thoralf

Alla inlägg den 16 februari 2014

Av Thoralf Alfsson - 16 februari 2014 22:17

“Jag önskar att jag hade kunnat rädda kvar det goda Sverige till er, det land där jag fick växa upp och leva. Jag arbetade hårt och utan lön, vecka efter vecka, år efter år. Jag försökte få människor att vakna upp och se vad som hände med vårt land. Men min röst var en myggas pip i öknen. Det var de som ville skänka bort och ödelägga Sverige som hade resurserna, megafonerna och tolkningsföreträdet. Och de flesta svenskar ville inte vakna. Jag gjorde vad jag kunde. Men det räckte inte.”

 

Så avslutar Julia Ceasar sin senaste söndagskrönika idag och jag börjar dagens blogginlägg med detta citat.


Jag hoppas dock fortfarande att det svenska folket ska vakna upp. Min blogg har fått en hel del sovande människor att vakna och jag är övertygad om att jag med min blogg kommer väcka fler människor innan valet genom att skriva om t.ex statistik som media aldrig publicera.


Antalet uppehållstillstånd som Sverige beviljar borde skrämma alla svenskar och få dem att fundera på vad som pågår i vårt land. Många av de länder som människor kommer ifrån har en väldigt stor andel muslimer och därmed är sannolikheten stor att också de som beviljas uppehållstillstånd i Sverige har islam som sin religion.


Detta påverkar utan tvekan den islamisering som pågår i vårt land. Oavsett om det handlar om halaslakt, byggandet av moskéer och minareter med böneutrop, användandet av slöjor inom olika yrken, separata badtider o.s.v


Samtidigt kanske det är svårt att sätta perspektiv på siffrorna då det endast är siffror från ett excelark.


För att alla skall kunna referera till något har jag jämfört siffrorna för de olika länderna med folkmängden i några svenska städer (inte hundra procent exakt).


Statistiken nedan gäller beviljade upphållstillstånd alla kategorier åren 1998-2013 för några utvalda länder. Migrationsverket har ingen statistik före 1998.


 


Källa Migrationsverket

Presentation


Thoralf Alfsson
fd. Sverigedemokrat, Kalmar

Riksdagsledamot 2010-2014.
Kommunfullmäktige 2006- Kommunstyrelsen 2014-2018
Regionfullmäktige 2018-

Kontaktinfo 072-5179099, thoralf.alfsson@telia.com

Vill du stödja bloggen Swish till 072-5179099

Fråga mig

1 159 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards