thoralf

Alla inlägg den 8 juni 2018

Av Thoralf Alfsson - 8 juni 2018 23:07

Kent Ekeroth hade idag sin sista debatt i riksdagen för den här gången. Vi är säkert väldigt många som kommer sakna Kent under nästa mandatperiod. Jag gillar Kent och hans burdusa sätt att debattera. Att säga sanningen på ett rakt och ärligt sätt. Det borde fler politiker ta efter.


Jag tycker att alla mina läsare borde lyssna på Kent i denna debatt med en sosseminister som ännu inte öppnat ögonen, som så många andra. I sitt sista inlägg i debatten passar Kent på att tacka alla för sina 8 år i riksdagen på ett väldigt fint sätt och att han kommer fortsätta arbeta för att förändra Sverige.


Kent och jag skrev många motioner tillsammans under förra mandatperioden. Motioner som sannolikt kommer leva vidare under den kommande mandatperioden. Om SD-väljarna i Kalmar län vill och personkryssar mig kommer jag se till att dessa motioner lever vidare med mig som undertecknad. Jag har även samlat på mig nya tankar och idéer som jag kommer motionera om.


Jag vill rikta ett stort tack till Kent Ekeroth för hans enorma arbete i riksdagen för Sverige. Jag hoppas att Kent Ekeroth kommer tillbaka 2022.


Tack Kent Ekeroth!


En sak kommer jag dock aldrig glömma. När Sverigedemokraternas valberedning presenterade riksdagsvalsedeln inför valet 2014 och jag var den enda riksdagsledamoten som inte fick förnyat förtroende var Kent Ekeroths spontana kommentar.


”Har dom hål i huvudet!”

 

Tack Kent ännu en gång. 

 

Sverige först!

 

https://youtu.be/yCenYIIX7tM

 

Av Thoralf Alfsson - 8 juni 2018 18:30


Besök gärna Pelle Frylestams Facebook och läs vad som skrivs. Om ni kommenterar så tänk på språket.


https://www.facebook.com/pelle.frylestam


Presentation


Thoralf Alfsson
fd. Sverigedemokrat, Kalmar

Riksdagsledamot 2010-2014.
Kommunfullmäktige 2006- Kommunstyrelsen 2014-2018
Regionfullmäktige 2018-

Kontaktinfo 072-5179099, thoralf.alfsson@telia.com

Vill du stödja bloggen Swish till 072-5179099

Fråga mig

1 159 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards