thoralf

Alla inlägg den 19 november 2015

Av Thoralf Alfsson - 19 november 2015 16:44

"Sverige har varit naivt"


Så jäkla fegt av statsministern att säga Sverige! Det är 7-klövern som varit naiva! Kalla inte mig för naiv! Jag har varnat för detta i min blogg ända sedan 2006. Dessutom är du inte min statsminister!


"Nej Stefan lille... Det är DU som är naiv. DU som kallat Svenska folket för nazister, Rasister och facister! Det är DU som ska skämmas för vi, det svenska folket och invånarna i Sverige, har påtalat detta länge men du påstår självsäkert att DU har koll. Skämmes tamig fan!!"

Martin Alexandersson


Lyssnade på presskonferensen med Stefan Löfven men jag blev återigen väldigt besviken. Hade hoppats att det skulle komma lite nya krafttag mot massinvandringen men så var inte fallet. Det var endast några lama försök att verka handlingskraftig när det gäller terrorister.


Det stora var väl att Stefan Löfven nu erkände att han och regeringen varit naiva! Han beskyllde till och med hela nationen för att ha varit naivt.

 

Det visar med all tydlighet att Stefan Löfven aldrig lyssnat på Sverigedemokraterna och uppenbarligen har ingen av socialdemokraternas tjänstemän heller läst Sverigedemokraternas politiska dokument. Jag skulle kunna lägga upp flera Youtube-klipp med Kent Ekeroth när han debatterar jihadresor med 7-klöverns politiker i riksdagen.


Sverigedemokraterna är det enda partiet i riksdagen som inte varit naivt när det gäller islamister!


Stefan Löfven och regeringen missar dock den mest effektiva och viktigaste åtgärden för att säkerställa säkerheten i landet från jihadister som resor till Syrien för utbildning eller delta i strider. Nämligen indraget medborgarskap. De skall nämligen aldrig återvända till Sverige!


 


Vår debattartikel publicerades i Barometern idag.


I veckan har jag delat information med min trehjuling till fastigheter i Läckeby och Rockneby med omnejd. Gamla Smedby och delar öster om Kläckebergavägen i Smedby har också fått information denna vecka.


Har fått beställningar på närmare 10 000 infoblad under veckan. Ny beställning gjord till tryckeriet. Har gjort en liten förändring på framsidan då faktarutan var lite svårförståelig. Har istället lagt in ett lite diagram över kostnadsutvecklingen i statens budget för utgiftsområde 8 Migration och 13 Integration under de senaste åren. Enligt nedan.


 

Presentation


Thoralf Alfsson
fd. Sverigedemokrat, Kalmar

Riksdagsledamot 2010-2014.
Kommunfullmäktige 2006- Kommunstyrelsen 2014-2018
Regionfullmäktige 2018-

Kontaktinfo 072-5179099, thoralf.alfsson@telia.com

Vill du stödja bloggen Swish till 072-5179099

Fråga mig

1 159 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards