thoralf

Alla inlägg den 3 juli 2017

Av Thoralf Alfsson - 3 juli 2017 23:00

 

Framsidan.


Är nu färdig med årets sommarfolder som jag tänker dela ut på Öland under sommaren. Foldern är i första hand till för att få nya läsare intresserade av min blogg. Först vill jag rikta ett stort tack till de som stödjer bloggen med bidrag/gåvor som gör det möjligt för mig att trycka upp min sommarfolder i en upplaga på 10 000st.


I år blir det en 8-sidig folder med lite nya grepp. Mittuppslaget kommer innehålla 15 frågor om klimatförändringarna och kostnaderna för massinvandringen. Jag hoppas många finner frågorna intressanta och att många kommer fundera och vilja veta de rätta svaren på frågorna. Svaren finns dock inte i foldern utan de kommer presenteras på min blogg men den som letar i gamla blogginlägg kan hitta svaren på nästan alla frågor.



Från den 17 juli kommer jag börja ge de rätta svaren på frågorna med mina kommentarer och länkar till referenser för den som tvivlar på de rätta svaren. 


Därmed hoppas jag kunna locka många nya besökare till min blogg 😉


För övrigt innehåller foldern information om svensk pk-media, det sovande folket, brottslighet, massinvandringen och islamisering.


Vill du stödja bloggen och mina projekt så finns uppgifter om Swish i högermarginalen eller kontouppgifter under ”Visa presentation”.


 

Av Thoralf Alfsson - 3 juli 2017 12:30

Mitt genmäle på Barometerns artikel på ledarsida från i fredags har idag publicerats i Barometern och på webben.


http://www.barometern.se/ledare/barometern-sprider-desinformation-brev-till-ledarsidan/


Martin Tunström har givetvis svarat på mitt genmäle. Ett minst sagt ”desperat” svar som en bekant uttryckte det.


”Symptomatiskt nog ger han också åklagaren skulden. Hon skulle ha avbrutit intervjun.”

 

Suck…. att påpeka att intervjun var helt frivillig föll tydligen inte Martin Tunström på läppen.


Sedan kan jag inte annat än skratta åt dagens självmål av Martin Tunström eller om jag nu skall se det som en ursäkt från Martin Tunström för hans antydningar/anklagelse om antisemitism.

Idag skrev han följande i sitt svar.


”Just frimurarkopplingen tog vi upp eftersom den anknyter till en högerextrem antisemitisk tradition.”

 

I fredagens artikel skrev Martin Tunström följande.


”Hölcke anklagas för kopplingar till frimurarorden. Vilket visar sig vara att någon i hennes familj är medlem i Rotary! (Själv är jag för övrigt medlem i frimurarorden om någon undrar.)”

 

Martin Tunström är således medlem i frimurarorden som enligt honom själv har en högerextrem antisemitisk tradition. Självmål. Här pratar vi verkligen om att kasta sten i glashus från Barometern ledarredaktion.


Presentation


Thoralf Alfsson
fd. Sverigedemokrat, Kalmar

Riksdagsledamot 2010-2014.
Kommunfullmäktige 2006- Kommunstyrelsen 2014-2018
Regionfullmäktige 2018-

Kontaktinfo 072-5179099, thoralf.alfsson@telia.com

Vill du stödja bloggen Swish till 072-5179099

Fråga mig

1 159 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards