thoralf

Alla inlägg den 13 december 2016

Av Thoralf Alfsson - 13 december 2016 23:40

Igår blev jag uppringd av en kvinnlig chef på National Pen från deras Europakontor på Irland. Mitt blogginlägg har uppenbarligen fått avsedd effekt och företaget har tydligen fått väldigt många reaktioner. Tråkigt att de anställda jag kontaktat inte lyssnade på mig tidigare.


Hon såg mycket allvarligt på det som jag och SD utsatts för och beklagade verkligen det hela. Vi hade ett bra samtal om det inträffade och hon lovade att jag skulle bli uppringd av en representant från Sverige och utlovade även en order ”free of charge”.


Någon timme senare blev jag uppringd av en ”account manager” från Sverige. Den person som låg bakom textändringen hade fått lämna företaget men även den person som jag framförde mina klagomål till och som inte lyssnade till mina klagomål och som till slut blev otrevlig, hade också lämnat företaget. Det är ju dock svårt att veta om dessa uppgifter stämmer men jag kan ju hoppas att det stämmer för företagets skull.


Jag har även lagt en kostnadsfri order på en av deras produkter ;-)


Jag kan inte klaga på det bemötande jag fått idag från National Pen och därför skriver jag detta blogginlägg. Företaget har bett om ursäkt och gjort vad de kan för att kompensera för den kränkning som jag och SD blev utsatta för. Därmed är detta utagerat från min sida. 


Kan bara konstatera att de som jävlas med mig och SD får problem. Oavsett om det gäller privatpersoner eller företag. Nu har både IKEA och National Pen backat efter mina blogginlägg. Tillsammans är vi starka och vi skall bli fler och ännu starkare inför valet 2018!

 

PS

I rena glädjen eller var det ilska så delade jag igår ut information till drygt 500 av Kalmarhems lägenheter i Oxhagen ;-) Blir intressant att se om det blir några reaktioner. Blondie som kommenterat i föregående blogginlägg är uppenbarligen boende i Oxhagen.

Presentation


Thoralf Alfsson
fd. Sverigedemokrat, Kalmar

Riksdagsledamot 2010-2014.
Kommunfullmäktige 2006- Kommunstyrelsen 2014-2018
Regionfullmäktige 2018-

Kontaktinfo 072-5179099, thoralf.alfsson@telia.com

Vill du stödja bloggen Swish till 072-5179099

Fråga mig

1 159 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards