thoralf

Alla inlägg den 16 oktober 2018

Av Thoralf Alfsson - 16 oktober 2018 23:30

Först vill jag tacka alla som hört av sig på telefon, mejl, bloggen, Facebook, sms eller på annat sätt hört av sig och gett mig sitt stöd. Jag är otroligt tacksam. Det känns som att lokalmedia verkligen frossat i detta och att jag är anmäld till partiets medlemsutskott som öppnat ett personärende mot mig. Jag har dock inte fått någon information från medlemsutskottet så jag vet egentligen inte exakt vad jag är anklagad för, förutom en kommentar på Facebook.


Visst är det märkligt att det är en politiker och debattör som ställer de logiska frågorna och inte en av Expressens alla stjärnjournalister, som t.ex Niklas Svensson. Nu är det Ann Heberlein som i en debattartikel ställer de högst relevanta frågorna till sin egen partiledare Ulf Kristersson.

https://www.expressen.se/debatt/att-undvika-sd-kan-inte-vara-ett-mal-i-sig/


”Vad är det för hemska "värderingar" min partiledare gång på gång hänvisar till vad gäller SD?”


Tänk, det är samma frågeställning som jag tagit upp tidigare på bloggen. I synnerhet partiledarna har gång på gång kommit undan med att SD har en annan värdegrund utan att de behövt svara på vad som är skillnaden och vad de har för källor på SD:s värdegrund. Jag är jättenyfiken på detta.


Undrar om Ann Heberlein kan ställa dessa frågor till sin partiledare utan att straffas.


Den som är otrygg och rädd, är inte fri skriver Ann Heberlein. Hur många känner igen den?


    


En annons jag gjorde under valrörelsen. Förresten det var ingen som tackade för den, heller!

Presentation


Thoralf Alfsson
fd. Sverigedemokrat, Kalmar

Riksdagsledamot 2010-2014.
Kommunfullmäktige 2006- Kommunstyrelsen 2014-2018
Regionfullmäktige 2018-

Kontaktinfo 072-5179099, thoralf.alfsson@telia.com

Vill du stödja bloggen Swish till 072-5179099

Fråga mig

1 159 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15 16
17
18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards