thoralf

Direktlänk till inlägg 18 januari 2018

ISLAM HÖR INTE HEMMA I SVERIGE

Av Thoralf Alfsson - 18 januari 2018 22:47

För några dagar sedan avslutade jag omröstningen gällande 10 frågeställningar om islam. Jag sökte svaret på hur mina läsare uppfattar islam och sharialagar som följer med islam och den kultur som gäller bland muslimer.


Jag har många gånger blivit anklagad för att vara islamofob men det anser jag bara vara anklagelser som inte grundar sig på fakta utan det är bara politiskt. Ett sätt att försöka tysta personer som är kritiska mot invandringen och samtidigt ser farorna med islamiseringen i vårt samhälle. Vi får varje vecka nya uppgifter om hur islamiseringen växer i samhället i smått och stort. Det är dags att tänka om!


Innan jag lägger uppresultatet från mina 10 frågor så vill jag informera om en intervju av pastor Stanley Sjöberg om islam. Stanley Sjöberg har själv upplevt islam då han bott i flera muslimska länder och pratar därför av egen erfarenhet. Intervjun bekräftar också flera av de frågeställningar som jag tagit upp i mina omröstningar på bloggen. Titta och lyssna på intervjun!


”Jonas Gardell och hela priderörelsen kan gärna håna Jesus, som han gör i sin bok, framställer honom som tandlös, ointelligent, analfabet, en lantis. Han skulle aldrig våga skriva något sådant om Muhammed!”


Pastor Stanley Sjöberg.




Mina 10 olika omröstningar ger en helt klar bild av att svenskar ser väldigt negativt på islam och de sharialagar som kommer med på köpet. Tänk om Svenska Kyrkan hade samma klarsynta inställning som Stanley Sjöberg.


Att ha dessa uppfattningar är helt normalt. De som anser det motsatta är i klar minoritet men de är politiskt korrekta men den ”filterbubblan” kommer brista och jag skall göra allt jag kan för att sticka hål på den!

 

 

 

När det gäller fråga 5 så hade ett antal personer missuppfattat frågeställningen.



 
 
Ingen bild

Cosmik Debris

18 januari 2018 23:20

Mycket viktigt stycke ur en text av "Humanisten" på Invandringen och mörkläggningen.

"När jag läste Janouchs text slog det mig att jag själv också ”radikaliserats” i min syn på invandring och islamisering. Det blev tydligt för mig att jag numera känner motvilja och vrede inte bara gentemot de invandrare som begår brott, förespråkar muslimsk fundamentalism eller på andra sätt utgör problem i det svenska samhället. Nej, numera är jag så medveten om massinvandringens alla negativa konsekvenser att jag även känner vrede mot välintegrerade, skötsamma invandrare."

"känner vrede mot välintegrerade, skötsamma invandrare"

Jag tål inte längre att ens se ett geléinbakat bakhuvud på en arab. Jag vill inte se en muslim till så länge jag lever. Jag vill inte höra talas om ett enda moskébygge till. Jag vill att de som redan finns rivs omgående.

Inte längre höra 120-kilos afrikanska sjubarnsmammor pulsera fram och ta upp hela trottoaren. Inte längre se dessa 120-kilos gigantiska afrikanska sjubarnsmammors horder av barn springa vind för våg utan någon som helst uppfostran.

Jag vill att ni lämnar vårt land. Ni är inte välkomna i Sverige. Jag är intill döden trött på muslimer, araber och afrikaner (använder ett annat ord till vardags, så klart)

https://tinyurl.com/ybmtskcd
https://morklaggning.wordpress.com/2018/01/17/en-vaxande-vrede/#more-17258

 
Ingen bild

Poppe

18 januari 2018 23:44

Intressant att det satt massa hucklen i Opinion Live ikväll och pratade om gängkriminalitet. Vilka landsmän är det som utför skiten?

 
Ingen bild

Cosmik Debris

19 januari 2018 01:32

Detta skrev Olle Engström (M) i Borås Tidning 29 maj 2013 För att ha sagt detta blev han utkastad från Moderaterna.

"Vart är Sverige på väg? Jag ser framför mig ett Sverige som inom 20–30 år fullständigt har tappat kontrollen över situationen, med konsekvenser som är skrämmande. Terrorism, våld och brottslighet kommer att öka i Sverige. Och kanske ser vi också på lite längre sikt ett fullskaligt inbördeskrig mellan olika religioner"

https://tinyurl.com/nbcv7hs
http://www.bt.se/debatt/olle-engstrom-m-invandringen-i-sverige-kan-leda-till-inbordeskrig/

Olle hade fel.

Vi är redan där.

 
Ingen bild

Björn

19 januari 2018 01:46

Cosmik Debris 23.20 Kan i viss mån hålla med, men det är ju inte invandrarnas fel att de har kommit hit, Sveriges företrädare har ju skickat ut signaler till världen om att komma hit.
Jag har haft en hel del med invandrare att göra och min vrede och motvilja den riktar sig mer mot dessa personer som har välkomnat och tillåtit dessa människor komma hit. Den riktar sig också till alla domstolar som inte utvisar utländska brottslingar, oavsett vilket brott de har begått (något enstaka trafikbrott kan accepteras)
Dessa 120 kg kvinnor som du beskriver tror jag nu inte kommer från någon hydda i bushen. De har nog haft det bättre än så, men var i världen får man så många bidrag som i sverige utan att ha bidragit med en enda skattekrona. Här ordnar myndigheterna så att de kan få gå före alla köande svenskar i bostadskön. Var i världen kan man skicka sitt barn, likt ett ankare, för att sedan efter en tid få det landets myndigheter att betala så att övriga familjen kan få betalt för att ta sig hit. Vilket land i världen betalar en person med tillfälligt uppehållstillstånd så att han kan resa hem och besöka sin familj.
Nej min ilska och vrede riktar sig nog mer åt dessa Svenskar som har tillåtit och uppmuntrat detta.
Gör om, gör rätt. Det fick man lära sig under värnplikten. Det skulle våra politiker ha gjort redan för 20 år sedan. Nu är det nog försent.

 
Ingen bild

Laglydig

19 januari 2018 02:15

@Cosmik Debris Torsdag 18 jan 23:20

Jag läste också "Humanisten" tidigare ikväll och man kan ju undra i den polarisering som nu råder där MSM matar ut Fake News om man själv håller på att "radikaliseras"?
Det blir ju inte bättre av att man på lokaltåget hör högljudda läten på arabiska och diverse främmande språk. Man undrar var man hamnat samtidigt som snön utanför fönstret avslöjar att man tycks vara i Sverige.

Trots detta så var det något annat jag läste idag som irriterade mig ännu mer trots att det är en gammal nyhet. Det handlar om höjningen av riksnormen i försörjningstödet.
"Regeringens ambition är att minska de ekonomiska klyftorna mellan barnfamiljer. Att även barnfamiljer som har försörjningsstöd får ta del av den kommande barnbidragshöjningen är ett viktigt steg i den riktningen, säger barnminister Åsa Regnér."
http://www.regeringen.se/pressmeddelanden/2017/11/hojning-av-riksnormen-i-forsorjningsstodet-gynnar-barnfamiljer/

Jag beslutade mig för att göra en sammanställning av vilka bidrag en somalisk sjubarnsfamilj får 2018 efter "regeringens satsning".
Utöver hyran betald (räcker en femrummare?), bidrag till möbler och annat som inte ryms inom normen så kommer familjen att få 44 270 kronor i bidrag efter barnbidragshöjningen den 1 mars, en bidragsökning med 7,8 % jämfört med 2017.
För en motsvarande svensk arbetande familj så ter det sig omöjligt för den ena föräldern att jobba, utan någon av föräldrarna måste vara hemma med en förhållandevis låg föräldrapenning. För att komma upp i samma ekonomiska standard som den somaliska bidragstagande familjen så måste den arbetande föräldern tjäna ca 50 000 kronor brutto.

Så mina frågor till Åsa Regnér är:
På vilket sätt minskar de ekonomiska klyftorna mellan den bidragstagande familjen och den arbetande familjen? Det är ju uppenbart att de ökar till den arbetande familjens nackdel?
Hur finansieras detta? Det är kan väl inte vara så att den arbetande familjen kommer att tvingas betala högre skatt för att finansiera den bidragstagande familjens lyxliv?

Och hur ser det ut med incitamenten att skaffa ytterligare ett barn för den somaliska familjen? Jo, får de ett barn till, så får de ytterligare 4 760 kronor i bidrag från dag ett!

Slutsats: Sveriges regering ger alltså incitament till familjer som kommer från kulturer med många barn (läs: muslimer) att skaffa ännu fler barn eftersom det är ekonomiskt lönsamt för dem samtidigt som trycket ökar ännu mer på skattebetalarna att betala ännu mer i skatt.

Åtgärd: Sänk bidragsnivån för barnen i bidragstagande familjer, nivån är alldeles för hög. Det finns INGA incitament alls för dessa familjer att försöka ta sig in på arbetsmarknaden och försörja sig själva utan precis tvärtom!

 
Ingen bild

Rulle

19 januari 2018 03:41

Två nya skjutningar i Malmö mot lägenheter. Dags för militären att ta över!

 
Ingen bild

Leif W H

19 januari 2018 06:04

Mycket bra att du har gjort denna frågeställning om Islam, skrämmande att det blev en hel del ’NEJ’ svar på frågorna.

Thoralf Alfsson

19 januari 2018 09:09

Jag tror mina frågeställningar efter någon vecka lockade in muslimer på min blogg för att rösta.

Det finns tecken som tyder på det.

 
Ingen bild

Bosun

19 januari 2018 07:48

De som anklagar andra för att vara islamofober, de är i själva verket antisemiter och judehatare
av största rang.

 
Ingen bild

Ludvig

19 januari 2018 08:54

Islam hör inte hemma i Sverige, instämmer tillfullo.

 
Ingen bild

SM811

19 januari 2018 09:10

Bara att konstatera att det finns islamister som har svarat på frågorna. Sedan kan man undra vilka det är som röstar "vet ej". Skrämmande utveckling i Sverige.
SD 2018 det självklara valet.

 
Ingen bild

Lars Cornell

19 januari 2018 09:37

Det går inte att integrera islam i ett demokratiskt samhälle.
Islam och demokrati kan inte samexistera på samma geografiska yta.

Det är som senap och vaniljglass. Båda är bra var för sig men inte tillsammans.

 
Ingen bild

Hacke

19 januari 2018 09:42

@Cosmic Debris (23.20)

Jag uppskattar dina inlägg mycket och känner igen mig så på pricken i din eskalerande vrede kring det mångkulturella helvete vi tvingas möta varje dag. Och tyvärr blir vreden vare sig mindre eller mer rationell av att man som Björn (23.20) så riktigt påpekar är medveten om att det är våra politiker (läs landsförrädare) den bör riktas till. I detta fall utesluter inte det enda det andra. Tvärtom. Orsak och verkan mångdubblar mitt ursinne.

 
Ingen bild

Tony

19 januari 2018 09:56

Islam hör inte hemma i Sverige ,men inte någon annanstans
heller, det är en efterbliven religion som löser dom flesta
problem med våld, den skulle tagit slut på medeltiden!

 
Ingen bild

O´ Hyra

19 januari 2018 10:29

Varför ser man aldrig
en leende muslim?

 
Ingen bild

Urban Jakobsson

19 januari 2018 10:33

Man undrar ju vad det är för stollar som anser att man ska tukta sin fru,och döda otrogna.Är nog som du skriver att det måste vara några idioter till rättrogna som röstat.Annars blir man ju orolig för hur det står till i skallen på folk.

 
Ingen bild

surapelle

19 januari 2018 12:12

Islam hör inte hemma i den civiliserade världen.

 
Ingen bild

C Andersson

19 januari 2018 12:19

Med förlov sagt, jag anser att den här tipsrundan var kontraproduktiv. Den är kanske till för de redan frälsta. Jag skulle inte kunna tänka mig att kryssa i fyllerirutorna.

Kultur- tillika demokratiministern vill bli nytt talrör. Hon tycks ha glömt bort hur det gick för henne som ville bli folkpartiledare. Gud ske pris och lov om det blev en repris.

 
Ingen bild

Hm

19 januari 2018 12:24

Håller helt med Cosmic Debris och även humanist som han hänvisar till.

 
Ingen bild

Boris

19 januari 2018 12:26

Bra reflektion O’Hyra. Jag har gjort densamma. Varför ser man bara gravallvar, ilska och aggressivitet men aldrig skratt och glädje

 
Ingen bild

Lasse T

19 januari 2018 12:35

Om man kan topsa 1000 personer i Ulricehamn för att hitta en mördare så måste man väl kunna göra det i Malmö också?

Kom igen nu polisen och visa lite handling!

 
Ingen bild

Bull

19 januari 2018 12:48

O'hyra
Det kan bero på att det endast är muslimer och kristna som har ett helvete.

 
Ingen bild

Cosmik Debris

19 januari 2018 13:19

@Björn Fredag 19 jan 01:46

Det här vansinnet kommer att pågå till en viss gräns. Förr eller senare måste man börja med besparingar som direkt drabbar boende i muslimska och afrikanska getton. Att t.ex skolpengen är dubbelt så hög i muslimska och afrikanska getton är ohållbart. Det begriper ett barn. Att med den insikten höja försörjningsstödet är helt befängt. Vi kommer att få se upplopp och våld den dagen neddragningarna börjar. Var så säkra.

Att den tidigare "toleranta" och värdegrundsstinna medelklassen nu med full kraft nu drabbas av det muslimska våldet är mycket bra. Pappan till den knivrånade 9-åringen har med all säkerhet tidigare haft högt moraliskt tonläge och oklanderlig värdegrund.

Att pappan nu är fly förbannad skyndar på det ofrånkomliga och något jag förutspått.


...och han är inte ensam om sin vrede!

 
Ingen bild

Pretty Boy Floyd

19 januari 2018 13:51

Jag skäms att vara svensk !
Jag skäms när jag ser att polisen står och ser på när bilarna krossas.
Polisbilarna är min bil och din bil.

Politikerna säger att dom tycker att det är allvarligt. Det är klart att det är.

Poliserna måste få ge verkanseld när dom och bilen hotas.

Det räcker inte att klistra på märken
"Slå inte sönder mej".
Även om jag inte blir förvånad när Dan Eliasson föreslår detta

 
Ingen bild

O´ Hyra

19 januari 2018 13:54

Bull:
Ser många kristna som ler, sällan eller aldrig en muslim.

 
Ingen bild

Lars Lille

19 januari 2018 14:08

Islam är förkastlig dynga som passar bäst på gödselstacken.

 
Ingen bild

Hacke

19 januari 2018 14:20

”1945 fanns inte internet. Tidningarnas gulnade sidor fanns att hitta i arkiven, men många bevis förstördes. Sen var det bara att ro över till andra stranden och förneka att man någonsin haft en bindel med ett hakkors på i sin ägo. I dag har vi internet. Och internet glömmer aldrig. Det gör inte folket heller. Så visst, ro på så årorna brinner, men det förflutna kan komma att anordna en välkomstkommitté på andra sidan av det grumliga sundet.”

Katerina Janouch`s träffsäkra avslutning i uppgörelsen med de falska ynkryggarna inom kappvänderiet.
http://katerinamagasin.se/det-varas-roddarna/

 
Ingen bild

Cosmik Debris

19 januari 2018 14:48

Min kommentar Fredag 19 jan 13:19 var ett svar till:

@Laglydig Fredag 19 jan 02:15

Blev lite fel mitt i all vrede :-)

 
Ingen bild

Gustaf

19 januari 2018 15:13

Svenska Dagbladet i dag om Valteknisk samverkan, intressant artikel.

 
Ingen bild

Cosmik Debris

19 januari 2018 15:15

Till er som undrar var pengarna tar vägen. Assistans kostar svenska skattebetalare 30 MILJARDER per år. Min gissning är att 30-40% (9-12 mdkr) är rena bedrägerier. Bedragarna är personer från muslimska, arabiska och afrikanska länder.

Detta kommer att fortsätta fram tills någon stoppar det.

https://tinyurl.com/yc87ncsd
https://www.ratsit.se/5568624935-Rami_Care_i_Sverige_AB#ekonomi

14 personer misstänkta i assistansbedrägerier i Malmö
https://petterssonsblogg.se/2018/01/19/14-personer-misstankta-i-assistansbedragerier-i-malmo/

https://www.expressen.se/kvallsposten/stor-polisrazzia-sex-gripna-i-bidragsharva/

 
Ingen bild

OH

19 januari 2018 15:32

Är det sant att sossepartiet har en trollfabrik?

 
Ingen bild

Tony

19 januari 2018 16:34

Så har kommunisterna och Sosseregeringen kommit överens om ett
vinst tak i välfärden för privata företagare, men kan inte se
någonstans att det även skulle gälla Asyl baronerna, dessa pengar
tas även från skattemedel, så Jan Emanuel o Bert k .kan fortsatt
stapla miljoner av skattebetalarnas pengar??

 
Ingen bild

SM811

19 januari 2018 16:35

Jag har funderat vad alla dessa som går på bönemöte på fredagar arbetar med? Svenskar arbetar på eftermiddagen men tydligen gäller det inte muslimer.
SD 2018 är en självklarhet.

 
Ingen bild

Bengt

19 januari 2018 17:08

Thoralf glömmer att nämna "Petrodollarns" inflytande. Islam sprids pga "Petrodollar" från Arabländer som bygger moskéer och annat skit i våra civiliserade länder.

 
Ingen bild

Pepparholm

19 januari 2018 17:59

En utredning på någon skola i Göteborg (jag har glömt vilken) gick nyligen ut med ett meddelande som givetvis gamla media kopierade, att det är den som använder gamla vanliga media som är bäst informerad. Inte den som läser alternativen på nätet.

Jag vill bara tala om för den utredaren, att just nu läser jag i Samhällsnytt om Egor Pultilovs avslöjanden om Socialdemokraternas Trollfabrik. Samma sossar som beskyller andra för falska nyheter. Jag antar att det dataprogram som staten betalar till Södertörns högskola för att bestämma vad som är falska nyheter är så programmerat att det släpper igenom alla sossenyheter.

På Rebecca Uvells blogg om hennes fantastiska avslöjanden om ETC. Stackars den som satsat pengar och den politiker som ställt upp på propåerna. Som en deckare där man hoppas att en åklagare snart vågar ställa upp.

Inget av detta hittar jag i gammelmedia. Och det är faktiskt viktig information inför valet. Men farliga nyheter på redaktionerna.

https://samnytt.se/ayan-jamil-vi-har-en-digital-producent-som-gor-bilderna/
https://uvell.se

 
Ingen bild

Hasse Pannband

19 januari 2018 18:11

Cosmik Debris
Fredag 19 jan 13:19

Jag antar att det är 9- åringen i Nacka du menar.
Han förlorade nog mer än sin mobil den dagen.
Tilliten till andra människor, sin trygghet – 9 år.
.
Ja tillit var det normala i Sverige tills multi-helvetet eskalerade,
och nu är även Nacka berikade när staten tvingar kommunen
att ta emot slöddret oavsett om det finns lägenheter eller ej

Fem maskerade personer med kniv väntar alltså utanför skolan,
männen hade luvor och den mest aktiva ska ha varit
minst 180 centimeter lång.

Jag blir fullständigt mordisk till sinnes när jag läser om något sånt här.
Men som sagt det kanske kan få några att vakna upp från värdegrunds-
och multi helvetets förljugna värld. Tragiskt dock att våra barn
ska behöva uppleva detta.

Fem maskerade ungdomar/män, med kniv
utanför skola rånar en 9-årig elev.

Föräldrarna hittade honom gråtande i en
busskur i anslutning till skolan.

 
Ingen bild

Lars Lille

19 januari 2018 19:02

Stanley Sjöberg har kritiserat islam med all rätt.Det är ondskans ideologi.
Men det kunde kostat SS livet, minns en gång SS var på ett möte med muslimer som ville SS skulle dricka ur en flaska,
SS vägrade, hällde istället ut drycken på mattan,det blev ett fräsande hål i mattan.Sjöberg skulle förgiftas.
Islam är vidrig,kan förhålla mig till de flesta religioner men utan att vara intresserad, men islam är hemsk. Och tyvärr ökar det i Sverige med all import av muslimerna.
Snart har vi kanske,hemska tanke en moské i varje litet samhälle om detta elände fortsätter.
Sverige är ett kristet land. Kyrkan är vårt kulturminne och samlingsplats i glädje och sorg.
Låt medeltidspacket inte ta över.stoppa islam för all framtid i västeuropa.
Gör som t ex Polen,ordna en kedjering runt gränserna mot islam.

 
Ingen bild

Observer

19 januari 2018 19:05

FRÅGA TILL DIG THORALF: Hur ser du på chanserna att SD får egen majoritet i valet 2018?

Thoralf Alfsson

19 januari 2018 19:57

Det blir nog väldigt svårt om inte Ulf Kristersson och Stefan Löfvin gör bort sig ordentligt

 
Ingen bild

Didrik

19 januari 2018 19:14

Trestegsraketen enligt Aftonbladet.
Det handlar om pensionen.

Tre steg som skulle ge pensionärerna mer.
1: Skatten för pensionärer sänks.
2: Grundpensionen höjs.
3: Bostadstillägget höjs.

Trestegsraket enligt äckliga sossen och AB-blaskan.

På pensionsbeskedet + 129kr/månad..
Tala om Fake News.

 
Ingen bild

Laglydig

19 januari 2018 19:27

@Cosmik Debris Fredag 19 jan 14:48

Jag gissade nästan det ;-) Och jag är minst lika förbannad som du!

Du har helt rätt, det finns andra extra kostnader som är intimt förknippade med dessa barns och ungdomars "uppväxtmiljöer" eller getton för att prata klarspråk.
Jag förstår inte alls varför de skall få både försörjningsstöd och barnbidrag samt primieras om de skaffar en unge till. Hur fan tänker staten och vilka signaler sänder man ut när man betalar 4 760 kronor i månaden för en nollåring? Vilka kostnader skall detta täcka?
Kläder - Ärvs av äldre syskon
Mat - Får dom genom morsan
Blöjor - När började tygblöjor kosta tusentals kronor?

Regeringen med barnminister Åsa Regnér i spetsen uppmuntrar alltså aktivt med höga ekonomiska ersättningar som belöning muslimer att skaffa fler barn på bekostnad av högre pensionsålder, högre skatter, mer stress och press, högre avgifter på all service, nedläggning av offentlig verksamhet. osv. osv. för redan hårt arbetande svenskar.

Att födelsetalen bland muslimer ökar mycket kraftigt (enligt mina preliminära beräkningar föddes det ca 35 000 muslimska barn i Sverige 2017) är något som tyvärr nämns allt för sällan i debatten även i alternativ media (det nämns naturligtvis inte alls i MSM). Mest oroande är ökningstakten på ca 7 % per år. Här har vi ännu en tickande bomb tillsammans anhöriginvandringen.

Lösning på problemet: Sänk bidragen och repatriera!

 
Ingen bild

Björn

19 januari 2018 21:06

Tony 16.34 Ibland undrar man om det bara är naivitet från politikernas sida eller om man helt enkelt försöker lura de godtrogna svenskarna. När det gäller vinsttaket, så kommer det ju att bli som så att man startar fler företag och sen köper man tjänster av varandra och vips är vinsterna bara 7 %. Skatteplanering har funnits hur länge som helst och den kommer inte att dö bara för att några politiker bestämmer ett vinsttak.

 
Ingen bild

Tony

20 januari 2018 10:14

Didrik:
Men då går det i alla fall plus, på min grannes hade dom
minskat hennes pension med 120 kr? Gissa om hon kommer att
lägga sin röst på dom falska Sossarna?

 
Ingen bild

Berit

21 januari 2018 16:27

SD får egen majoritet om de ger de sämst ställda i Sverige en rimlig levnadsstandard lika mycket som en nyanländ får/månad när han/hon jobbar och inte kan svenska och ej heller jobbet nämligen runt 20.000 netto.
Det skall löna sig att jobba säger Löfven.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Thoralf Alfsson - 1 januari 2019 10:34


På årets första dag blir detta blogginlägg det sista på bloggplatsen. Från och med idag finns bloggen enbart på Wordpress.   https://thoralfsblogg.com/   Jag har skrivit exakt 3 000 blogginlägg och fått drygt 108 300 kommentarer sedan det för...

Av Thoralf Alfsson - 31 december 2018 10:53

När jag går igenom alla blogginlägg som jag skrivit under 2018 blir jag faktiskt både upprörd och deprimerad. Jag blir även förbannad och undrar vad som hänt med SD och vad det blivit för ett parti, om jag utesluts för vad jag skrivit på min blogg, h...

Av Thoralf Alfsson - 30 december 2018 12:36

När jag idag funderade på om jag skulle skriva en liten nyårskrönika med länkar till ett intressant blogginlägg för varje månad under 2018 så hittade jag ett blogginlägg jag skrev i samband med Jimmie Åkessons besök i Kalmar under mars månad. Jimmie ...

Av Thoralf Alfsson - 29 december 2018 21:33


Då är jag hemma igen efter en rundtur till mina barn och barnbarn under några dagar. Hockey igår kväll i Linköping. Bra match med lite nerv i slutet då LHC straffade Färjestad med 5-4.   Idag släpps de ”svenska” terroristerna efter at...

Av Thoralf Alfsson - 28 december 2018 09:39

”De egentliga skälen till att Alfsson uteslöts är, enligt den övergripande information vi fått ta del av i ärendet, att han vid upprepade tillfällen de senaste åren agerat på ett sätt som allvarlig skadat partiets anseende, att han gett uttryck...

Presentation


Thoralf Alfsson
fd. Sverigedemokrat, Kalmar

Riksdagsledamot 2010-2014.
Kommunfullmäktige 2006- Kommunstyrelsen 2014-2018
Regionfullmäktige 2018-

Kontaktinfo 072-5179099, thoralf.alfsson@telia.com

Vill du stödja bloggen Swish till 072-5179099

Fråga mig

1 159 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards