thoralf

Direktlänk till inlägg 4 maj 2017

DET VAR EN SLÖJKUPP!

Av Thoralf Alfsson - 4 maj 2017 19:10

Niklas Svensson på Expressen skriver en artikel om slöjkuppen på SAS. Det visar sig vara inget annat än en kupp för att driva en muslimsk agenda mot svenska företag. Fler svenska företag kommer säkert utsättas för liknande kupper. Min förhoppning är nu att denna slöjkupp får rak motsatt verkan mot vad slöjkuppsmakarna hade tänkt sig.


Plocka av er slöjan om ni vill jobba! Jobbar ni inte skall ni heller inte få några bidrag! Det hoppas jag blir det nya Sverige!

 

Nu är det förstås inte Expressen och Niklas Svensson som avslöjar denna slöjkupp utan det är som vanligt alternativ sajter. I detta fall Rebecca Weidmo Uvell. Läs hennes avslöjande blogginlägg.


http://uvell.se/2017/05/02/9761/


http://uvell.se/2017/05/03/nya-offensiven-fran-muslimska-aktivister/

 

Det är härligt när Rebecca Weidmo Uvell fullständigt klär av dessa muslimska aktivister in på bara skinnet och avslöjar deras verkliga agenda.


Det handlar om ett lågintensivt krig som har startats!

 
 
Ingen bild

O´ Hyra

4 maj 2017 19:37

Det finns oändliga möjligheter för att fixa
en behaglig arbetsfri tillvaro i Sverige.
Det vanligaste är att inte lära sej språket och
ett annat att klä sej på ett sätt som inte fungerar
på svenska arbetsplatser. Skamlösheten som dessa parasiter
utnyttjar naiva godhetsapoatlar i Sverige saknar
i historiska termer motstycke. Vakna Sverige!

 
Ingen bild

Hasse Pannband

4 maj 2017 20:10

Hoppas att du Thoralf har det skönt där
i Alcudia? Mallorca, där jag tror att du finns
just nu.

Att upprätthålla kontakten med bloggen
och Sverige som du gör till och med på din välförtjänta
semester förtjänar respekt. Bästa hälsningar
från en Sverigevän i Kalmar!

Thoralf Alfsson

4 maj 2017 20:14

Imorgon blir det nog en promenad till Albufera ;-)

 
Ingen bild

Hacke

4 maj 2017 20:16

Alternativmedia – om sanningen ska fram! Regimmedia tvingas haka på för att inte bli totalt akterseglade och irrelevanta.
Allt medan Journalisförbundets egen Bagdad Bob, Helena Giertta, försöker hålla modet uppe bland folkförrädarna i lögnindustrin med sina eviga floskler:
”En väg att möta dessa hatmedier på är att visa vad riktig journalistik är. Visa att det vi gör är att berätta vad som händer, oavsett vår egen uppfattning eller ägarnas. Vi publicerar med ansvar och god etik”, hävdar hon mot bättre vetande i senaste numret av Journalisten.
Jojo, det låter när lössen hostar.

Detta samtidigt som det blir allt färre ansökningar till journalistutbildningarna trots att man nu också på detta område sänker inträdeskraven till rent oanständiga nivåer. Som om det inte var illa nog ändå.
http://www.journalisten.se/nyheter/fortsatt-farre-sokande-till-journalistutbildningar

Och så här ser det ut i verkligheten då efterfrågan får styra utbudet. Proletären och Arbetaren plockas ur sortimentet samtidigt som Nya Tider tar plats på Stadsbiblioteket i Stockholm!
http://www.journalisten.se/nyheter/vanstertidningar-ratas-nya-tider-kops

 
Ingen bild

Hasse Pannband

4 maj 2017 20:32

Om du hör något "tjäbbel" på din väg in i Albufera
så är det inte "våran kära Statsminister" det Kalle Anka
liknande tjäbblet kommer från natthägrarna som har sin
bostad i Albufera.

Tänk om man kunde flytta Löfven till
dom andra hägrarna i Albufera!

 
Ingen bild

Non serviam

4 maj 2017 21:47


Under slöjan döljer de ett horn i sidan till den västerländska civilisationen.

 
Ingen bild

Cosmik Debris

4 maj 2017 22:35

Jag har två förslag.
Ingrid Carlqvist tycker att vi ska kalla "alternativmedia" för fri media i fortsättningen.

Mycket bra förslag.

Jag tycker att alla ska säga muslim eller muslimskt istället för islam och islamistiskt.

Det blir tydligare då. Vi har med en antiintellektuell, antidemokratisk och kvinnofientlig extrem politisk ideologi att göra. Denna människofientliga fascistoida ideologi hör dessutom inte hemma i Sverige. På 50-talet fanns det inte många muslimer i VÅRT land.

Den som påstår annat ljuger.

 
Ingen bild

Ölandsbonde

4 maj 2017 22:38

"Till Expressen sa Alhassani, som till vardags studerar medier vid Södertörns högskola:"

En högskola som inte är som andra. Och tur är väl det.

 
Ingen bild

Veritas

5 maj 2017 02:00

Är verkligen begåvnings reserven på Södertönts högskola inte bättre än såhär?
SD 2018 >>>>>>>

 
Ingen bild

Lena

5 maj 2017 07:30

Mycket bra inlägg, fantastiskt gräv av Uvell!

 
Ingen bild

SM811

5 maj 2017 09:18

"OBS. Inget skämt.
FNs nyaste medlem - inröstad av Sveriges Margot Wallström - i Women Rights Commission, Saudiarabien, censurerade och pixlade Angela Merkels hår idag när hon uppträdde på Saudisk TV.
Så att ingen arab skulle dö av kåtslag."
http://soldatmamma.blogspot.se/2017/05/obs-inget-skamt.html

 
Ingen bild

Ludvig

7 maj 2017 07:01

Så utstuderat elakt att försöka få SAS att bli anklagade.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Thoralf Alfsson - 1 januari 2019 10:34


På årets första dag blir detta blogginlägg det sista på bloggplatsen. Från och med idag finns bloggen enbart på Wordpress.   https://thoralfsblogg.com/   Jag har skrivit exakt 3 000 blogginlägg och fått drygt 108 300 kommentarer sedan det för...

Av Thoralf Alfsson - 31 december 2018 10:53

När jag går igenom alla blogginlägg som jag skrivit under 2018 blir jag faktiskt både upprörd och deprimerad. Jag blir även förbannad och undrar vad som hänt med SD och vad det blivit för ett parti, om jag utesluts för vad jag skrivit på min blogg, h...

Av Thoralf Alfsson - 30 december 2018 12:36

När jag idag funderade på om jag skulle skriva en liten nyårskrönika med länkar till ett intressant blogginlägg för varje månad under 2018 så hittade jag ett blogginlägg jag skrev i samband med Jimmie Åkessons besök i Kalmar under mars månad. Jimmie ...

Av Thoralf Alfsson - 29 december 2018 21:33


Då är jag hemma igen efter en rundtur till mina barn och barnbarn under några dagar. Hockey igår kväll i Linköping. Bra match med lite nerv i slutet då LHC straffade Färjestad med 5-4.   Idag släpps de ”svenska” terroristerna efter at...

Av Thoralf Alfsson - 28 december 2018 09:39

”De egentliga skälen till att Alfsson uteslöts är, enligt den övergripande information vi fått ta del av i ärendet, att han vid upprepade tillfällen de senaste åren agerat på ett sätt som allvarlig skadat partiets anseende, att han gett uttryck...

Presentation


Thoralf Alfsson
fd. Sverigedemokrat, Kalmar

Riksdagsledamot 2010-2014.
Kommunfullmäktige 2006- Kommunstyrelsen 2014-2018
Regionfullmäktige 2018-

Kontaktinfo 072-5179099, thoralf.alfsson@telia.com

Vill du stödja bloggen Swish till 072-5179099

Fråga mig

1 159 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards