thoralf

Direktlänk till inlägg 13 september 2014

ANSIKTSLYFTNING HOS SVERIGES RADIO I KALMAR

Av Thoralf Alfsson - 13 september 2014 18:39

Ny välkommnade entré vid Sverige Radio i Kalmar. Snyggt!!


 

 
 
Ingen bild

Pensionisten

13 september 2014 18:47

Helfräckt!!! Bra jobbat!

 
Ingen bild

Hasse

13 september 2014 18:49

Ja de satt välkomnande och snyggt. Frågan är hur många på vänsteretern som får svårartade eksem när de ser bilderna.
Men så som SR och Ekot uppträtt så ska de veta vad människor tycker. Alla oavsett partifärg tycker väldigt illa om Ekots snokande I Åkessons privatekonomi det kommer de antagligen att få betala dyrt för. Säg upp Radiolicensen!

 
Ingen bild

Lars Rosén pol sek KALMAR

13 september 2014 18:52

" Hans omdöme kan komma att ifrågasättas " skriver en journalist på DN. Jag undrar, är det fler yrkesgruppers omdöme som ifrågasätts? Jag vet i alla fall en yrkesgrupp som ifrågasätts av många.

 
Ingen bild

OT

13 september 2014 18:55

De trodde de kunde reta oss till galenskap. I själva verket, retade de sig själva till galenskap och bör skyddas för sin egen säkerhet!

"D.A.D. - Jihad": http://www.youtube.com/watch?v=GP-PeyYLkXc

I övrigt säger jag bara "The Sound of Silence": http://www.youtube.com/watch?v=YZGayaTPQ4I

 
Ingen bild

Gubben Svensk

13 september 2014 19:04

Chefredaktörerna och journalisterna är enbart nyttiga idioter som styrs av tidningsägarna!

http://sv.wikipedia.org/wiki/Nyttig_idiot

 
Ingen bild

Tony

13 september 2014 19:04

är det kompensation för SVT s snokande i Jimmies
privatekonomi?

Thoralf Alfsson

13 september 2014 19:10

Det var inte SVT utan Sveriges Radio!

 
Ingen bild

Tony

13 september 2014 19:10

Lars Rosen:

Ja det är en aning komiskt när en representant för den
yrkeskategori som har det absolut lägsta förtroendet
hos allmänheten talar om omdöme, nämligen journalisterna!

 
Ingen bild

OT

13 september 2014 19:10

Hur länge till kan Kungen hävda sin rätt!?

"Sabaton - Carolus Rex": http://www.youtube.com/watch?v=Oay9by9XRTk

Hur länge kan vi föra Sverige ur tiden?

När väljer du sida? Är det när vi vunnit? Eller är det innan?

P.S Publicera detta om du kan (ja vet, pest eller kolera).

 
Ingen bild

Waterbug

13 september 2014 19:48

Det har nog inte existerat i många rättsstater de sista 100 åren att de som är satta till att granska makten har lägre förtroende hos folket än makten själv.

Det är djupt beklagligt och fullständigt åt skogen när/om det förhåller sig på det viset, och då menar jag inte bara förtroendet hos SD-sympatisörer utan över hela fältet.

När och var gick det så snett för denna för demokratin så viktiga yreskår?

 
Ingen bild

Ådärkomdenja

13 september 2014 20:05

Förslag: ändra till 'Sveriges Rödio'... närmare sanningen.

 
Ingen bild

Stundtahl

13 september 2014 20:21

Härlig bild! Efter gårdagens klavertramp av SR ser -undrens tid inte vara förbi:)))

 
Ingen bild

En tjock med bröd tack

13 september 2014 20:54

Lite Sverigevänlige performance kan väl inte skada SR68 ?

 
Ingen bild

Observer

13 september 2014 21:47

Ansiktslyftet kommer på riktigt till denna organisation inom kort -Var så säker.

 
Lassekolja

Lassekolja

13 september 2014 23:47

Jaha, det är så det kommer att se ut när Jimmie blir Statsminister, de anställda vid SverigesRadio sätter upp egna idolbilder!?!

http://www.status.st

 
Ingen bild

Lars Rosén pol sek KALMAR

14 september 2014 09:20

Räcker den ansiktslyftningen, tror det behövs en helt ny makeup plus lite till. PS nu är valsedlarna levererade.

 
Ingen bild

Tony

14 september 2014 09:40

Thoralf Alfsson:

Jo jag vet att det var SR som tog fram uppgifterna,
men det vidarebefodrades av SVT när Andrei Pops, utan
att det hade något med den stora utfrågningen av
partiledarna att göra, drog upp detta, så det var
planerat av SVT att förminska SD inför folket.
Både SR och SVT är lika fula fiskar när det gäller att
stänka skit över SD!

 
Ingen bild

Pepparholm

14 september 2014 16:57

Thomas Mattsson gråter för att han inte får vara med på SDs valvaka. Minister Adelsohn beklagar - har hon gjort något konkret som minister? Bra att SD sätter ner foten. Nu hoppas jag på en polisanmälan mot SR för intrånget på det privata ekonomiområdet.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Thoralf Alfsson - 1 januari 2019 10:34


På årets första dag blir detta blogginlägg det sista på bloggplatsen. Från och med idag finns bloggen enbart på Wordpress.   https://thoralfsblogg.com/   Jag har skrivit exakt 3 000 blogginlägg och fått drygt 108 300 kommentarer sedan det för...

Av Thoralf Alfsson - 31 december 2018 10:53

När jag går igenom alla blogginlägg som jag skrivit under 2018 blir jag faktiskt både upprörd och deprimerad. Jag blir även förbannad och undrar vad som hänt med SD och vad det blivit för ett parti, om jag utesluts för vad jag skrivit på min blogg, h...

Av Thoralf Alfsson - 30 december 2018 12:36

När jag idag funderade på om jag skulle skriva en liten nyårskrönika med länkar till ett intressant blogginlägg för varje månad under 2018 så hittade jag ett blogginlägg jag skrev i samband med Jimmie Åkessons besök i Kalmar under mars månad. Jimmie ...

Av Thoralf Alfsson - 29 december 2018 21:33


Då är jag hemma igen efter en rundtur till mina barn och barnbarn under några dagar. Hockey igår kväll i Linköping. Bra match med lite nerv i slutet då LHC straffade Färjestad med 5-4.   Idag släpps de ”svenska” terroristerna efter at...

Av Thoralf Alfsson - 28 december 2018 09:39

”De egentliga skälen till att Alfsson uteslöts är, enligt den övergripande information vi fått ta del av i ärendet, att han vid upprepade tillfällen de senaste åren agerat på ett sätt som allvarlig skadat partiets anseende, att han gett uttryck...

Presentation


Thoralf Alfsson
fd. Sverigedemokrat, Kalmar

Riksdagsledamot 2010-2014.
Kommunfullmäktige 2006- Kommunstyrelsen 2014-2018
Regionfullmäktige 2018-

Kontaktinfo 072-5179099, thoralf.alfsson@telia.com

Vill du stödja bloggen Swish till 072-5179099

Fråga mig

1 159 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards