thoralf

Direktlänk till inlägg 16 maj 2015

OANTRÄFFBAR VD JAN HELIN

Av Thoralf Alfsson - 16 maj 2015 11:10

 
 
Ingen bild

anna Ardin läxar upp

16 maj 2015 11:21

anna ardin hon som låg med Assange tvingar nu på Hallsbergsborna fler tiggare! de stakars pk-indoktrinerade pensionärerna vågar inte säga emot på hennes föreläsningar.

http://na.se/nyheter/hallsberg/1.2972148-samtal-om-tiggare

 
Ingen bild

Demokratur

16 maj 2015 12:06

Ha, ha, ha. Svenska folket har de företrädare de förtjänar. Ha, ha, ha.

 
Ingen bild

Ådärkomdenja

16 maj 2015 12:32

Jan Helin är en utmärkt representant för socialdemokratin. Betong- o maktpartiet, så långt från folket man kan komma. Helin hade förmodligen trivts ännu bättre som chefspolitruk/redaktör på forna Sovjetunionens Pravda ("Sanningen").

 
Ingen bild

Hulda mk1

16 maj 2015 13:06

Nu delar jag inte samma värderingar som Nordisk Ungdom, men besöket hos Helin var bra. Varför ska journalister ha "frikort" för att göra vad de anser vara rätt?
De kort som Helin tog på besökarna finns säkert nu hos SÄPO, men har de gjort något brottsligt? Nej, anser jag.
För de som dessvärre får otrevligt besök av Helins eller Mattssons utsända, tex. Resachgruppen, finns här en bra skola för hur man svarar de besökare man inte vill veta av...

"Svinhugg går igen" är dagens ordspråk... ;-)
Ska dömda våldsbrottslingar med extrema politiska åsikter kunna bli journalister är dagens fråga...

 
Ingen bild

Tony

16 maj 2015 15:56

7 Miljoner för att producera en tidning som
på många sätt påminner om Hänt i Veckan, med
skvaller och lögner varvat med gammal skåpmat
som tuggas om hela tiden.
Det som förvånar mig är hur Den norska Media
koncernen betalar denne fjant en fantasilön
för att producera ren skit, eller dritt på Norska.
Kunde inte låta bli att le när Helin fjantar omkring
med kameran, ungefär som en privatdetektiv.
Sen gillar han inte sina egna arbetsmetoder, men att
själv göra samma sak mot andra går bra.
Att bo i etniskt rena områden, samtidigt som han önskar
massinvandring åt folket, ja så beter sig en riktig Hycklare!

 
Lassekolja

Lassekolja

16 maj 2015 15:58

En STOR ELOGE till Granskning Sverige och denne ödmjuke Johan, som avslöjar en efter en av demokratins dödgrävare! Nu får jag ännu en gång bekräftat att jag fattade rätt beslut, för ett många år sedan, att aldrig mer köpa en s.k kvällstidning, som ju faktiskt sedan länge är morgontidningar dom också.
Vill även ge RLM(Radio Länsman) en eloge!

http://www.status.st

 
Ingen bild

Svensk

16 maj 2015 18:31

Känns inte som om vi i Sverige har ett riktigt sunt debatt-klimat. Istället för att diskutera våra problem så kartlägger man eller uteslutar varandra som om detta vore en sekt. Kanske Sverige är en sekt?

 
Ingen bild

Edward Ulfertz

16 maj 2015 19:30

Jag tittade på videon som Nordisk Ungdom gjort hemma hos Jan Helin.
Det var ganska intressant att höra Jan Helins fru/sambo med kränkt röst flera gånger säga "Jag bor här!"
Hon borde kunna förstå hur Jim Olsson kände sig när Expressens reportrar hälsade på hemma hos honom.

 
Ingen bild

Hebbelille

16 maj 2015 20:24

O.T
Nu är Södertälje ett avskräckande exempel för norrmännen. Det är norska polisen som analyserar stadens problem, tänk vilka rubriker det skulle vara om svensk polis gav denna svidande kritik. Självklart uttalar sig kommunalrådet positivt om situationen i staden. Skrämmande verklighetsflykt....
http://www.expressen.se/nyheter/oslopolisen-till-hard-attack-mot-sodertalje/

 
Ingen bild

Demokratur

16 maj 2015 20:47

Angående Södertälje. Kan man längre hävda att staten har kontroll? Gäller svensk lag längre? Eller är det i praktiken ett informellt kalifat? Har nationens sönderfall börjat? Tittar svensken på Lets Dance och rullar ner persiennerna? Är svenskar lågbegåvade?

 
Ingen bild

Ola

16 maj 2015 21:14

Helin är homosexuell.

 
Ingen bild

Hulda mk1

16 maj 2015 22:20

@Ola. Vad har det med saken att göra? Om det nu är så..?

 
Ingen bild

Cosmik Debris

16 maj 2015 23:01

@Edward Ulfertz Lördag 16 maj 19:30

Precis! Den medicin Helin och Mattsson ordinerar sin ”intoleranta” läsarkrets verkar ha en hel del biverkningar och uppskattas tydligen inte ens av receptförskrivarna. När det drabbar dem själva alltså!

Jim Olsson bodde faktiskt också där intrånget skedde. Jan Helins fru uppvisar precis allt det jag avskyr med politisk korrekthet och hycklande egoism.

 
Ingen bild

Lena

17 maj 2015 00:17

Tur att det finns folk som Johan Andersson på Granskning Sverige, så att vi får veta vad som händer. Jag gör vågen för honom, den modigaste journalist vi har i Sverige.

Tyvärr så förvånar det inte mig att Helin får 7 mille/år i lön, det kunde man ana att den mannen var köpt. De gånger man ser honom på TV så syns det t o m på ansiktsuttrycket att han är i försvarsställning. Han har det där fåniga smilet som makthavare har.

 
Ingen bild

Demokratur

17 maj 2015 07:17

@Ola
Jag förstår inte riktigt hur sexuell läggning påverkar sakfrågan. Kan du utveckla?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Thoralf Alfsson - 1 januari 2019 10:34


På årets första dag blir detta blogginlägg det sista på bloggplatsen. Från och med idag finns bloggen enbart på Wordpress.   https://thoralfsblogg.com/   Jag har skrivit exakt 3 000 blogginlägg och fått drygt 108 300 kommentarer sedan det för...

Av Thoralf Alfsson - 31 december 2018 10:53

När jag går igenom alla blogginlägg som jag skrivit under 2018 blir jag faktiskt både upprörd och deprimerad. Jag blir även förbannad och undrar vad som hänt med SD och vad det blivit för ett parti, om jag utesluts för vad jag skrivit på min blogg, h...

Av Thoralf Alfsson - 30 december 2018 12:36

När jag idag funderade på om jag skulle skriva en liten nyårskrönika med länkar till ett intressant blogginlägg för varje månad under 2018 så hittade jag ett blogginlägg jag skrev i samband med Jimmie Åkessons besök i Kalmar under mars månad. Jimmie ...

Av Thoralf Alfsson - 29 december 2018 21:33


Då är jag hemma igen efter en rundtur till mina barn och barnbarn under några dagar. Hockey igår kväll i Linköping. Bra match med lite nerv i slutet då LHC straffade Färjestad med 5-4.   Idag släpps de ”svenska” terroristerna efter at...

Av Thoralf Alfsson - 28 december 2018 09:39

”De egentliga skälen till att Alfsson uteslöts är, enligt den övergripande information vi fått ta del av i ärendet, att han vid upprepade tillfällen de senaste åren agerat på ett sätt som allvarlig skadat partiets anseende, att han gett uttryck...

Presentation


Thoralf Alfsson
fd. Sverigedemokrat, Kalmar

Riksdagsledamot 2010-2014.
Kommunfullmäktige 2006- Kommunstyrelsen 2014-2018
Regionfullmäktige 2018-

Kontaktinfo 072-5179099, thoralf.alfsson@telia.com

Vill du stödja bloggen Swish till 072-5179099

Fråga mig

1 159 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards