thoralf

Alla inlägg den 5 februari 2015

Av Thoralf Alfsson - 5 februari 2015 21:49

Det dröjde några dagar innan även namnen på de häktade "svenska männen" i Finland kom ut på nätet. Men nu finns det på Petterssons blogg.


Jag har mejlat både Thomas Mattsson och den journalist som skrev artikeln om de "svenska männen" i Expressen för att få svar på mina frågor. Ingen svarar! Men jag hade i och för sig inga förväntningar heller.



S:t Petri församling ringer på måndag till stöd för IS!


Så skulle mycket väl en rubrik kunna vara om förhållandet varit det omvända i svensk media. Nu är det bara som vanligt den politiska kyrkan som vill demonstrera emot Pegida. Uppenbarligen vill Svenska kyrkan att Sverige islamiseras.


Maggie Signäs längtar tydligen efter "svenska män". Hoppas hon blir bönhörd och får en uppenbarelse!


http://www.sydsvenskan.se/malmo/kyrkans-klockor-ringer-mot-pegida/



Att det finns en risk att släktingar kommer utkräva hämnd kan inte vara skäl för att åklagaren avstår från att yrka på utvisning vid en rättegång. Istället skall uppenbarligen svenska skattebetalare stå för livstidsförsörjning av barnamördare!


Jag vägrar betala en enda skattekrona till detta!


http://www.expressen.se/kvallsposten/aklagaren-darfor-kan-inte-mordaren-utvisas/



För övrigt är jag trött på det mesta just nu!


Riksdagen tycks inte heller ha någon makt i Sverige!

  

Presentation


Thoralf Alfsson
fd. Sverigedemokrat, Kalmar

Riksdagsledamot 2010-2014.
Kommunfullmäktige 2006- Kommunstyrelsen 2014-2018
Regionfullmäktige 2018-

Kontaktinfo 072-5179099, thoralf.alfsson@telia.com

Vill du stödja bloggen Swish till 072-5179099

Fråga mig

1 159 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards