thoralf

Direktlänk till inlägg 22 maj 2013

EN POLITISKT INKORREKT INTERVJU

Av Thoralf Alfsson - 22 maj 2013 14:14

Här sägs nog många sanningar som inte gillas av det politiska etablissemanget!


 
 
Ingen bild

SM811

22 maj 2013 14:40

Stackars de PK på AB. Ni fick inte de svaren som ni ville ha.
Hur skall ni kunna vrida detta så det skall stämma med er förljugna verklighetsbild.

 
Ingen bild

Ur led är tiden!

22 maj 2013 14:50


Ett gäng utländska terrorister attackerar och misshandlar en ensam svensk polis i en förort til Sveriges huvudstad,
den svenska polisen anmäler sig själv för rasism och övervåld!

http://www.youtube.com/watch?v=7-LN5CkFiCQ

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=103&artikel=5540052

 
Svensson

Svensson

22 maj 2013 14:59

Bidragen lockar mer än att arbeta,killen i intervjun sa sanningen.Svenskar måste sluta vara PK,och våga se sanningen.

http://svenssonsfunderingar.wordpress.com

 
Ingen bild

Edward Ulfertz

22 maj 2013 15:40

Aftonbladet gjorde misstaget att göra en direktsändning från verkligheten!
Men det går säkert att klippa och redigera om reportaget så att t.o.m Ullenhag blir nöjd.

 
Ingen bild

Fredde

22 maj 2013 16:02

Ngn vänlig själ som kan länka till Björn Söders debatt idag? ( har iPhone )

 
Ingen bild

Quo Vadis Frankrike?

22 maj 2013 16:15


Dominique Venner, fransk författare och historiker tog sitt liv på Notre-Dame i protest mot ismaliseringen

I sin ungdom var Dominique Venner medlem i organisation de l'armée secrète (OAS), en fransk underjordisk organisation, som kämpade för att rädda Algeriet från att bli en muslimsk koloni, en kamp som kom till korta och Algeriet gick förlorat, som bekant, till muslimerna.

Man kan bara ana Dominique Venner´s obönhörliga förtvivlan att på äldre dagar även få se sitt Frankrike på väg att bli en muslimsk koloni.

http://swedish.ruvr.ru/2013_05_21/Forfattare-Dominique-Venner-tog-sitt-liv-pa-Notre-Dame/

 
Ingen bild

Fia

22 maj 2013 16:32

Jättebra!! Härligt att en annan syn på eländet kom till tals.

 
Ingen bild

Nalli

22 maj 2013 16:40

Denna killen har mer innanför pannbenet än Reinfeldt och hela
7-Klövern har tillsammans.

 
Ingen bild

Fredde

22 maj 2013 16:57

Tack Edward!

 
Ingen bild

Gubben o Gumman

22 maj 2013 17:00

Tja lägger man till denna intervju, samt konspirationsteorin om att VM Guldet och dess firande utlöste dessa plattfötters vrede.
Kryddar lite med nattens livbilder på polisens arbetet och uttalande något märkliga ibland av polischefen (lögner)"koll påläget"

Någon som har koll på uppgifterna att Helelundskyrkan brann igår
Blev tvärtyst om det inatt efter att man sagt det ?

 
Ingen bild

Gubben o Gumman

22 maj 2013 17:03

"Livebilder,arbete" sorry shits happens :=)(=:

 
Ingen bild

Nalli

22 maj 2013 17:12

Hur blir det med försäkringsfrågorna ?

Force majeure kallas nöd eller skador som inte kunnat förutsägas.

Det kommer försäkringsbolagen säkert att köra med.

 
Ingen bild

Hulda mk1

22 maj 2013 17:14

Nu demonstrerar kräken och har mage att ställa krav och "respekt"...
Det nya Sverige växer fram..

 
Lassekolja

Lassekolja

22 maj 2013 17:18

Just nu pågår en demonstration med mottot: "Husby kräver respekt!" I klarspråk menar dom: "Du/Ni skall vara dj--t rädda för oss annars knullar vi din morsa!"

http://www.status.st

 
Ingen bild

Hulda mk1

22 maj 2013 17:19

Nalli...
Det finns undantag i försäkringar om det råder krigstillstånd och div. annat. Om jag inte minns fel, ingår där upplopp.
Räkningar på förstörd egendom oxh kringkostnader bör skickas till Miljöpartiet...

 
Ingen bild

Gubben o Gumman

22 maj 2013 17:25

Vi som följde Expressens livesändningar hela natten kunde höra Expressens reportras förvåning vid direktkontakterna med polisen.
"Läget är under kontroll" "Allt är släkt",taleskvinnan räknade upp 4-5 bilar, totalt brann 30 upp.
Bagdad Bob faktorn var extremt hög inatt

Fast det stämmer inte sa reportern direkt efter intervjun, då brann minst två bilar, brandkåren fick vända pga av stenkastning
Så jävla mycket kontroll hade polisen runt 02.00
Expressen låg då ute i livesändning med en brinnande bil som brandkåren inte kunde släcka pga gatstensregn
Det var nästan lite synd om reportern som talade med polisen

Högsta polischefen som luftade sin uniform lekte avspärrningsvakt/polis vid branden vid konst ateljen och påpåekade att han minsann var "vanlig" polis inatt, djävla foliehatt
Honom kan SD avskeda när man får egen majoritet tycker Gubben o Gumman .

Gubben o Gumman skriver som Sverigevänliga journalister utan koppling till Alfsson ,SD ,eller " Inte rasist men.... börjar bli jävligt orolig för att min bil skall brinna upp

 
Ingen bild

Lotta

22 maj 2013 17:43

OT/Någon mer som inte kan läsa inläggen under förra artikeln? Händer inget när man klickar på de 40 kommentarerna? Har testa på både iPhone5 och iPad.

 
Mats Carlsson

Mats Carlsson

22 maj 2013 18:34

Att de ens sände intervjun med en sån rasist, för han är väl rasist som har samma åsikter som en nationell? är otroligt.

http://www.nordbornas.se

 
Ingen bild

Lotta

22 maj 2013 19:33

Bra, nu har de anhållit 15 kriminella element. Skicka då räkningen för allt till dessa "gullungar".

 
Ingen bild

Nemo saltat sobrius

22 maj 2013 20:21

Tycker synd om de killar som intervjuades, de hade ju ändå ganska vettiga åsikter och självkritiskt tänkande, att de skall tvingas leva med de kriminella idioterna som kastar sten och bränner bilar.

 
Ingen bild

Hej!

22 maj 2013 20:29

...jag kan minnas rapportering och nyheter i svensk television från oroshärdar långt från det land där jag trodde mig vara trygg, dessa minnesbilder påminner mig starkt om den verklighet som förmedlas i allt ökande omfattning här i Sverige, för mig inte oväntad men jag måste ha bortsett från att på vår mark utförs det med stor glädje och bekostas av min plånbok.Framförallt är det långt från den värld jag är skyldig att bereda mitt barn. En stor eloge till ert parti Thoralf.

 
Ingen bild

Morningstar

22 maj 2013 21:12

Halshuggning i London. Två muslimer dekapiterar brrittisk soldat. Se Avpixlat för mer information.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Thoralf Alfsson - 1 januari 2019 10:34


På årets första dag blir detta blogginlägg det sista på bloggplatsen. Från och med idag finns bloggen enbart på Wordpress.   https://thoralfsblogg.com/   Jag har skrivit exakt 3 000 blogginlägg och fått drygt 108 300 kommentarer sedan det för...

Av Thoralf Alfsson - 31 december 2018 10:53

När jag går igenom alla blogginlägg som jag skrivit under 2018 blir jag faktiskt både upprörd och deprimerad. Jag blir även förbannad och undrar vad som hänt med SD och vad det blivit för ett parti, om jag utesluts för vad jag skrivit på min blogg, h...

Av Thoralf Alfsson - 30 december 2018 12:36

När jag idag funderade på om jag skulle skriva en liten nyårskrönika med länkar till ett intressant blogginlägg för varje månad under 2018 så hittade jag ett blogginlägg jag skrev i samband med Jimmie Åkessons besök i Kalmar under mars månad. Jimmie ...

Av Thoralf Alfsson - 29 december 2018 21:33


Då är jag hemma igen efter en rundtur till mina barn och barnbarn under några dagar. Hockey igår kväll i Linköping. Bra match med lite nerv i slutet då LHC straffade Färjestad med 5-4.   Idag släpps de ”svenska” terroristerna efter at...

Av Thoralf Alfsson - 28 december 2018 09:39

”De egentliga skälen till att Alfsson uteslöts är, enligt den övergripande information vi fått ta del av i ärendet, att han vid upprepade tillfällen de senaste åren agerat på ett sätt som allvarlig skadat partiets anseende, att han gett uttryck...

Presentation


Thoralf Alfsson
fd. Sverigedemokrat, Kalmar

Riksdagsledamot 2010-2014.
Kommunfullmäktige 2006- Kommunstyrelsen 2014-2018
Regionfullmäktige 2018-

Kontaktinfo 072-5179099, thoralf.alfsson@telia.com

Vill du stödja bloggen Swish till 072-5179099

Fråga mig

1 159 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards