thoralf

Alla inlägg den 1 maj 2018

Av Thoralf Alfsson - 1 maj 2018 18:28

 


Innan jag gick ombord på planet hem från Mallorca laddade jag hem podden med Aron Flam och Johan Westerholm där de diskuterar hur muslimska föreningar och organisationer "lurar" till sig stora belopp från de svenska skattebetalarna. Det blev en intressant lyssning i planet hem till Kalmar.

                                                  

Jag rekommenderar alla mina läsare att lyssna på denna podd.

https://tinyurl.com/yd5pem3h

https://soundcloud.com/aronflam/85-johan-westerholms-jihad


Sågning av Socialdemokraterna och Miljöpartiet är också mördande. Den historia som läggs fram angående Alice Bah Kuhnke är dramatisk och det skulle inte förvåna mig om Johan Westerholm anmäls för förtal. Men jag gissar att han har på fötterna för att kunna stå för sina uttalanden.


Om uppgifterna stämmer så skulle epitet ”landsförrädare” ligga närma till hands angående Alice Bah Kuhnke! Begrepp som Sektor 3 var helt obekant för mig. Sektor 3 leddes av Alice Bah Kuhnke från 2008-2013.  Forum Syd är en annan organisation som också nämns i podden och vars syften uppenbarligen är diffusa. Det nämns betydligt fler föreningar i podden, inte minst alla muslimska föreningar, ideella föreningar och organisationer som delar ut stora belopp av våra skattemedel till inte minst bildningsförbund som "kapats" av muslimska organisationer. Organisationer som ägnar sig åt imamutbildningar och andra segregerande verksamheter. Eller helt enkelt till att stödja islamism.


Men sågningen av Alice Bah Kuhnke är dräpande! En total överkörning!

 

 


Vi var nog många som undrade var Alice Bah Kuhnke kom ifrån så plötsligt och blev minister i Stefan Löfvens regering. Nu förstår jag betydligt mer av detta efter att jag lyssnat på denna podd. Jag kände till en del om hennes bakgrund men det här var mycket nytt. Att hon blev miljöpartist var ju bara naturligt med den bakgrunden.


Bakom den fina fasaden döljer sig uppenbarligen en helt annan agenda.

Presentation


Thoralf Alfsson
fd. Sverigedemokrat, Kalmar

Riksdagsledamot 2010-2014.
Kommunfullmäktige 2006- Kommunstyrelsen 2014-2018
Regionfullmäktige 2018-

Kontaktinfo 072-5179099, thoralf.alfsson@telia.com

Vill du stödja bloggen Swish till 072-5179099

Fråga mig

1 159 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards