thoralf

Direktlänk till inlägg 9 december 2017

WAR ZONE

Av Thoralf Alfsson - 9 december 2017 15:38

 
 
Ingen bild

Cosmik Debris

9 december 2017 16:05

Det som pågår i förorterna är att betrakta som inbördeskrig. Sätt in militären, arrestera och utvisa. Påbörja sedan storskalig repatriering. Min gissning är att 80-90% är muslimer. Resten är personer med utomeuropeisk bakgrund.

Har således ingenting med Sverige att göra.

Inte våra medborgare.
Inte vårt folk eller vårt problem
Detta inbördeskrig har politikerna skapat.

Till @Sverigevän: Det går bra nu?

 
Ingen bild

Cosmik Debris

9 december 2017 16:14

Stig-Björn Ljunggren i slutet av inslaget(ungefär)

”Mycket folk kom från Afrika och Mellanöstern(läs muslimer). Vi hade ett perfekt samhälle men importerade massvis av folk och nu går det åt helvete”

"Vi hade ett perfekt samhälle"

 
Ingen bild

Staffan Sundqvist

9 december 2017 16:27

Det vanliga dödliga har känt till i åratal, det blundar våra politiker för. Så fort någon försöker beskriva sanningen så skränas det rabiat om RASISM! Jag vill bara kort säga: Jag bodde själv 13 år i Tensta-Rinkeby, och vill nån ha dit mig igen, då blir det över min döda kropp. Jag hoppas att min svenska var klar och tydlig.

 
Ingen bild

Friholt

9 december 2017 16:44

Russia Today behövs om sanningen ska fram. SD behövs - om sanningen ska fram. Men det behövs en SDonaldtrump för att få fram sanningen.

 
Ingen bild

Pepparholm

9 december 2017 16:45

Margot Wallström lär ha gjort ett uttalande där hon fördömer hoten mot judar i en demonstration på Möllevångstorget i Malmö.

Samtidigt skickar hon våra skattepengar till hatarna på Västbanken och erkänner deras självutnämnda status.

Jag har heller inte sett att hon tagit avstånd från sin partikollega, riksdagskvinnan Hillevi Larsson, som på bild stolt poserat med en karta där Israel är utplånat. Denna Hillevi bor visserligen i ett lugnt villaområde, men nära till Möllevångstorget.

 
Ingen bild

calle

9 december 2017 17:24

dom vet dom kan göra vad som helst, i Sverige.

dom vet att Svenska lagar och regler gäller bara för etniska svenskar.

dom vet att 7 klövern skapat politisk korrekthet som Svenskar straffas om de inte lyder.

det som växt fram i Sverige kallas diktatur, dom kallar det kalifat

 
Ingen bild

calle

9 december 2017 17:41

dom vet dom kan göra vad som helst. dom vet att 7 klöver-regimen frikänner, trots grovt brott.
http://www.friatider.se/h-ktade-f-r-gruppv-ldt-kt-sl-ppta-kvinnans-advokat-jag-kommer-kriga

 
Ingen bild

Cosmik Debris

9 december 2017 17:42

Mycket bra från Anna Svensson.
52 919 visningar

Swedish Lady Tells The Truth About Muslim Migrants
https://tinyurl.com/y93fwsqm
https://www.youtube.com/watch?v=EDwCENWZI3w

Thoralf Alfsson

9 december 2017 18:27

Det var ord och inga visor ;-)

 
Ingen bild

Totte

9 december 2017 17:52

Det här vill inte antirasisterna och vår femenistiska regering höra talas om för det är "en bild som inte känns igen" enligt Löfven himself. Kommande valet blir det intressantaste sen den allmänna rösträtten infördes. Det kommer också samtidigt att bli det skitigaste i landets historia. Statspropagandan kommer att mata ut så mycket dynga kring SD som vi alla inte har sett tillstymmelse utav. Mera såna här filmklipp som vi alla kan dela och skicka vidare!

 
Ingen bild

calle

9 december 2017 18:09

det går ju aldrig se dina inbäddade videor. här en länk till Youtube:
https://www.youtube.com/watch?v=CtN8LxIFYLU&feature=youtu.be

 
Ingen bild

Svante1

9 december 2017 18:33

Fy fan vilket land Sverige har blivit....tokstollarna i regeringen borde tagit i med hårdhandskarna från 2010. Förrädaren Reinfeldt är nr 1 och Löfven nr 2 :(

 
Ingen bild

Tony

9 december 2017 19:05

Den fisförnäma Nobel kommiten som varje år Nobbar
Jimmie Åkesson att deltaga i festen, på grund att Jimmie
inte har rätt värdegrund? Nu visar dom själva vilken slags
värdegrund sällskapet besitter när man ger ut lyxlägenheter
till fina bekanta, och till egna barn , jävla hycklare!

 
Ingen bild

Hacke

9 december 2017 19:51

Och det enda regeringen gör mot det alltmer krigsliknande tillstånd man drivit landet till är att vittnesskildrar likt denna kriminaliseras.
Det är väl det som kallas handlingskraft i en demokratur.
https://samnytt.se/lagforslag-obekvama-journalister-ska-kunna-domas-for-spioneri/

 
Ingen bild

lol

9 december 2017 20:31

Stödjer inte Explorer- märkligt.

 
Ingen bild

oveg

9 december 2017 21:21

Vad var egentligen fel med BSS; de var tidigt ute och gjordes ned fullständigt.
https://en.wikipedia.org/wiki/Bevara_Sverige_Svenskt

 
Ingen bild

Dino

10 december 2017 01:26

Helt OT.. Kanske Thoralf vet/hört något om ett "ljusfenomen" över Kalmar denna natt mot söndag.. har bekanta på besök i KLR som ser ett blinkande stillastående objekt långt upp i himlen...

Thoralf Alfsson

10 december 2017 08:57

Drönare?

 
Ingen bild

Ölandsbonde

10 december 2017 01:50

RT
Har en bra webbsida också med en anpassad version för mobiler.

 
Ingen bild

Björn

10 december 2017 19:06

Hörde vår justitieminister uttala sig angående den antijudiska demonstrationen häromdagen I Malmö Morgan Johansson fördömde såklart de uttalanden och hot som ska ha gjorts och påpekade att när man kommer till Sverige ska man lämna sina problem I hemlandet och inte ta dem med sig hit.
Undrar bara hur naiva kan våra ministrar egentligen bli. När har folk lämnat sina problem hemma?
Som någon har skrivit tidigare; Tar man hit mellanöstern, så får man mellanöstern.


 
Ingen bild

Gustaf

26 augusti 2018 07:56

Ni får inte missa Schulman i Expressen idag om vår statsministers verbala förmåga.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Thoralf Alfsson - 1 januari 2019 10:34


På årets första dag blir detta blogginlägg det sista på bloggplatsen. Från och med idag finns bloggen enbart på Wordpress.   https://thoralfsblogg.com/   Jag har skrivit exakt 3 000 blogginlägg och fått drygt 108 300 kommentarer sedan det för...

Av Thoralf Alfsson - 31 december 2018 10:53

När jag går igenom alla blogginlägg som jag skrivit under 2018 blir jag faktiskt både upprörd och deprimerad. Jag blir även förbannad och undrar vad som hänt med SD och vad det blivit för ett parti, om jag utesluts för vad jag skrivit på min blogg, h...

Av Thoralf Alfsson - 30 december 2018 12:36

När jag idag funderade på om jag skulle skriva en liten nyårskrönika med länkar till ett intressant blogginlägg för varje månad under 2018 så hittade jag ett blogginlägg jag skrev i samband med Jimmie Åkessons besök i Kalmar under mars månad. Jimmie ...

Av Thoralf Alfsson - 29 december 2018 21:33


Då är jag hemma igen efter en rundtur till mina barn och barnbarn under några dagar. Hockey igår kväll i Linköping. Bra match med lite nerv i slutet då LHC straffade Färjestad med 5-4.   Idag släpps de ”svenska” terroristerna efter at...

Av Thoralf Alfsson - 28 december 2018 09:39

”De egentliga skälen till att Alfsson uteslöts är, enligt den övergripande information vi fått ta del av i ärendet, att han vid upprepade tillfällen de senaste åren agerat på ett sätt som allvarlig skadat partiets anseende, att han gett uttryck...

Presentation


Thoralf Alfsson
fd. Sverigedemokrat, Kalmar

Riksdagsledamot 2010-2014.
Kommunfullmäktige 2006- Kommunstyrelsen 2014-2018
Regionfullmäktige 2018-

Kontaktinfo 072-5179099, thoralf.alfsson@telia.com

Vill du stödja bloggen Swish till 072-5179099

Fråga mig

1 159 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards