är politiskt korrekt.
Men min sorgeprocess är över. Jag vet att min framtid får sökas i annat, normalt, land. Ni andra får lycka till...

 
Ingen bild

Lena

15 maj 2016 23:40

Jag minns som ung hur vänstern, framför allt Vänsterpartiet, var helt allergisk mot allt som hette religion. Det hette den gången att religion var ett "opium för folket".

Nu har man helt ändrat åsikt och verkar uppmuntra till religionsutövning, t o m med våldsbejakande extremistiska religionsutövare som är helt hjärntvättade av religion.

Men det är väl som så att "kaka söker maka" (eller hur det nu var med det utrycket).

 
Ingen bild

Cosmik Debris

16 maj 2016 03:06

Bloggaren Hans Li Engnell sammanfattar kaoset i landet på ett fördömligt sätt.

"Svenska politiker är ansvariga för att utvecklingen har tillåtits gå så här långt. Aningslösheten har varit monumental på ett flertal områden. Migrationspolitiken tilläts spåra ur fullständigt med i dag kända konsekvenser."

http://korta.nu/nah

Ps.
Var befinner sig SD förresten? Det duger inte att andra gör deras jobb. De är avlönade av skattemedel. Thoralf gör som vanligt föredömligt "grovgörat". Att sitta och flamsa i en poddradio duger inte.

Ds.

 
Ingen bild

Knoll

16 maj 2016 08:43

Utanför ämnet.
Jag förstår inte hur statsministern, som ändå måste anses representera Sverige, kan vara så väldigt korkad att han inför Obama tar klar ställning för Clinton och uttrycker sig så nedsättande om Trump.
Kan han inte ens tänka tanken att att Trump kan vara president i USA från 2017.
Hur kommer Sveriges relation då att vara, när vår statsminister uttryckt sitt fördömande och lagt sig i USA´s inre angelägenheter?

 
Ingen bild

Knoll

16 maj 2016 08:48

Sången som inte var med i den där festivalen:
https://youtu.be/gEzDD0dZU8U

Men nästa år..kanske.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Thoralf Alfsson - 1 januari 2019 10:34


På årets första dag blir detta blogginlägg det sista på bloggplatsen. Från och med idag finns bloggen enbart på Wordpress.   https://thoralfsblogg.com/   Jag har skrivit exakt 3 000 blogginlägg och fått drygt 108 300 kommentarer sedan det för...

Av Thoralf Alfsson - 31 december 2018 10:53

När jag går igenom alla blogginlägg som jag skrivit under 2018 blir jag faktiskt både upprörd och deprimerad. Jag blir även förbannad och undrar vad som hänt med SD och vad det blivit för ett parti, om jag utesluts för vad jag skrivit på min blogg, h...

Av Thoralf Alfsson - 30 december 2018 12:36

När jag idag funderade på om jag skulle skriva en liten nyårskrönika med länkar till ett intressant blogginlägg för varje månad under 2018 så hittade jag ett blogginlägg jag skrev i samband med Jimmie Åkessons besök i Kalmar under mars månad. Jimmie ...

Av Thoralf Alfsson - 29 december 2018 21:33


Då är jag hemma igen efter en rundtur till mina barn och barnbarn under några dagar. Hockey igår kväll i Linköping. Bra match med lite nerv i slutet då LHC straffade Färjestad med 5-4.   Idag släpps de ”svenska” terroristerna efter at...

Av Thoralf Alfsson - 28 december 2018 09:39

”De egentliga skälen till att Alfsson uteslöts är, enligt den övergripande information vi fått ta del av i ärendet, att han vid upprepade tillfällen de senaste åren agerat på ett sätt som allvarlig skadat partiets anseende, att han gett uttryck...

Presentation


Thoralf Alfsson
fd. Sverigedemokrat, Kalmar

Riksdagsledamot 2010-2014.
Kommunfullmäktige 2006- Kommunstyrelsen 2014-2018
Regionfullmäktige 2018-

Kontaktinfo 072-5179099, thoralf.alfsson@telia.com

Vill du stödja bloggen Swish till 072-5179099

Fråga mig

1 159 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards