thoralf

Direktlänk till inlägg 3 mars 2017

SVAR TILL EN OBEHAGLIG VÄNSTERPARTIST

Av Thoralf Alfsson - 3 mars 2017 16:57

http://www.barometern.se/debatt/salvelagret-borde-aldrig-ha-oppnats/


 
 
Ingen bild

Goran

3 mars 2017 17:16

Bra Thoralf. Utmärkt skrivet i Barometern om de tjuvaktiga romerna i Salvelägret. Rätt av dig att inte sänka dig till kommunistens Gavelunds nivå. Läser med stor tillfredsställelse dina artiklar dagligen. Heder åt dig Thoralf, du är en sann Sverigedemokrat.

 
Ingen bild

Acke

3 mars 2017 17:27

Kommunister är sig lika. Deras IQ är som en guldfisk. Kloka människor som i oförstånd varit kommunister brukar växa ifrån denna totalt misslyckade ideologi.

 
Ingen bild

Pepparholm

3 mars 2017 18:06

Det är en njutning att läsa en klok och måttfull desarmering av en försåtmina i vårt samhälle.

 
Ingen bild

Hasse Pannband

3 mars 2017 18:09

Mycket bra genmäle Thoralf.

Det är bara för sorgligt hur många sådana här figurer
som Gravelund det finns, och som genom sin naiva, ja
rent ut korkade uppfattning är dom som bäddar för den
ökande brottsligheten i Sverige.

Har han beklagat alla dom
som drabbats av zigenaretjuvarna?

När ett antal ”svenskar” som begår en gruppvåldtäkt på finlandsfärja?
Vilken grupp skuldbeläggs då? Inga problem här med etnicitet.

Och snart blev dödstyst i media och hos Gravelund och hans likar.
Det visade sej vara somalier!!

 
Ingen bild

Urban jakobsson

3 mars 2017 19:57

Väldigt bra och sakligt.

 
Ingen bild

Observer

3 mars 2017 20:33

SVENSKA KOMMUNISTKÄRRINGAR SOM FÖRSÖKER ATT RETUCHERA VERKLIGHETEN:

Margot Wallström ska försöka ändra Trumps Sverigebild -Ringer upp USA och skall berätta att det som syns på bilderna inte egentligen finns!


Ylva Johansson (S) deltog för ca en vecka sedan i BBC där hon ljög och påstod att antalet sexualbrott sjunker. Dessutom kallade hon Sverigedemokraterna “det rasistiska partiet”.

https://youtu.be/It3EWyc608I


(Som jag sagt förut: De tycker det är viktigare att jobba med BILDEN av verkligheten -Än själva verkligheten!!!)
...Hoppas att fanskapen har lyxmodellen av Photoshop :-D

SKALL VI LÅTA OSS STYRAS AV SÅDANA, Va?!!

 
Ingen bild

Obsever

3 mars 2017 20:36

Hur fan kan någon vilja vara kommunist?!!
Det är lika dumt som att vilja köpa en misslyckad produkt som 97% av befolkningen inte kan tänka sig!

 
Ingen bild

Växjö Bosse

3 mars 2017 20:41

Enda djuret som är kommunist är göken

 
Ingen bild

Lasse P

3 mars 2017 20:49

Var på MAXI idag skulle handla rakblad till en gammal rakhyvel men det fanns inte på MAXI.Så jag gick in på apoteket hjärtan ICA.Nu händer det som inte ska hända frågade om rakblad fick inget svar,frågadet tre ggr han förstod inte vad jag sa.Jag sa är det ingen som kan svenska,då kom det ut en herre med skägg och sa att jag var omöjligt.Men jag sa att det måste en som står bakom disken kan svenska.Jag fick mycket arg blick på mej.Apoteket hjärtat måste ändra på denna attityd annars kan det mycket fel i deras hantering.Men alla människor står det fritt att handla på detta apotek men det var första och sista gången jag var där.

 
Ingen bild

Hacke

3 mars 2017 21:20

Mycket bra genmäle Thoralf. Ingen tvekan om att du har de breda massorna med dig också i denna fråga.
Godhetsextremisterna är som alltid bara störst bland sina gelikar i de folkfientliga medierna.

 
Ingen bild

robban

3 mars 2017 21:25

rödingar kan bara argumentera mot någonting, aldrig för något. går inte att debattera mot någon som inte kan komma med konstruktiva lösningar

 
Ingen bild

Christer

3 mars 2017 22:51

En mycket bra artikel om Salvelägret Thoralf. Du fick med allt det som vi rättfärdiga människor tycker om romska bosättningar, och hur dess förespråkare ser på konsekvenserna av att tillåta denna form av kriminalitet som det faktiskt handlar om. Nu är ju inte romska läger systemhotande på samma sätt som islamiseringen av vårt samhälle är. Den romska utbredningen är bara ännu ett symptom på aningslösheten hos vårt etablissemang.
Vad det gäller islamiseringen, och synen på det muslimska brödraskapet så har det kommit en utmärkt rapport idag. Författad av terrorforskaren Magnus Norell tillsammans med 2 andra forskarkolleger. Den beskriver hur Muslimska Brödraskapet sen 70-talet bedriver en form av samhällsomstörtande verksamhet i Sverige med syfte att skapa ett alternativt muslimskt samhälle. 22st "alternativa" religionsforskare slår bakut förstås, bland dem Jan Hjärpe och Mattias Gardell. Bara dem som undertecknare ger Norell extra tyngd för att han är rätt ute, precis som den somaliska forskaren som var framme i Aktuellt och bara hade "rasistkortet" att vinka med.
Islam är det idag största enskilda hotet mot vår existens. Vinner islam ytterligare mark i vårt land finns snart ingen återvändo. Dessa människor (som t.ex Mattias Gardell), har egentligen inget av fakta att invända mot Norells rapport. Det enda man förstår är att dom hellre skulle dö sotdöden än att framstå som "rasister" och ge en islamkritisk rapport någon form av erkännande. Dessa 5:e kolonnare bör ges en särskild sida i vår framtida historia över de som hatade sin egen bakgrund. Förstaplatsen bör dock vikas åt Fredrik Reinfeldt.
Islam har aldrig fungerat någonstans, ge oss i så fall exempel på en sådan stat. Mångkulturen har heller aldrig fungerat någonstans. Ni tokstollar som ofta besöker Thoralfs blogg, ge oss de positiva förebilder ni så hett drömmer om.

 
Ingen bild

GBM

3 mars 2017 23:38

Rätt Thoralf, det är fel att sänka sej till Gawelunds nivå. Han är ju en riktig SD-hatare som inte verkar ha de vassaste knivarna i lådan.

 
Ingen bild

Niklas R

4 mars 2017 08:39

Det finns ett gammalt talesätt på internet."Don't get into a discussion with an idiot. You'll will eventually get dragged down to his level where he'll beat you through sheer experience."

 
Ingen bild

SM811

4 mars 2017 09:16

Hittar ingen text. Bara rubrik.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Thoralf Alfsson - 1 januari 2019 10:34


På årets första dag blir detta blogginlägg det sista på bloggplatsen. Från och med idag finns bloggen enbart på Wordpress.   https://thoralfsblogg.com/   Jag har skrivit exakt 3 000 blogginlägg och fått drygt 108 300 kommentarer sedan det för...

Av Thoralf Alfsson - 31 december 2018 10:53

När jag går igenom alla blogginlägg som jag skrivit under 2018 blir jag faktiskt både upprörd och deprimerad. Jag blir även förbannad och undrar vad som hänt med SD och vad det blivit för ett parti, om jag utesluts för vad jag skrivit på min blogg, h...

Av Thoralf Alfsson - 30 december 2018 12:36

När jag idag funderade på om jag skulle skriva en liten nyårskrönika med länkar till ett intressant blogginlägg för varje månad under 2018 så hittade jag ett blogginlägg jag skrev i samband med Jimmie Åkessons besök i Kalmar under mars månad. Jimmie ...

Av Thoralf Alfsson - 29 december 2018 21:33


Då är jag hemma igen efter en rundtur till mina barn och barnbarn under några dagar. Hockey igår kväll i Linköping. Bra match med lite nerv i slutet då LHC straffade Färjestad med 5-4.   Idag släpps de ”svenska” terroristerna efter at...

Av Thoralf Alfsson - 28 december 2018 09:39

”De egentliga skälen till att Alfsson uteslöts är, enligt den övergripande information vi fått ta del av i ärendet, att han vid upprepade tillfällen de senaste åren agerat på ett sätt som allvarlig skadat partiets anseende, att han gett uttryck...

Presentation


Thoralf Alfsson
fd. Sverigedemokrat, Kalmar

Riksdagsledamot 2010-2014.
Kommunfullmäktige 2006- Kommunstyrelsen 2014-2018
Regionfullmäktige 2018-

Kontaktinfo 072-5179099, thoralf.alfsson@telia.com

Vill du stödja bloggen Swish till 072-5179099

Fråga mig

1 159 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards