thoralf

Alla inlägg den 8 december 2015

Av Thoralf Alfsson - 8 december 2015 20:34

Efter mitt blogginlägg igår där jag kommenterade IRM:s försök att hänga ut mig gick IRM:s ansvarige Henrik Johansson i spinn. Han gillade uppenbarligen inte att jag ville tacka honom med ett julkort för att han marknadsför min blogg. Han triggade igång vänsterpatrasket som idag ägnat sig åt att skicka otrevliga mejl, ringa å stöna och flåsa i telefonen, för att inte tala om alla kommentarer som skrivits på min blogg (ej godkända).


Att jag påtalade att många av de kommentarer som skrivs på IRM:s facebooksida är otrevliga och dessutom väldigt okunniga, gillades heller inte. Min tanke om att granska lite av alla de personer som kommenterar, delar och gillar på facebooksida fick uppenbarligen en del att spåra ur.


Samtidigt är det tragiskt att läsa hur dessa personer föraktar sitt eget land, sin egen kultur och den religion som en majoritet delar. Vissa verkar helt enkelt hata sitt eget land.


Henrik Johansson, med flera blev tydligen uppretade på att jag skrev följande.


”Men vi som varit med under några år vet ju att extremvänstern gärna lierar sig med radikala muslimer i sitt hat mot Israel och judarna.”

 

Det är bara att titta på detta klipp från Malmö 2009 när Israel skulle spela en Davis Cup match mot Sverige.




Idag har jag tack vare uppmärksamheten av min blogg fått många beställningar på mitt infoblad.

 

Mönsterås, Svedala, Täby, Tormestorp, Göteborg, Kalmar, Mörbylånga, Vejbystrand, Stavsnäs, Storebro, Mölndal, Klågerup, Lindome, Köping, Älvsbyn, Falun, Mullsjö, Hägersten, Njurunda, Lyckeby, Uddevalla, Lidköping, Skattkärr, Landskrona, Bjursås, Asarum, Mellerud, Norrköping, Malmö, Ellös, Löddeköpinge, Växjö, Vällingby, Eslöv, Karlskoga, Grycksbo, Trelleborg, Mölndal, Bandhagen, Lindingö, Lidköping

 

Några av de orter som jag skickat infoblad till. Det kommer säkert fler beställningar innan dagen är slut. Är du intresserad se detta blogginlägg.


UPPDATERING

Har idag (onsdag)varit tvungen att lägga en ny beställning till tryckeriet.  I stort sett allt är redan utbokat av den leverans som kom igår från tryckeriet ;-)


Presentation


Thoralf Alfsson
fd. Sverigedemokrat, Kalmar

Riksdagsledamot 2010-2014.
Kommunfullmäktige 2006- Kommunstyrelsen 2014-2018
Regionfullmäktige 2018-

Kontaktinfo 072-5179099, thoralf.alfsson@telia.com

Vill du stödja bloggen Swish till 072-5179099

Fråga mig

1 159 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28 29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards