thoralf

Direktlänk till inlägg 29 september 2016

POLISANMÄLAN AV CECILIA HAGEN PÅ EXPRESSEN

Av Thoralf Alfsson - 29 september 2016 22:54

”Hur ska man bli av med mänskliga brunråttorna?”

 

”Det är de där andra rådisarna jag skulle vilja utplåna på ett värdigt vis. De bruna. Dem som Advokatsamfundets generalsekreterare Anne Ramberg skrivit om i sina senaste bloggar. Läs!

 

”Mina lokala råttor är intelligenta och faktiskt sympatiska till skillnad från de Rambergska brunråttorna.”

 

”Hur man ska bli kvitt de mänskliga brunråttorna? Med gift?”

 

Några citat från Cecilia Hagens krönika i Expressen. Är nog det värsta jag läst. Eftersom jag är omnämnd och namngiven i ett av de blogginlägg som Anne Ramberg skrivit och som Cecilia Hagen länkar till tolkar jag detta som ett dödshot. Cecilia Hagen skriver att hon vill utplåna mig på ett värdigt vis. Hur det skall gå till beskriver hon inte men gift verkar vara ett alternativ.


Gör gärna exprimentet att byta ut orden brunråtta och råttor med t.ex muslimer, invandrare eller judar. Hur tror ni att reaktionerna blivit då?


Cecilia Hagen har i princip sagt att det ok att döda mig och Expressens chefredaktör Tomas Mattsson står uppenbarligen bakom detta eftersom han godkänt en publicering. 


Jag kommer imorgon göra en polisanmälan av Cecilia Hagen för olaga hot! Bevisen är ju minst sagt tydliga. 

Jag kommer även polisanmäla ansvarig utgivare Tomas Mattsson!

 

UPPDATERING

 


Alice Teodorescu tar upp Cecilia Hagens krönika på ledarsidan.

http://www.gp.se/ledare/teodorescu-vad-%C3%A4r-det-som-h%C3%A5ller-p%C3%A5-att-ske-i-sverige-1.3831775


Centerpartiets riksdagsledamot Staffan Danielsson tar även upp krönikan o ett blogginlägg.

http://staffandanielsson.blogspot.se/2016/09/tappar-ramberg-hagen-mattson-fattningen.html


Tomas Mattsson tycker attkrönikan inte ens är värd att kommentera

http://nyheteridag.se/mattsson-avfardar-kritikstormen-om-nazi-retoriken-ej-ens-vart-att-bemota/


Jag väntar på att Johan Westerholm på Ledarsidorna skall kommentera krönikan.


Har även pratat med en jurist idag. Polisanmälan kommer gälla uppvigling och stämpling.


5 § Den som muntligen inför menighet eller folksamling, i skrift som sprides eller utlämnas för spridning eller i annat meddelande till allmänheten uppmanar eller eljest söker förleda till brottslig gärning, svikande av medborgerlig skyldighet eller ohörsamhet mot myndighet, dömes för uppvigling till böter eller fängelse i högst sex månader. 


 
 
Ingen bild

Argus

29 september 2016 23:09

Den som eventuellt har förväntat sig att Cecilia Hagen ska få sparken från Expressen kan nog sluta hoppas. Det ska mycket till innan de avskedar en medlem av ägarfamiljen. Just det, hon är en Bonnier.

 
Ingen bild

soma

29 september 2016 23:37

Det är nog inte bara hon som mist förståndet. Ibland undrar jag vad som hände med människor? Vad som hände med politiker? Har de blivit hipnotiserade, eller utomjordingar har tagit över deras kroppar? Eller har de blivit psykisk sjuka? För de har så onormala beteende att de platsar inte längre i mina ramar jag har för normala, vetiga människor. Det är skrämmande att såna människor styr landet, att såna människor informerar oss vad som händer i Sverige och i världen.

Det finns dock en fördel med deras sjuka beteende. Människor, ofta äldre börjar se det och är upprörda och vänder sossarna ryggen. Det är bara att önska sig flera såna sjuka utspel så kanske får ni majoriteten i nästa val.

 
Ingen bild

Sune

29 september 2016 23:59

Bättre att använda gasen Zyklon B på svenska medborgare som inte tycker rätt. En gammal beprövad metod.

 
Ingen bild

Lars S

30 september 2016 00:04

Vidrigt !
Verkar vara nästa vykortsobjekt. Hade först tänkt föreslå Jan Helin. Men det kan vänta till nästa gång.
Skickar nu ett kort till Hagen(fortfarande med vänlig text) under adress
Cecilia Hagen
AB Kvällstidningen Expressen
105 16 Stockholm

 
Ingen bild

UncleBob

30 september 2016 00:17

Cecilia Hagen har i och med sin artikel aktivt deltagit i att piska upp hatet mot Sverigedemokrater. Det är en tidsfråga innan någon labil våldsverkare går från ord till handling. Ett vidrigt beteende som applåderas av kulturmarxisternas anhang på sociala medier.

Den dagen är snart här då Cecilia Hagen och hennes nonsensbaserade nätkrigare tvingas kapitulera för bättre argument och sunt förnuft. Hoppas stämningen vinner gehör hos åklagaren. Det är ett klassiskt hatbeteende vi nyss bevittnat.

 
Ingen bild

Granskningsnämnden

30 september 2016 00:41


Den som har makten över SVT har makten över Sverige

Den nuvarande 'ordningen' på SVT med Jan Helin hela veckan är skev och orättvis och den strider mot principen om 'allas lika värde'.
En ny ordning behövs på SVT där förslagsvis riksdagens åtta partier får dela på sändningstiden. Andelen sändningstid per parti ska rimligtvis stå i proportion till partiets storlek.

 
Ingen bild

Niklas R

30 september 2016 01:01

Alla människor är lika mycket värda. Men vissa är mer värda än andra. Hälsningar C Hagen.

 
Ingen bild

SD

30 september 2016 01:27

http://www.johanstankar.se/2016/09/29/thoralf-alfsson-fortsatter-fejka-historier/

Han beter sig sjukt omoget! Är han verkligen ordförande? Som en barnrumpa.

 
Ingen bild

ruben

30 september 2016 02:16

Hon har kanske inga barn, som blivit våldtagen. Hennes vardag har inte blivit störd. Man kan stålsätta sig mot verkligheten om man blivit tillräckligt förskonad mot den. Jag trodde inte hon var så naiv.

 
Ingen bild

per

30 september 2016 02:23

Man kan ju hoppas att dagens människor är klokare än tyskarna var i början på 30-talet.

 
Ingen bild

Pepparholm

30 september 2016 06:47

Cecilia kanske vill ha ett pensionsjobb på Länstidningen i Östersund. Där har man erfarenhet av att jaga kackerlackor.

 
Ingen bild

Niklas L

30 september 2016 07:03

Detta är globaliseringsivrarnas nyttiga idioter i full blom.

 
Ingen bild

Göran

30 september 2016 07:33

Normalt sett har jag ingen som helst sympati för de åsikter du företräder. Men jag skulle kunna gå i döden för att försvara din rätt att tycka och uttala dig som du vill. Så länge du inte kränker andra människor, förstås! Det Cecilia Hagen gör är vedervärdigt, hon förtjänar att bli åtalad, fälld och straffad för det. Nån jävla måtta får det ändå lov att finnas!
Alla människors lika värde och rätt till respekt är hörnsten nummer ett i min värdegrund. Som alltså även omfattar Sverigedemokrater även om jag inte delar nästan någon av era åsikter och värderingar.

 
Ingen bild

Gnorfel

30 september 2016 08:27

Citat: "Värst lär det vara på Karlaplan i Stockholm, om natten. Det rasslar i buskagen, fuktiga små nosar kikar fram, pepparkornsögon spejar, och så, vips, pilar en bamseråtta i väg mot en översvämmad papperskorg eller en tappad korvbit, de korta små benen går som avbrutna trumpinnar och varenda Östermalmsdam eller -herre eller -knähund i närområdet dånar."


Detta låter för mig som hon pratar om tiggare.... alternativt svenska pentionärer...

 
Ingen bild

Nils

30 september 2016 08:59

Skrämmande att något sådant här får publiceras utan någon nämnvärd reaktion från etablisemanget. När det "goda" hatet uttrycks är det pk. Lek med tanken att man hade ersatt "bruna råttor" med tex romer eller migranter hade det tagit hus i helvete och det med rätta.

 
Ingen bild

Hacke

30 september 2016 09:13

Det absolut värsta jag läst i svensk msm. Vilket inte säger lite. Är Hagen riktigt frisk? Eller är det så här det ser bakom fasaderna på Östermalm och Djurgården när man ohämmat vädrar sina tankar?
Helt rätt Thoralf. Det här måste prövas rättsligt. Om det finns någon skärva kvar av vår rättstat väntar ännu en vända till tinget för ärkeskurken Mattsson.

 
Ingen bild

SM811

30 september 2016 09:16

"Mattsson avfärdar kritikstormen om nazi-retoriken: ”Ej ens värt att bemöta”"
http://nyheteridag.se/mattsson-avfardar-kritikstormen-om-nazi-retoriken-ej-ens-vart-att-bemota/

 
Ingen bild

Lena

30 september 2016 09:27

@soma 23.37 igår Mycket bra inlägg! Vem är det som kommer med hatiska och sjuka utspel? Det är eliten som plågar oss, de gör projektioner när de påstår att vi, folket, är mänskliga, bruna råttor. Som en person med makt borde hon, Cecilia Hagen, lära sig att skämmas!
Det får bli ett nytt vykortskick. Till Anne Ramberg skickade jag ett med en krokodil på framsidan, ska leta efter något liknade till Cecilia Hagen.

 
Ingen bild

Sarah

30 september 2016 09:35

Men herregud. Hon har ju en poäng. Lycka till att få henne sparkad. Sen ser jag inte varför dom skulle göra det? Hon har ju inte gjort något. Det var inte hon som la in orden "judar, muslimer osv." Det var han som skrev denna artikel. Allt beror på hur man tolkar det.

 
Ingen bild

X

30 september 2016 09:46

Snart kommer PK-etablissemanget att inrätta koncentrationsläger för oss med "fel" åsikt.
Vänta bara ska ni få se.
Och svensken kommer inte att protestera.

 
Ingen bild

Andreas

30 september 2016 09:56

Är du säker på att "Olaga hot" är rätt brottsrubricering, Thoralf? Tillåter lagen att man definierar hot som hot om detta riktas mot andra än enskilda personer. Är det inte uppvigling det är fråga om?

Thoralf Alfsson

30 september 2016 10:31

Eller hets mot folkgrupp ;-)

Jag kommer under dagen prata med en jurist.

 
Ingen bild

Mahmoud

30 september 2016 09:58

@Sarah
Vad är hennes poäng menar du?
Vem är "han"?

"Hon har ju inte gjort något." Är du inte läskunnig?

 
Ingen bild

Lars S

30 september 2016 10:02

Bra Lena !
Då är vi i alla fall TVÅ stycken som sänder ett vykort. Förhoppningsvis är det fler som gör så. Tanken är förstås att det skulle komma "en hel säck".
Kommentarer i all ära, men ger väl knappast någon effekt i verkligheten .........

 
Ingen bild

Tony

30 september 2016 10:14

Tror inte jag vill offra ett frimärke på någon av dessa
uppblåsta damer, det är dom inte värda, men ett gott råd
kan jag kosta på mig köp inga Svenska lögnblaskor, ni
betalar ju för att dom är hånfulla mot er, låt dem
självdö!

 
Ingen bild

C Andersson

30 september 2016 10:25

Det här står att läsa i Expressens nätupplaga idag:

"Jag har nog aldrig varit så laddad inför en debatt, säger civilminister Ardalan Shekarabi innan han kliver ombord på flyget till Blekinge."

Var det inte Skåne han skulle fara till?

 
Ingen bild

C Andersson

30 september 2016 10:57

Nu ska jag fara till Skåne.

Som Torbjörn i Strågen sa när tröttnat på fjäsket: 'Ha en bra dag själv för faen'. Frid över hans minne.

 
Ingen bild

Sexköpande sosse

30 september 2016 11:35

Habos kommunalråd David Svensson (S) har fällts för köp av sexuella tjänster
http://www.sydsvenskan.se/2016-09-30/kommunalrad-fallt-for-sexkop

 
Stefan K

Stefan K

30 september 2016 11:47

Asylentreprenörer drar in hundratals miljoner på asylindustrin.
Läs Ledarsidornas nya inlägg om Anne Rambergs advokatsamfund som också de tjänar hundratals miljoner på samma industri.
Hur mycket tjänar medierna på denna industri?

Klart de slåss med näbbar och klor för en expansiv marknad.

Vilka som förlorar?
Vanliga, hederliga skattebetalare förstås.

http://petterssonsblogg.se

 
Ingen bild

crille

30 september 2016 12:17

Jodu! Sexköpande sosse i Habo. Nu fick tidningen i jönköping lite att göra, var inte så länge sedan de tog hjälp av expo för att jaga SD politiker som skrivit på nätet. Jag påtalade i det omaraliska att sammarbeta med AFA. Har nu blivit blockad i kommentars fälten.
Vad som pågår i media nu med Ramberg och Hagen begriper jag inte. Bra tanke om polisanmälan. Utrota oliktänkade som hon är inne på är väl terror? Borde inte detta vara något för säpo?

 
Ingen bild

Friholt

30 september 2016 12:40

I många år har jag betalat min inträdesbiljett till den scen som är Sverige.
Med åren kom jag att sitta på förta parkett. Tiden gick, men föreställningarna var så tröttsamt lika att jag började ana att jag inte var avsedd för att sitta där för mitt nöjes skull utan för att skådespelarna ville påverka mig för egna syften.
Så kom det en möjlighet att titta backstage tack vare våra nutida dörröppnare som har förstått att det är där som verkligheten finns och inte på Stora scenen. Det var det bästa som hänt mig och jag är evigt tacksam för nutidens dörröppnare som gjort att jag kan se backstage.
Jag knallade dit in och snubblade på en dörrmatta som det stod "Värdegrund" på. Jag hamnade i famnen på någon som kallade sig Charon. "Vill du till Hades" frågade Charon och fortsatte; "Jag har tyvärr för närvarande problem med färjan för råttorna vägrar lämna den. Vi hade Anticimex här men då fick vi inte kvar några som kunde arbeta på Stora Scenen för alla ramlade i Styx med näsan i vädret, så vi får vänta för vi kan inte garantera överfart till Hades för 2018."
I fortsättningen kollar jag alltid backstage i stället för den intetsägande teaterscenen. Visserligen har jag i många år betalt min teaterbiljett och det grämer mig, men lite svinn får man ju ta bara den där Charon får ordning på färjeförbindelse.

 
Ingen bild

S-E Kalsson

30 september 2016 12:51

" UÄ",meddelande från Högsby kommun både öst & västfronten Fågelfors & Fagerhult har under förmiddagen fått sej en tilldelning av Thoralfs utmärkta infoblad , nu utgår en välbehövlig veckovila för oss utdelare ! Ha en skön helg alla rättrogna !

 
Ingen bild

Eric H

30 september 2016 13:07

@Lars S:
Vykortet till Cecilia Hagen kan lämpligen visa hennes bostad på Djurgården, lämpligen ihopparad med en bild från ett äldreboende..

 
Ingen bild

GBM

30 september 2016 13:36

Bra Thoralf, de här två damerna som lever sitt liv långt från verkligheten vet inte vad de talar om. Ramberg bor på Öfre Östermalm och Hagen lever sitt liv i reservatet på Djurgården, hur trovärdiga är de?
Ramberg är urtypen för en ärkeskata och det tror jag alla som har haft med henne att göra håller med om. Bra agerat Thoralf

 
Ingen bild

Lars S

30 september 2016 14:05

Bäste Tony !
Det är för våra barn och barnbarn som utlägget för kort + frimärke görs. Vi måste hjälpas åt för att få stopp på vansinnet. Om det, i det här fallet, hos Cecilia Hagen dimper ner en stor mängd kort, så, hur kall hon än är, måste hon ändå reagera.
Inget ont om kommentarerna men de har ju mest verkan för oss själva (och Thoralf ). ATT VI ÄR INTE ENSAMMA !

 
Ingen bild

Owe F Lidgren

30 september 2016 14:08

Stå på dig Thoralf. En viktig gräns är passerad nu.

 
Ingen bild

Poetika

30 september 2016 14:16

Stå på dig och polisanmäl! Det enda rätta. Det hon skriver om SD;s och andra personers åsikter som inte anses vara de "rätta åsikterna" är ett grovt övertramp. Hets mot oliktänkande, precis som i diktaturer. Sen har dom mage att stå och mässa om "allas lika värde" när det är så uppenbart att det värdet bara gäller dom med åsikter som stämmer överens med PK-elitens. Hade det varit en Sverigedemokrat som skrivit så om t ex krönikörer på MSM eller andra politiker (eller tiggare/invandrare mm) då hade det varit krigsrubriker på alla PK-mediers första sida. Med stora svart bokstäver!

 
Ingen bild

Steve

30 september 2016 15:03

Var det inte i Ramberg och Hagens kretsar nazismen i Sverige visade sitt ansikte före och efter 2.a världskriget. Så det kan vara förståeligt att de känner till utrotningsmetoder.

 
Ingen bild

Hacke

30 september 2016 15:13

"Hälsning" till den vederväriga Hagen postad. Naturligtvis i anständig ton. Alltså fjärran de vidrigheter hon själv vräker ur sig i hattidningen Expressen.

 
Ingen bild

cecil rat

30 september 2016 15:37

Kärringen måste ha fått hjärnblödning.
Detta är ett av det mest horribla jag läst på år och dag.
Hon borde f-n ta mig spärras in!

 
Ingen bild

Lästips

30 september 2016 16:14

Teodorescu: Vad är det som håller på att ske i Sverige?

Om en väl ansedd kolumnist som Cecilia Hagen yttrar sig på detta vis om en meningsmotståndare, i en av Sveriges största tidningar dessutom, vad ska vi då förvänta oss av anonyma hatare på nätet?
http://www.gp.se/ledare/teodorescu-vad-%C3%A4r-det-som-h%C3%A5ller-p%C3%A5-att-ske-i-sverige-1.3831775

 
Ingen bild

Titti

30 september 2016 16:47

Bra att hon anmäls.
Jag känner mig djupt kränkt, kvinna, ickesvenskt ursprung, halvmulatt, röstar på SD, mina värderingar duger inte när jag tycker att alla människors lika värde skall respekteras.
Jag är tydligen värdelös och kan lika gärna utrotas - enligt frk. Hagen!

 
Ingen bild

Lena2

30 september 2016 17:28

Finns många farliga fruntimmer i Sverige som gapar o skriker till ingen nytta. Avgudade själv Malena Ernmans vackerhet och sångkapacitet, men hennes åsikter gjorde henne ful! Hon bör klassas som ett "farligt fruntimmer" i vårt land. Sinnessjukt...vad hände med oss Svenska starka kvinnor...är jag ensam kvar?

 
Ingen bild

S-E Kalsson

30 september 2016 18:29

Öppna Långbro och Beckomberga igen ,de tycks behövas !

 
Ingen bild

Observer

30 september 2016 18:35

Sitter man på Sveriges största tidning och uttrycker att man vill DÖDA andra människor, för deras åsikter är det A L L V A R L I G T!
Dessutom djupt oprofessionellt! ....Och v i s a r på varför media i Sverige måste reformeras.

Att folk sitter och t y c k e r något på forum är EN sak. Men att sitta och vilja DÖDA folk på landets största tidning är en annan.

Mitt förslag är: Lagstifta bort dessa galningar efter 2018.

 
Ingen bild

Pretty Boy Floyd

30 september 2016 21:27

Jag blir än mer övertygad om att det är det feministiska Sverige som har en stor del i alla inflamerade beslut som klubbas.
Man blir ju alldeles förlamad när man hör en del ideer som diskuteras av framförallt kvinnor t.ex att vi ska återgå till fri invandring.
Lär dom inget av tidigare misstag ?

 
Ingen bild

s29

30 september 2016 22:10

Ja du Cecilia varför inte ta död på ALLA brunråttor,sen kan du sitta i skogen och skita,och fundera på varför inte bussarna går och det är dött i din smartphone.

 
Ingen bild

Peppe

1 oktober 2016 06:41

Nä du, tant Hagen, nu trampade du allt i skiten.

 
Ingen bild

Irene

1 oktober 2016 10:16

Jag, en äkta brunråtta har det senaste dygnet känt en sur lukt vid bokhyllan. Stanken visade sig komma från några böcker skriven av en viss Hagen och de har nu hamnat där de hör hemma, i soptunnan. Köper aldrig mer Hagens böcker då de sprider något osunt omkring sig.

 
Ingen bild

Stefan Fahlander

1 oktober 2016 10:51

Dela gärna detta inlägg ang. polisanmälan av Cecila Hagen/Expressen.

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1622043424755522&id=100008496400544

 
Ingen bild

Lotta

1 oktober 2016 14:21

Oj! Är hon en Bonniers. Jag trodde hon var en pundarbrud!

 
Martin Gustavsson - Vetenskapliga partiet

Martin Gustavsson - Vetenskapliga partiet

1 oktober 2016 14:52

Fulmedias kvalitet har inte direkt förbättrats med åren. Jag har slutat att läsa den helt och håller mig uteslutande till alternativa källor.

http://vetenskapligapartiet.wordpress.com

 
Ingen bild

Catharina

1 oktober 2016 16:24

Bra gjort! Det mest irriterande (ja förutom mordhotet förstås...) med personer som Hagen, och även Magdalena Ribbing, är att de uttalar sig om saker som de inte vet något om. De har levt sina liv i diplomatvåningar, internatskolor och på Östermalm. Garanterat rasrena miljöer, alltså. De har inte en susning om hur det är att vara en blond, svensk flicka som måste växa upp i t.ex Rinkeby, Husby, Rosengård eller Skäggetorp. Det är lätt att älska invandrarna på avstånd!

 
Ingen bild

jacobson

1 oktober 2016 16:43

Då är väl cirkeln sluten och hon är rätt ute ändå då folk här skriver att hon skulle tillhöra en viss släkt som äger tidningen och om Zyklon B. Som sagt smarta är ni inte.

Thoralf Alfsson

1 oktober 2016 18:18

Jacobsson, du som är så smart. Vad är det du vill ha sagt med din kommentar. Menar du att man inte får kritisera en viss släkt? Eller en tidning som DN som fullständigt gått över styr med Peter Wolodarski som chefredaktör?

 
Ingen bild

Stig

2 oktober 2016 14:48

Ja så är man då en brunråtta som ska avlivas, som majoriteten av Svenska folket. Är inte speciellt förvånad då detta kommer från en kloakråtta på Sveriges ledande kloaktidning. Med detta uttalande har dom ju faktiskt i praktiken erkänt att dom inte tror på alla människors lika värde. Vad som dock är mycket förvånande är att en advokat och tillika ordförande i advokatsamfundet kan uttrycka sig med sådan retorik ! Är det verkligen möjligt att sitta kvar ? Ä det verkligen möjlig att fortfarande vara kvar som medlem i advokatsamfundet ? Borde väl rimligtvis vara ett klart fall för uteslutning !

 
Ingen bild

dave

3 oktober 2016 11:45

"

S-E Kalsson

Fredag 30 sept 18:29

Öppna Långbro och Beckomberga igen, de tycks behövas!"

Dessa är ombyggda till lägenheter.
”Sig själv till skräck och androm till varnagel”

 
Brel

Brel

5 oktober 2016 12:17

Det ända man kan uppmana till är att inte köpa sådant skräp inte länka till Expressen på ex. FB Bojkotta skiten!

http://www.nogg.se/brel

 
Ingen bild

Örjan

19 mars 2017 14:42

Hur gick det med polisanmälan? Åt helvete, eller hur? Ni är en sorglig samling amatörer som inte begriper er på hur verkligheten fungerar!

Thoralf Alfsson

19 mars 2017 16:31

Din kommentar är dock sorglig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Thoralf Alfsson - 1 januari 2019 10:34


På årets första dag blir detta blogginlägg det sista på bloggplatsen. Från och med idag finns bloggen enbart på Wordpress.   https://thoralfsblogg.com/   Jag har skrivit exakt 3 000 blogginlägg och fått drygt 108 300 kommentarer sedan det för...

Av Thoralf Alfsson - 31 december 2018 10:53

När jag går igenom alla blogginlägg som jag skrivit under 2018 blir jag faktiskt både upprörd och deprimerad. Jag blir även förbannad och undrar vad som hänt med SD och vad det blivit för ett parti, om jag utesluts för vad jag skrivit på min blogg, h...

Av Thoralf Alfsson - 30 december 2018 12:36

När jag idag funderade på om jag skulle skriva en liten nyårskrönika med länkar till ett intressant blogginlägg för varje månad under 2018 så hittade jag ett blogginlägg jag skrev i samband med Jimmie Åkessons besök i Kalmar under mars månad. Jimmie ...

Av Thoralf Alfsson - 29 december 2018 21:33


Då är jag hemma igen efter en rundtur till mina barn och barnbarn under några dagar. Hockey igår kväll i Linköping. Bra match med lite nerv i slutet då LHC straffade Färjestad med 5-4.   Idag släpps de ”svenska” terroristerna efter at...

Av Thoralf Alfsson - 28 december 2018 09:39

”De egentliga skälen till att Alfsson uteslöts är, enligt den övergripande information vi fått ta del av i ärendet, att han vid upprepade tillfällen de senaste åren agerat på ett sätt som allvarlig skadat partiets anseende, att han gett uttryck...

Presentation


Thoralf Alfsson
fd. Sverigedemokrat, Kalmar

Riksdagsledamot 2010-2014.
Kommunfullmäktige 2006- Kommunstyrelsen 2014-2018
Regionfullmäktige 2018-

Kontaktinfo 072-5179099, thoralf.alfsson@telia.com

Vill du stödja bloggen Swish till 072-5179099

Fråga mig

1 159 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards