thoralf

Alla inlägg den 21 oktober 2016

Av Thoralf Alfsson - 21 oktober 2016 23:43

Jag har under de senaste veckorna drabbats av flera märkliga omständigheter. Jag har ju tidigare skrivit om både hot och explosioner. Blockeringen på IKEA av min blogg är bara en raden av försök att sabotera min blogg. I veckan har det inträffat flera saker som jag nu undersöker och försöker förstå. Jag kommer berätta mer om detta senare men en sak tänkte jag redan nu skriva om.


I veckan upptäckte jag att min gamla blogg som jag hade mellan 2006-2012 (finns länk i högermarginalen) hade raderats av företaget Blogg.se 

Jag ställde givetvis en fråga till Blogg.se varför min blogg var raderad och fick följande svar.


 



Någon har alltså utgett sig för att vara mig och i ett mejl begärt att bloggen raderas. När man sedan får höra vilka rutiner Blogg.se har för att gå in och radera en blogg och hur man kontrollerar den som kommer med en sådan begäran blir jag minst sagt bekymrad. Man kollar bara de sex första siffrorna i personnumret! Siffror som vem som helst kan ta fram på hitta eller ratsit.


Bloggen är nu återställd av Blogg.se


Någon håller alltså på och jävlas med mig och min blogg. Jag kommer givetvis polisanmäla detta. Blogg.se vill inte själva göra det och de lämnar heller inte ut några uppgifter om t.ex vilken mejladress som begäran om radering av bloggen kom ifrån. Dessa uppgifter lämnas bara till polisen, därför blir det en polisanmälan.


När jag sedan får veta att Blogg.se numera är helägt av Nyheter24gruppen blir jag också lite fundersam! Men det har hänt fler märkliga ting den senaste veckan som jag får återkomma till när jag har fått fler svar på mina frågor.

Presentation


Thoralf Alfsson
fd. Sverigedemokrat, Kalmar

Riksdagsledamot 2010-2014.
Kommunfullmäktige 2006- Kommunstyrelsen 2014-2018
Regionfullmäktige 2018-

Kontaktinfo 072-5179099, thoralf.alfsson@telia.com

Vill du stödja bloggen Swish till 072-5179099

Fråga mig

1 159 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards