thoralf

Alla inlägg den 1 mars 2014

Av Thoralf Alfsson - 1 mars 2014 09:33

Tack för allt stöd jag fått det senaste dygnet! Alla mejl, meddelande på facebook, telefonsamtal och inte minst alla kommentarer på min blogg. För mig känns väldigt skönt att få det stödet från partiets medlemmar och sympatisörer (gräsrötter) men även från meningsmotståndare.


Men om partiledningen och valberedningen inte vill ha mig på riksdagslistan inför det kommande valet så är det något jag får acceptera. Jag vill känna mig välkommen på riksdagsvalsedeln och så är det inte nu. Jag är trots allt inte utesluten ur partiet.


Jag kommer istället lägga 100 procent fokus på lokal nivå. Så att vi minst blir tredje största parti i Kalmar.  Med tanke på splittringen inom moderaterna i Kalmar kanske det även finns en möjlighet att bli näst största parti.


Jag hoppas dessutom att alla medlemmar och sympatisörer har fortsatt förtroende för Sverigedemokraterna och Jimmie Åkesson. Alla borde inse att det inte finns några andra alternativ att rösta på i de kommande valen. Risken idag är överhängande att vi får en rödgrön majoritetsregering efter valet och det skulle vara förödande för Sverige, inte minst vår industri och jobben. Sverigedemokraterna skulle i så fall förlora sin vågmästarställning i riksdagen och därmed förpassas till ”läktaren” under 4 år. En katastrof!


Vi skall inte strida internt utan vi skall strida emot våra motståndare i 7-klövern. Det är enda alternativet för en sann Sverigevän och Sverigedemokrat.


Vill ni visa mig ert stöd så ge ett bidrag till kampanjen för min blogg som jag skrev om i mitt förra blogginlägg.

Presentation


Thoralf Alfsson
fd. Sverigedemokrat, Kalmar

Riksdagsledamot 2010-2014.
Kommunfullmäktige 2006- Kommunstyrelsen 2014-2018
Regionfullmäktige 2018-

Kontaktinfo 072-5179099, thoralf.alfsson@telia.com

Vill du stödja bloggen Swish till 072-5179099

Fråga mig

1 159 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards