thoralf

Alla inlägg den 18 december 2015

Av Thoralf Alfsson - 18 december 2015 12:12

 


Har idag packat sista omgången av infoblad innan jul till de som beställt 125, 250 eller 500st infoblad. Hoppas att de kommer fram till julafton. Fick inte leveransen från tryckeriet förrän igår eftermiddag. Drygt 3000 infoblad läggs på lådan idag.


Jag vill också passa på att tacka alla som köpt mina infoblad under de senaste månaderna. Jag vet att de gör nytta de flera personer som fått dem in sin brevlåda eller på annat sätt hört av sig till mig. Dessutom har väldigt många personer tackat mig för det arbete jag lägger ner på bloggen och inom politiken. Det väger lätt upp allt annan skit som sprids i media och av t.ex IRM (Inte rasist men).


Jag har infoblad kvar om någon önskar beställa men det blir svårt att få dem till jul. Men infobladet kan säkert komma väl till pass även under nyårshelgen. Om du vill beställa läs detta blogginlägg.


Här nedan kommer en lista på orter där infobladet delas ut. Finns din ort med?


Mönsterås, Svedala, Täby, Tormestorp, Göteborg, Kalmar, Mörbylånga, Vejbystrand, Stavsnäs, Storebro, Mölndal, Klågerup, Lindome, Köping, Älvsbyn, Falun, Mullsjö, Hägersten, Njurunda, Lyckeby, Uddevalla, Lidköping, Skattkärr, Landskrona, Bjursås, Asarum, Mellerud, Norrköping, Malmö, Ellös, Löddeköpinge, Växjö, Vällingby, Eslöv, Karlskoga, Grycksbo, Trelleborg, Mölndal, Bandhagen, Lindingö, Lidköping, Kalmar. Lilla Edet, Bro, Karlskrona, Hörby, Söderhamn, Uddevalla, Umeå, Gnesta, Tun, Brastad, Älmhult, Västerås, Täby, Borgholm, Umeå, Eskilstuna, Linköping, Örebro, Söderhamn, Blentarp, Uppsala, Västerås, Berga, Mönsterås och Karlskrona.

 

När statistiken börjar komma in för kvartal 4 kommer jag uppdatera infobladet och grafiken med dessa uppgifter men det kommer säkert dröja till mitten/slutet av januari innan en ny version är tryckt och klar.


Presentation


Thoralf Alfsson
fd. Sverigedemokrat, Kalmar

Riksdagsledamot 2010-2014.
Kommunfullmäktige 2006- Kommunstyrelsen 2014-2018
Regionfullmäktige 2018-

Kontaktinfo 072-5179099, thoralf.alfsson@telia.com

Vill du stödja bloggen Swish till 072-5179099

Fråga mig

1 159 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28 29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards