thoralf

Direktlänk till inlägg 19 augusti 2018

SUMMERING VECKA 33

Av Thoralf Alfsson - 19 augusti 2018 06:14

Tänk att det finns personer som kandiderar till riksdagen och som ljuger sina väljare rakt upp i ansiktet.


Vad som är än värre är att väljarna inte vet ett dugg om detta och att ansvariga för det aktuella 7-klöverpartiet inte tar sitt ansvar, utan de är så naiva och godtrogna. Jag vet faktiskt inte vilket som är värst.


 


Den första veckan med en valstuga har snart avverkats. Veckan har varit precis så rolig som vi förväntade oss. Det har varit många trevliga samtal och ett och annat samtal som varit lite obehagligt.


Jag har fått många tips och exempel på vad som inte fungerar inom välfärden men även förslag på vad som kan göras bättre.


Känslan av att vi är ett riktigt stort parti har också infunnit sig för första gången på ett märkbart sätt. Det svenska folket har nu också verkligen accepterat SD som ett verkligt alternativ och i många fall det enda alternativet i valet den 9 september.


När till och med politiska motståndare kommer fram och berättar att de tycker att vårt lokala valmanifest var väldigt bra så blir man faktiskt lite förvånad men samtidigt förstår man att vi träffat rätt. Men jag blir också förvånad när politiska motståndare kommer till vår valstuga och skall blåsa kärlekssåpbubblor hos oss. Tror man som politiker att kärlekssåpbubblor skall lösa problemen i vårt samhälle så är man inte lite naiv och verklighetsfrånvänd.


Moderaterna är våra närmaste grannar vid valstugorna. De klagade lite i veckan över att många personer inte vill ta emot deras material utan de går istället raka vägen till oss och hämtar valsedlar och informationsmaterial. Men som jag säger till de lokala moderaterna att nu får ni betala priset för ”öppna hjärtan politiken” och DÖ-överenskommelsen. Väldigt få litar på Moderaterna idag.


Hur stort tappet kommer bli för Moderaterna i Kalmar återstår att se men det kan bli stort!

 

 

I min personvalskampanj börjar jag denna vecka inrikta mig på Kalmar kommun när det gäller utdelning av foldrar. På Facebook rullar mina annonser på och de riktar sig till hela Kalmar län. Mina första tidningsannonser är också på gång i t.ex Kalmarposten.


Min trehjuling har fått gå hårt de senaste veckorna. Mitt bakhjul är nu så slitet att jag måste få dit ett nytt ganska omgående. Jag hade hoppats att det skulle klara sig över valrörelsen men det gör det inte. Där förlorar jag en dag med trehjulingen. Men i Kalmar finns ca 10 000 lägenheter i hyreshus som skall få en folder från mig och då behövs inte trehjulingen.


Jag vill rikta ett stort tack till alla som bidraget till min personvalskampanj. Vill någon bidra finns uppgifterna i högermarginalen på bloggen. Kontouppgifter finns under ”Visa presentation”.

Tänk på att jag inte kan/får ta emot anonyma bidrag större än 2 275 kronor!

 

Den som vill ge ett större bidrag kan skicka sitt namn på mejl enligt nedan till mig.


Som tack tänkte jag skicka pocketboken ”Det moderna folkhemmet” skriven av Jimmie Åkesson till alla som gett ett bidrag till min personvalskampanj. De som önskar pocketboken kan skicka sin adress till mig på min mejl thoralf.alfsson@telia.com så skickar jag boken så snart jag hinner.


 

 
 
Ingen bild

AWSvensson

19 augusti 2018 06:44

Blåsa kärlekssåpbubblor förtjänar nio på en tiogradig skrattskala,hur som helst två stycken personröster kan du räkna med från Oskarshamn, själv bor jag ju inte Kalmar Län ,lycka till i fortsättningen, finns nog ingen som jobbar så hårt för SD o invånarna.

Thoralf Alfsson

19 augusti 2018 06:51

Tack AWSvensson

 
Ingen bild

SM811

19 augusti 2018 07:44

(S)parkade ministrar toppnamn i valet
I landets två största städer toppar Socialdemokraterna sina valsedlar med sparkade ministrarna Anders Ygeman och Anna Johansson. Beror det på maktarrogans eller mental förnekelse av att något gjordes fel?
https://samtiden.nu/2018/08/sparkade-ministrar-toppnamn-i-valet/

 
Ingen bild

SM811

19 augusti 2018 07:58

Fridolin, det är inte så svårt. Ta läraren i hand inför varje lektion, mobilförbud, tydliga regler, belöningar och bestraffningar
https://petterssonsblogg.se/2018/08/19/fridolin-det-ar-inte-sa-svart-ta-lararen-i-hand-infor-varje-lektion-mobilforbud-tydliga-regler-beloningar-och-bestraffningar/#more-262362
De är inte konsekventa.
Varför kan man få ha Hijab som huvudbonad? Se bild.
Eller tar hon av sig den i klassrummet? Osannolikt.
Hoppas innerligt att detta extremparti MP åker ur Riksdagen.

 
Ingen bild

Lotta_1

19 augusti 2018 09:32

Är det 7-klövernpolitiker med Johan Persson i spetsen som stulit SD:s alla valplakat i Nybro eller har de skickat sina fotsoldater för att utföra dådet?

http://www.ostrasmaland.se/nybro/valsabotage-mot-sds-kampanjplakat/

Såg en kort bit av en debatt på Aktuellt i veckan som gick mellan kommunisternas ungdomsförbunds ordförande mot Henrik Vinge SD. Kommunisten ansåg att Jimmie Åkesson skulle få tala enligt yttrandefriheten men att även kommunisten och hans vänsterextremister hade rätt att demonstrera emot och genom skrik och gap överrösta Jimmie Åkesson. Själv ville kommunisten dock inte själv bli överröstad utan sa till Henrik Vinge ”nu är det jag som talar” när Vinge avbröt honom. Överkommunisten själv Jonas Sjöstedt vill inte ta avstånd från sina odemokratiska vralhalsar utan anser att det är polisens sak att se till ordningen. En polis som inte gör ett dugg för att få bort de störande vänsterextremisterna men var väldigt snabba med att avlägsna NMR när de demonstrerade för kärnfamiljens bevarande vid prideparaden, trots att NMR använde sin yttrandefrihet och att det inte var någon som talade. Jag anser att under politikers tal under valturnéer skall inte demonstrationsrätt ges till några motdemonstranter. Vill de demonstrera får de göra det någon annan dag eller i alla fall någon annanstans. Går det inte införa anser jag att st är dags att ge igen med samma mynt och störa Jonas Sjöstedt lika mycket som hans anhängare stör Jimmie Åkesson. Det har ju inte hjälpt att Jimmie Åkesson bönat och bett 7-klövernpolitikerna att se till att deras anhängare inte stör talen. Dags att pröva något annat.

Thoralf Alfsson

19 augusti 2018 10:05

Jag går i samma tankar. Om inte vänstern kan stävja detta odemokratiska beteende och vi samtidigt har en polisorganisation som inte klarar av att stoppa dessa odemokratiska element och det pågår val efter val och år efter år.

Då blir min slutsats att då återstår det bara en sak, tyvärr. Ge tillbaka med samma mynt!

 
Ingen bild

Hacke

19 augusti 2018 09:32

Valobservatörer skickas till Sverige för första gången. Det var på tiden och ännu en värdemätare på det demokratiska förfallet under 7-partiet. För att nu inte tala om det fria fallet på alla andra områden.

 
Ingen bild

Von Kätting

19 augusti 2018 10:17

Sedan valet 2014 har regeringen "lyckats" sänka
värdet på kronan med 23% gentemot dollarn och nästan
lika mycket mot euron. Ett gigantiskt svek och fiasko.


 
Ingen bild

Hulda mk1

19 augusti 2018 10:46

Fundering. SD,s partiledning siktar på en SD+M+KD - regering efter valet. Är det då taktiskt rätt att man stödröstar på KD i riksdagsvalet..??

Thoralf Alfsson

19 augusti 2018 11:07

Låt allianspartierna stödrösta på KD!

Rösta själv på SD.

 
Ingen bild

Lena1

19 augusti 2018 11:09

@Lotta_1 o Thoralf Tycker inte att Sd-are ska gå ut och störa andras valtorgtal. Det sa även Henrik Vinge i nämnda inslag på Aktuellt, att SD-ledningen skulle beivra sådant. Det vet vi ju att MSM skulle genast utnyttja om det skedde, de är ju inte rättvisa i sin bedömning och skäms inte heller för att de står på kommunisternas sida.

Däremot tror jag att man kan utnyttja att vara fräck men med utan våldsinslag eller hot. Se ex Steve Bannon som nu lanserar en fond, liknande den som Soros har styrt ledamöter i Bryssel med. Bannon kallar sin fond "The movement". Det finns redan organisationer som försöker stoppa Bannon, "Banbannon". För det förstår man ju att det är många som får skälvan när det kommer alternativ. Kan Soros så kan ju andra miljadärer som Bannon.

https://www.youtube.com/watch?v=2-Wfipw-4ew

 
Ingen bild

HA

19 augusti 2018 12:02

Det är något konstigt med din blogg "Inte säker" kommer upp vid sökning, är du hackad eller varför kommer den texten upp?

Thoralf Alfsson

19 augusti 2018 12:32

Nej, vilken webbläsare använder du.

 
Ingen bild

T

19 augusti 2018 12:32

Sverige har det sämsta och osäkraste valsystemet i hela världen. I Björkhagen, vid förra valet, var två invandrare valfunktionärer, en kvinna och en man. Den senare gjorde en grimas av avsky när jag steg in i lokalen eftersom jag ser svensk ut. (Valfunktionärer tycks ofta rekryteras från det lägsta skiktet i samhället.) Valsedlarna var placerade precis framför dem i korridoren, något som är problematiskt för valhemligheten. Det gjorde dessutom att det blev trångt. Det intilliggande rummet, där man röstade bakom skärmar, var betydligt större. Där hade valsedlarna fått plats. Så de hade placerat valsedlarna på det sättet just för att ha uppsikt över dem.

När man sedan överlämnade valkuverten så lade den rasistiske mannen dem prydligt överst i en öppen(!) låda. Det är naturligtvis hur enkelt som helst att plocka bort kuvertet efteråt. Men det går inte att göra någonting åt problemen så länge sossarna styr, eftersom valfusket gynnar dem. Räkna med massivt valfusk i år.
https://samnytt.se/internationella-observatorer-ska-bevaka-svenska-valet/

Thoralf Alfsson

19 augusti 2018 12:43

Det är ny lagstiftning som gäller vid årets val om hur det skall vara arrangerat i vallokalen.

 
Ingen bild

Kalle

19 augusti 2018 12:34


""Internationella observatörer ska bevaka svenska valet

För första gången någonsin kommer observatörer från Organisationen för samarbete och säkerhet i Europa, OSSE, till Sverige för att se till att valet går rätt till. Valsedlarnas placering i vallokalen är ett område man ska titta närmare på.""

https://samnytt.se/internationella-observatorer-ska-bevaka-svenska-valet/

Inte ett val för tidigt!!! Kolla hur placeringen av valsedlar är gjord. Skyddar den valhemligheten??? Det gör den inte om man följer svensk standard så att de flesta i lokalen kan se vilka röstsedlar man tar. Visst kan man ta av alla partier och kasta de man inte vill rösta på. MEN skall det vara så i ett s.k demokratiskt sverige.

Valhemligheten och yttrandefriheten är det heligaste vi har i en demokrati.

Så är det inte i sverige idag!!!

 
Ingen bild

Maja Dacke

19 augusti 2018 12:39

Lycka till, Thoralf! Själv bor jag ju så att jag inte kan kryssa dig, vilket jag beklagar.

Sedan har jag mina dubier om det här valet ... Ska det tillåtas bli av, ska RD rösta ner SD dessförinnan från att delta, ska det pga maktprissarna däruppe bli ett nytt dödfött DÖ ... Spelar allt någon roll ... egentligen?

 
Ingen bild

Maja Dacke

19 augusti 2018 12:41

HA - det är mycket konstigt som händer på Internet dessa dagar. 'Ledighetskommittén' som kan strular till det överallt har jag märkt.

 
Ingen bild

SM811

19 augusti 2018 12:54

(S)veket mot pensionärerna
https://samtiden.nu/2018/08/sveket/

 
Ingen bild

Gunnar

19 augusti 2018 13:16

Lycka till med personvalskampanjen Thoralf, jag skulle bli ordentligt förvånad och ledsen om du inte lyckades, du behövs i Riksdagen!

Centerpartiet under Annie Lööf har blivit ett riktigt otäckt muslimparti som jag totalt har tappat allt förtroende för, se denna artikel:

https://samtiden.nu/2018/08/c-kandidat-valkampanjar-i-turkiet-med-regimens-stod/

Gunnar

 
Ingen bild

Stefan A

19 augusti 2018 13:33

Här är superhycklaren kommunisten Jonas Sjöstedt i farten
på landsbygdsriksdagen, rimmar illa med den låtsade indignationen
efter ung vänster cirkusartade framträdande i TV, tyvärr
verkar delar av övriga sjuklövern stötta Sjöstedt i detta,
och det är klart de drabbas inte lika mycket som SD..än så länge...

https://www.youtube.com/watch?v=aGVmzghBnfc

 
Ingen bild

I

19 augusti 2018 13:38

När Allahs barn ligger i sjuksängen plågade av smärta och rädsla tar de emot allt de får av oss otrogna.
Då är inte Allah störst.
Till och med blodtransfusionen är halal.
Mobiltelefonen är märkligt nog haram trots att de använder den flitigt.

De har ironiskt nog stor rädsla för sjukdom och död. Ensamhet är en annan. Har någon sett en muslim vara kaxig ensam? De är alltid grupp.
Den sista är rädslan är för skog och spöken.
Om tittar historiskt upptäcker man att muslimerna endast kunna erövra folk och länder som saknat skog.

För att kunna slå hål på deras ”tro” och stora krav måste vi analysera deras mänskliga svagheter.
Så det finns nog forfarande hopp för oss nordbor.
.

 
Ingen bild

fete

19 augusti 2018 13:56

Prio ett efter valet måste vara att utrota islam från sverige...sd2018

 
Ingen bild

August

19 augusti 2018 14:03

Trodde det var pampen Johan Persson som var V.I.P i Ängörondellen igår. :)

P.S Varför kan du inte ta emot större summa? Lag?

Thoralf Alfsson

19 augusti 2018 15:38

Ny lag från 1 april. Nu är det bara tillåtet att ta emot anonyma bidrag upp till 2 275 kronor.

Över 2 275 kronor så måste jag ha uppgift på vem givaren är.

 
Ingen bild

Bill

19 augusti 2018 14:10

@Hulda mk1

Problemet är bara att KD och M vägrar sitta i en regering med SD. Ni är lurade och naiva om ni tror det.

 
Ingen bild

Hulda mk1

19 augusti 2018 14:30

@ Thoralf. Givetvis är SD första alternativ. Men det skulle sätta lite press på KD, om de insåg att ett antal SD,väljare hjälpt dem över 4%-spärren...

 
Ingen bild

Skämt åsido

19 augusti 2018 14:38

I Sverige av idag kan man eller kvinna belönas med upp till 40 000 kr för att man eller kvinna vägrar ta motsatt kön i hand vid hälsning.
Skratta inte.
Det är inget skämt!

 
Ingen bild

Tony

19 augusti 2018 15:38

SM811.

Nej jag tror att dom har inga andra tillgångar när det
handlar om att få fram kunniga representanter, dom får
ta av det bottenskrap dom har, Annika Strandhäll är ett
bra exempel.

 
Ingen bild

Takida

19 augusti 2018 16:17

Kan man ge mer än 2275:- på Swish om man uppger vem man är? Har inte Swish än, kan man uppge namn där? Finns annat sätt att ge gengar än Swish?

Ulf K gick ut senast igår och sa att regeringssamarbete med SD är helt uteslutet.

Thoralf Alfsson

19 augusti 2018 18:53

Om du är abonnent på den telefon du använder för att Swisha med så är du inte anonym utan det framgår vem som skickat pengarna med Swish. Alltså går det bra att ge ett stöd större än 2 275 kronor med Swish.

Annars finns mina kontouppgifter under min bild i höger marginalen om du klickar på "Visa presentation"

 
Ingen bild

Lars

19 augusti 2018 16:42

Tror du Alternativ för Sverige kan få 4% i valet?

Thoralf Alfsson

19 augusti 2018 18:17

Nej, inte en chans!

 
Ingen bild

Lotta_1

19 augusti 2018 17:06

@Lena1
Jag hörde att Henrik Vinge sa att SD inte skulle störa några möten men tycker du att det hjälpt? Varför är det bara SD som skall respektera de andra partierna och inte tvärt om? Det är nu tredje valrörelsen som antidemokratiska element tar sig rätten att förstöra Jimmie Åkessons tal. Om det då inte hjälper att böna och be då anser jag att det inte finns någon annan lösning än att sätta hårt mot hårt. Då kanske Jonas Sjöstedt fattar hur det är att få sina tal överröstade av motståndare. Jag har dessutom svårt att tro på ungkommunistens hemmasnickrade yttrandefrihet som ger honom och hans gelikar rätt att med skrik och gap överrösta Jimmie Åkesson och att det innebär att Jimmie Åkesson har yttrandefrihet. ”Yttrandefrihet omfattar en frihet att yttra och föra fram åsikter utan censur, begränsning eller någon typ av bestraffning. FN:s deklaration formulerar friheten på följande sätt: "Var och en har rätt till [...] yttrandefrihet. Denna rätt innefattar frihet för envar att utan ingripanden hysa åsikter och frihet att söka, mottaga och sprida upplysningar och tankar genom varje slags uttrycksmedel och utan hänsyn till gränser".” Det ungkommunisterna ägnar sig åt är censur och begränsning det vill säga de förvägrar Jimmie Åkesson och SD deras yttrandefrihet.

 
Ingen bild

World Traveller

19 augusti 2018 17:49

Jag ansökte om att få hjälpa till med rösträkningen men fick avslag. Mest troligt har de väl kollat upp mina åsikter.

 
Ingen bild

Takida

19 augusti 2018 18:44

Vilka uppgifter om mig behöver du när jag skänker pengar över anonym-beloppet?

Thoralf Alfsson

19 augusti 2018 18:54

Namn och adress räcker

Skickas på min mejl om du sätter in på mitt konto.

 
Ingen bild

Mässkalle

19 augusti 2018 18:44

Valmaterial på arabiska och somaliska: ”Alla ska med”
(Bild på Rödlufvan) Den otrogna är läcker, om man inte får kräkreflexer.
Ta för er bröder och kusiner. ALLA(H) skulle ju med.

https://nyheteridag.se/centerpartiet-delar-ut-valmaterial-pa-arabiska-och-somaliska-alla-ska-med/

 
Ingen bild

Ölandsbonde

19 augusti 2018 20:16

I.
"Muslimer rädda för skog". Nja, det vet jag inte. Sant är att de territorier som erövrades i den stora expensionen, ca 1500-tal och framåt var länder utan särskilt mycket skog. Men anledningen var väl mer att de låg i marschvägen än att de var småttiga på skog. Men arabers skogsvana är säkert synnerligen begränsad och då kan skog te sig skrämmande.
Möjligen kommer centerns förslag att låta "nyanlända" jobba i skogen att skapa en kohort av femtekollonnare som kan leda övertagandet av Sverige. Den som lever får se.

 
Ingen bild

Ölandsbonde

19 augusti 2018 20:26

"Folkhälsomyndigheten: Undvik kameler om du vallfärdar till Mecka"

Så har det väl alltid varit? ..Eller

 
Ingen bild

Ölandsbonde

19 augusti 2018 22:05


Varför vill du in i riksdagen du har tre gånger förnekats en valbar plats. 2010 kom du in på en östgötaplats som råkade bli ledig. 2014 nej. 2018 nej
Vad tror du dig om att åstadkomma som inte andra ledamöter kan göra? Du räknar själv inte med en utskottplats och då blir du bara en sketen voterare. Är det den feta lönen som driver dig? Varför inte sikta på en oppositionskommunalrådsplats i Kalmar. Där kunde du göra nytta och förtjäna ditt uppehälle.

Den kampanjbroshyr, för dig som #63, som du distribuerat runt i länet ger dig inga röster extra. Den grafiska utformningen är totalt undermålig. Det finns inga människor (män i skor som John Leyton formuleradet det) som utan förstoringsglas kan se dina grafer. Du ska inte tro att någon bryr sig om att hämta ett sådant. Totalt värdelöst och ger inte en enda röst..

Thoralf Alfsson

19 augusti 2018 23:11

Ölandsbonde

Det var ett riktigt påhopp. Du är uppenbarligen helt okunnig.

2010 stod jag på 21:a plats riksdagslistan. SD hade bara en lista i hela landet. Då var plats 21 i allra högsta grad en valbar plats vid ett bra valresultat.

I mina memoarer skall jag kommentera 2014.

När det gäller 2018 tror du uppenbarligen att SD får som mest 60 mandat i riksdagen då du anser att bara dessa platser är valbara. Alla opinionsmätningar pekar på någonstans mellan 75-100 mandat för SD och då blir platserna 61-63 i allra högsta grad valbara. När det gäller Kalmar län är sannolikheten att nummer 62 blir regionråd. Det innebär i praktiken att jag står som nummer 62.

För att SD skall få ett oppositionsråd i Kalmar att SD blir större än M+L+KD tillsammans. Idag har dessa tre partier 15 mandat och SD 6. Hur stor tror du den möjligheten är?

Vad det gäller min folder som delats ut på Öland. I första hand hoppas jag att människor skall besöka min blogg efter att de tittat i foldern. Att du inte gillar den betyder inte att andra är väldigt positiva och tackar mig för det jobb och tid jag lägger ned på att försöka väcka folket.

Du däremot gömmer dig bakom ett alias och står därmed inte för ett enda ord du skriver. Det är lätt att vara oförskämd när man är anonym. Lite som ett nättroll!

 
Ingen bild

Boris.

19 augusti 2018 22:08

Thoralf är du insatt i vallagen? Kan vem som helst närvara vid rösträkningen?

Thoralf Alfsson

19 augusti 2018 22:56

Ja, vem som helst kan närvara i vallokalen när rösterna räknas på valkvällen.

 
Ingen bild

Elefanten i rummet

20 augusti 2018 13:40

I Kalmar och PK-Barren skryter man om soltimmar på Ölands norra udde. Ingen som tänker steget längre vad torkan kommer innebära för vår matproduktion m.m.? För Johan Persson är turismen allt och att bli utnämnd till olika epitet som sommarstad och liknande. Han satsar mer på turism än på kommunens egna invånare tyvärr.

 
Ingen bild

Sven

20 augusti 2018 14:31

Hur kommer du att använda din bloggplats när du är invald i Riksdagen? Jag räknar med att du kommer in.

Thoralf Alfsson

20 augusti 2018 15:27

Jag kommer fortsätta som jag alltid gjort men med mer tonvikt på vad som händer i riksdagen men även Kalmarpolitiken förstås.

 
Ingen bild

Sven

20 augusti 2018 14:35

Er valstuga. Jag tycker det är svårt att se att det är en SD stuga. Vimpeln i det läge du har fotat ger ingen information. Affischerna med loggan i botten synns inte om det står folk framför.
Ni borde ha "SD 2018" ovanför luckan, eller texten "Sverigedemokraterna".

Thoralf Alfsson

20 augusti 2018 15:27

Ser du inte den stora beachflaggan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Thoralf Alfsson - 1 januari 2019 10:34


På årets första dag blir detta blogginlägg det sista på bloggplatsen. Från och med idag finns bloggen enbart på Wordpress.   https://thoralfsblogg.com/   Jag har skrivit exakt 3 000 blogginlägg och fått drygt 108 300 kommentarer sedan det för...

Av Thoralf Alfsson - 31 december 2018 10:53

När jag går igenom alla blogginlägg som jag skrivit under 2018 blir jag faktiskt både upprörd och deprimerad. Jag blir även förbannad och undrar vad som hänt med SD och vad det blivit för ett parti, om jag utesluts för vad jag skrivit på min blogg, h...

Av Thoralf Alfsson - 30 december 2018 12:36

När jag idag funderade på om jag skulle skriva en liten nyårskrönika med länkar till ett intressant blogginlägg för varje månad under 2018 så hittade jag ett blogginlägg jag skrev i samband med Jimmie Åkessons besök i Kalmar under mars månad. Jimmie ...

Av Thoralf Alfsson - 29 december 2018 21:33


Då är jag hemma igen efter en rundtur till mina barn och barnbarn under några dagar. Hockey igår kväll i Linköping. Bra match med lite nerv i slutet då LHC straffade Färjestad med 5-4.   Idag släpps de ”svenska” terroristerna efter at...

Av Thoralf Alfsson - 28 december 2018 09:39

”De egentliga skälen till att Alfsson uteslöts är, enligt den övergripande information vi fått ta del av i ärendet, att han vid upprepade tillfällen de senaste åren agerat på ett sätt som allvarlig skadat partiets anseende, att han gett uttryck...

Presentation


Thoralf Alfsson
fd. Sverigedemokrat, Kalmar

Riksdagsledamot 2010-2014.
Kommunfullmäktige 2006- Kommunstyrelsen 2014-2018
Regionfullmäktige 2018-

Kontaktinfo 072-5179099, thoralf.alfsson@telia.com

Vill du stödja bloggen Swish till 072-5179099

Fråga mig

1 159 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards