thoralf

Alla inlägg den 17 december 2015

Av Thoralf Alfsson - 17 december 2015 13:45

 

Henrik Johansson.  Foto Thoralf Alfsson


Ibland blir det bara för mycket. Nu är jag riktigt trött på IRM och Henrik Johansson. Hur kan man vara så falsk, ohederlig och sprida direkta felaktigheter eller rena lögner. Sedan kommer det hundra kommentarer som tror på dessa lögner och därför spyr ur sig sitt hat. Vilket samvete har man då som person? Vilket hat besitter man då?


Det är minst sagt upprörande. Vad har då IRM och Henrik Johansson gjort?

På Facebook anklagar IRM och Henrik Johansson mig för att ha hängt ut hans mammas adress i kommentarerna på min blogg. Något som är fullständigt felaktigt! Jag har aldrig lagt ut någon adress till hans mamma! Det enda som finns är nedanstående kommentar som jag godkänt.


 

Följer man den länk som anges får man en adress till en Henrik Johansson i Avesta.


Samma resultat enligt hitta.se. Enligt hitta.se finns det inga fler folkbokförda på den aktuella adressen och lägenheten.


Om det nu skulle vara så att Henrik Johansson mamma är boende på den adressen och lägenheten men inte Henrik Johansson så bör nog Henrik Johansson se till att uppgifterna blir korrekta hos de myndigheter som hitta.se hämtar sina uppgifter ifrån. Henrik Johansson är ju uppenbarligen skriven på adressen.


Varför är du "skriven" hos din mamma?


Eller är det så att Henrik Johansson genom dessa felaktiga uppgifter försöker dölja sin egen riktiga bostadsadress och istället utsätter sin egen mor för det han själv borde ta ansvar för genom att stå skriven på den adress han verkligen bor, inte hos sin mor? I så fall är det bara väldigt, väldigt ynkligt!

 

Här nedan är några exempel på det hat som IRM sprider i sina kommentarer på facebook under deras inlägg om mig, alla kommentarer syftar på mig. Hatet är en del av IRM och deras facebooksida. Något som svensk media aldrig uppmärksammar, det är ju SD-företrädare som oftast är måltavlan. Då gäller en annan måttstock för vänsterjournalisterna. Ytterligare kommentarer från min sida är överflödiga!


 


 

 

    

 

PS

Enligt hitta.se så får man hela 1456 träffar på personer som heter Henrik Johansson. Däremot finns det bara en Thoralf Alfsson. Så det är bara pinsamt när Henrik Johansson skriver att ingen skall hänga ut min adress. Till och med en 7-åring klarar av det googla min adress! AFA har till och med klarat det.


Jag har fått fönster krossade i min bostad vid tre tillfällen, hattexter har klottrats på fasaden, i kvarteret har AFA klottrat på elskåp och jag har fått hatbrev och hot med posten.



Presentation


Thoralf Alfsson
fd. Sverigedemokrat, Kalmar

Riksdagsledamot 2010-2014.
Kommunfullmäktige 2006- Kommunstyrelsen 2014-2018
Regionfullmäktige 2018-

Kontaktinfo 072-5179099, thoralf.alfsson@telia.com

Vill du stödja bloggen Swish till 072-5179099

Fråga mig

1 159 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28 29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards