thoralf

Alla inlägg den 3 december 2018

Av Thoralf Alfsson - 3 december 2018 18:11

Det finns de som varit väldigt irriterade och arga på att jag publicerat brevet från MU, medlemsutskottet där anklagelserna mot mig beskrivs och att jag dessutom publicerat mitt yttrande över dessa anklagelser.


Rent logiskt borde det vara Sverigedemokrater eller i varje fall sympatisörer till Sverigedemokrater som har attackerat mig på olika sätt de senaste dagarna. Här kommer några exempel på kommentarer på min blogg. Väldigt otrevligt!


 

Har inte för avsikt att kommentera dessa kommentarer. De talar för sig själva.


Jag tolkar det som att någon/några inte gillar att jag planerar att skriva en bok om mina 13 år som Sverigedemokrat. Jag kan i och för sig förstå dem. Jag gick med i partiet 2004/2005 och har deltagit på alla Riksårsmöte/Landsdagar sedan dess. Jag var med i partiets första riksdagsgrupp och jag har fortfarande många vänner i partiet från andra delar av landet. Givetvis känner jag till detaljer om vad som har utspelat sig i partiet. Vissa saker har man inte kunnat undgå att få reda på. Men framförallt handlar det ju om mina egna upplevelser och erfarenheter under alla dessa år som kommer utgöra grundstommen i boken. Men ett och annat avslöjande kan jag också bjuda på 😉


Jag kommer ägna mig åt detta bokprojekt under vintern. Har inte det minsta koll på hur lång tid det kommer att ta. Blir det ett extra val så får det också komma med men kanske även EU-valet i maj. Det blir intressant att se hur valsedlarna kommer formeras med tanke på alla händelser som varit under det senaste året och mandatperioden.


Vill du stödja mitt bokprojekt så finns uppgifterna i högermarginalen.

Presentation


Thoralf Alfsson
fd. Sverigedemokrat, Kalmar

Riksdagsledamot 2010-2014.
Kommunfullmäktige 2006- Kommunstyrelsen 2014-2018
Regionfullmäktige 2018-

Kontaktinfo 072-5179099, thoralf.alfsson@telia.com

Vill du stödja bloggen Swish till 072-5179099

Fråga mig

1 159 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards