thoralf

Direktlänk till inlägg 17 februari 2017

INTERVJU MED LARS BERN OM KLIMATFRÅGAN

Av Thoralf Alfsson - 17 februari 2017 23:15

 
 
Ingen bild

Cosmik Debris

18 februari 2017 00:09

Klimatfascisternas klimatbluff kommer förr eller senare att avslöjas. Därefter kommer man att återgå till en normal och sansad debatt.

Den extremt skadliga och plågsamma invandringen från Afrika och muslimska länder är däremot irreversibel.

Livet kommer aldrig att återgå till det normala.

Fundera på det.

 
Ingen bild

UncleBob

18 februari 2017 08:05

En milstolpe för att avslöja klimatalarmisternas MEGA-BLUFF!

 
Ingen bild

Tompa

18 februari 2017 08:28

Tänk om alla i vår riksdag hade den kunskap, förstånd och kompetens som Lars Bern besitter. Lyssna och lär av denna kloka man och följ honom på
https://anthropocene.live/

 
Ingen bild

Bo

18 februari 2017 09:25

Inga nyheter för mig. Lars Bern presenterar sanningen på ett sätt som alla kan förstå.

 
Ingen bild

Kurtan

18 februari 2017 10:03

@Cosmik Debris,
Skulle vilja säga att "klimatfascisternas klimatbluff" redan HAR blivit avslöjad! Att inte den breda allmänheten vet om detta kan vi tacka vänstermedia samt lögnhalsar och parasiter till politiker för...

Räcker med att ta till sig det faktum att analyser av 10 tusentals år gamla iskärnor i Grönlandsisen klart och tydligt visar att cirka 800 år EFTER en ökning (naturlig)av temperaturen koldioxidhalten visar på en ökning, alltså inte tvärtom...

I rest my case...

 
Ingen bild

Lars Cornell

18 februari 2017 10:08

Vår tids samhällsomfattande lögn är klimathysterin. Tillvägagångssättet är följande:
”Det är lätt. Allt du behöver göra är att tala om för dem [folket] att de är under attack och sedan fördöma pacifisterna [förnekarna] för bristande patriotism [vetenskap] och anklaga dem för att utsätta landet för fara. Det fungerar likadant i alla länder.” /Herman Göring.
”Görings beskrivning över hur man säljer in ett krig till befolkningen ekar över tid och rum. Börjar vi analysera hur det har gått till att starta krig eller att få unga män och kvinnor att dö för det som sedan visat sig vara lögner, ser vi snabbt att ingen har varit så träffsäker i sin beskrivning som Göring.”

 
Ingen bild

Friholt

18 februari 2017 12:54

Lars Cornell 10,08. Låt mig säga att jag uppskattar ditt inlägg. Ack, så enkel men sann beskrivning av lögnen som kan manipulera oss på det mest cyniska sätt! Nåja, det var inte du som sa det, men du sätter fingret på en grundläggande sanning om livsfarlig manipulation.

 
Ingen bild

Maja Dacke

18 februari 2017 14:01

Det vidrigaste med klimatbluffen är att barn tror det är sant och mår så illa. Man får hoppas att dessa barn har förståndiga och pålästa föräldrar.

 
Ingen bild

Karl

18 februari 2017 14:54

Tack L.Bern Detta är vad jag alltid har trott och att solen styr vår jords klimat.

 
Ingen bild

Thor

18 februari 2017 16:16

Idag såg jag inne på snabbköpet till min förvåning en person som köpte Expressen. Inte ofta man ser men i regel är det äldre seniorer, så även denna gång. Jag tror inte på upplagesiffrorna, de kan omöjlgt stämma. Fake.

 
Ingen bild

Peter

19 februari 2017 07:47

Vi måste börja se allt i ett stort globalt perspektiv, läs Lars Berns förklaring om globalism (vår tids värsta hot).

newsvoice.se/2016/08/03/bern-globalismens-tre-grupperingar-utopister-foretagsagare-och-toppolitiker/

 
Ingen bild

joffe

19 februari 2017 11:26

Tack Lars Bern att vi fick ta del av din kunskap om klimatet.

Ännu ett avslöjande inlägg som fullständigt avkläder giriga politiker och klimatalarmister. Skönt med allt fler avslöjanden av alla ljugerier som tutas i oss från PK-överheten

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Thoralf Alfsson - 1 januari 2019 10:34


På årets första dag blir detta blogginlägg det sista på bloggplatsen. Från och med idag finns bloggen enbart på Wordpress.   https://thoralfsblogg.com/   Jag har skrivit exakt 3 000 blogginlägg och fått drygt 108 300 kommentarer sedan det för...

Av Thoralf Alfsson - 31 december 2018 10:53

När jag går igenom alla blogginlägg som jag skrivit under 2018 blir jag faktiskt både upprörd och deprimerad. Jag blir även förbannad och undrar vad som hänt med SD och vad det blivit för ett parti, om jag utesluts för vad jag skrivit på min blogg, h...

Av Thoralf Alfsson - 30 december 2018 12:36

När jag idag funderade på om jag skulle skriva en liten nyårskrönika med länkar till ett intressant blogginlägg för varje månad under 2018 så hittade jag ett blogginlägg jag skrev i samband med Jimmie Åkessons besök i Kalmar under mars månad. Jimmie ...

Av Thoralf Alfsson - 29 december 2018 21:33


Då är jag hemma igen efter en rundtur till mina barn och barnbarn under några dagar. Hockey igår kväll i Linköping. Bra match med lite nerv i slutet då LHC straffade Färjestad med 5-4.   Idag släpps de ”svenska” terroristerna efter at...

Av Thoralf Alfsson - 28 december 2018 09:39

”De egentliga skälen till att Alfsson uteslöts är, enligt den övergripande information vi fått ta del av i ärendet, att han vid upprepade tillfällen de senaste åren agerat på ett sätt som allvarlig skadat partiets anseende, att han gett uttryck...

Presentation


Thoralf Alfsson
fd. Sverigedemokrat, Kalmar

Riksdagsledamot 2010-2014.
Kommunfullmäktige 2006- Kommunstyrelsen 2014-2018
Regionfullmäktige 2018-

Kontaktinfo 072-5179099, thoralf.alfsson@telia.com

Vill du stödja bloggen Swish till 072-5179099

Fråga mig

1 159 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards