thoralf

Direktlänk till inlägg 19 september 2016

SVERIGE UTMÄRKER SIG FORTFARANDE

Av Thoralf Alfsson - 19 september 2016 23:18

Statistik från de nordiska länder visar att Sverige fortfarande utmärker sig när det gäller antalet asylsökande. 


 

 
 
Ingen bild

calle

20 september 2016 00:26

migrationsverket godkände ju att alla kuppmakare från Turkiet skall få asyl. hur skall miggorna kunna bevisa det är riktiga kuppmakare och inte bara Vanliga? således kan ju hur många som helst få asyl innan miggverket inser det är bluff.

 
Ingen bild

Q

20 september 2016 00:35

Hur stor andel av dem är pedofildyrkare?

 
Ingen bild

calle

20 september 2016 00:43

20 125 st fler som troligen kommer stanna kvar för evigt, även om de inte har asylskäl. hur skall de kunna tvinga folk tillbaka

blir många atterfallstugor att bygga

 
Ingen bild

Knaster

20 september 2016 05:52

Kollade på Rapport och Sportnytt igår. Rapport hade sitt 286567 inslag från ett flyktingläger. Inslaget har precis samma tema som förut. Man intervjuvar flyktingar som sitter fast men som vill till bl.a Tyskland. Dag ut och dag in med samma inslag.

På Sportnytt hade Hedvig Lindahl besökt ett boende för ensamkommande. Ni är välkomna in mitt Sverige bla bla bla

Nyp mig i armen och säg att jag hade världens otäckaste mardröm!!

 
Ingen bild

X

20 september 2016 06:21

Skillnaden är väl att övriga länder inte i samma utsträckning har makthavare som bestämt sig för att utplåna landet de är satta att förvalta.

 
Ingen bild

Fredde

20 september 2016 07:36

Tragiskt nog så verkar trenden ha vänt sedan april, och allt fler kommer hit.
Intressant att jämföra länderna, hur kommer det sig att Norge ligger så lågt? Har de inte råd nu när råoljepriset är så lågt...? ;-)

 
Ingen bild

Lena

20 september 2016 07:37

Det är över 20 000 på ett halvår dvs ca 40 000 årsbasis, det är förskräckligt! Varför ska svenska folket betala för att få in dessa översittare? Ser dagligen dessa s k "ensamkommande barn" på stan, de är vuxna unga män det ser vem som helst, dessutom går de omkring med ett flin på läpparna. De kom hit för att leva lyxliv på vår bekostnad.

Tycker Jimmie hade rätt om att sänka intaget till 0 st framöver och endast koncentrera oss på att få så många som möjligt utvisade.

 
Stefan K

Stefan K

20 september 2016 07:46

@Knaster
SVT är en propagandakanal som allt fler vänder ryggen. Bry dig inte.

När det gäller staplarna lär de se ut så i många år framöver, inte minst om Mikael Ribbenvik får fortsätta på sin tillfälliga post.

Läs gärna Johan Westerholms nya inlägg på Ledarsidorna. Det är skrämmande, mycket skrämmande.

http://petterssonsblogg.se

 
Ingen bild

Förbjud islam!

20 september 2016 11:31


Barnen i Mecka var rädda för Muhammed

Varje gång de fick syn på honom sprang de och gömde sig.
Han ropade på dem att komma ut och leka med hans 'fru' Aisha.

Islams grundare Muhammed som 53-åring förgrep sig sexuellt på flickebarnet Aisha som bara var 6 år gammal.
Flickan blev svårt sjuk till följd av traumat, tappade håret och fick andningssvårigheter. Men gubben släppte henne ändå inte och fortsatte sina övergrepp mot henne.

-----------------------------------------------
Detta enligt islams egna för muslimer heliga källor:

"När profeten gifte sig med Aisha var hon väldigt ung och ej redo för att fullborda äktenskap." al-Tabari vol. 9 pg. 128

Sahih Bukhari, 7:62:88
"Profeten skrev äktenskapskontrakt med Aisha när hon var 6 år gammal och fullbordade sitt äktenskap med henne när hon var 9 år och hon stannade hos honom i 9 år.

"Sahih Muslim, 8:3310
"Allahs apostel gifte sig med mig när jag var 6 år gammal och jag släpptes in i hans hus när jag var 9 år.

"Sahih Bukhari, 8:151
"Jag brukade leka med dockor i Profetens närvaro. Mina lekkamrater brukade vara hos mig, men när Allahs apostel kom hem till oss brukade de gömma sig. Profeten brukade då ropa på dem, att de skulle komma och leka med mig.

"Sahih Bukhari, 5:58:234
"Profeten förlovade sig med mig när jag var en flicka på 6 år. Vi färdades till Medina och bodde hos Harith Kharzraj. Då blev jag sjuk och mitt hår föll av. Senare växte mitt hår ut igen och min mor, Um Ruman, kom till mig när jag lekte i gungorna med några andra flickor. Hon ropade på mig, och jag gick till henne, utan att veta vad som väntade mig. Hon tog mig i handen och gjorde så jag stod i dörröppningen till huset. Jag kunde inte andas, och när jag fick andan tillbaka tog hon vatten och skrubbade mitt ansikte och huvud. Sedan tog hon in mig i huset. Inne i huset fanns några Ansari-kvinnor, som sade: 'Bästa önskningar och Allahs välsignelse.' Min mor lämnade mig till dem, och de förberedde mig för äktenskap."

-------
https://sv.wikipedia.org/wiki/Aisha
-------

 
Ingen bild

X

20 september 2016 11:46

Läser att det finns folk som fortfarande tittar på kommunist-SVT.
Helt obegripligt för mig.
Man får hoppas att de i alla fall inte betalar propaganda-avgiften.

 
Ingen bild

Upplysningskampanjen Förbjud islam

20 september 2016 11:55


Sprid gärna informationen ovan om pedofeten Muhammed via mejl, affischer, telefon, samtal och på alla sätt som ni kan komma på till alla som ni kan komma åt.

——-
‘Upplysningskampanjen Förbjud islam’ är en folkrörelse öppen för alla som vill engagera sig i att upplysa om det mest tabuerade ämnet i Sverige idag, nämligen att islams grundare Muhammed var pedofil och att muslimer är pedofildyrkare. Målet med kampanjen är att skapa opinion för ett förbud mot islam.

 
Ingen bild

s29

20 september 2016 21:12

Håller med "X". Målet är att kväva nationalism,samt göra det till ett skuldtyngt U-land.Sen är det bara att ta bort kontanterna och sätta ett chips i nacken på den överlevande delen av befolkningen,inklusive dom nyttiga idioterna som ej längre behövs.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Thoralf Alfsson - 1 januari 2019 10:34


På årets första dag blir detta blogginlägg det sista på bloggplatsen. Från och med idag finns bloggen enbart på Wordpress.   https://thoralfsblogg.com/   Jag har skrivit exakt 3 000 blogginlägg och fått drygt 108 300 kommentarer sedan det för...

Av Thoralf Alfsson - 31 december 2018 10:53

När jag går igenom alla blogginlägg som jag skrivit under 2018 blir jag faktiskt både upprörd och deprimerad. Jag blir även förbannad och undrar vad som hänt med SD och vad det blivit för ett parti, om jag utesluts för vad jag skrivit på min blogg, h...

Av Thoralf Alfsson - 30 december 2018 12:36

När jag idag funderade på om jag skulle skriva en liten nyårskrönika med länkar till ett intressant blogginlägg för varje månad under 2018 så hittade jag ett blogginlägg jag skrev i samband med Jimmie Åkessons besök i Kalmar under mars månad. Jimmie ...

Av Thoralf Alfsson - 29 december 2018 21:33


Då är jag hemma igen efter en rundtur till mina barn och barnbarn under några dagar. Hockey igår kväll i Linköping. Bra match med lite nerv i slutet då LHC straffade Färjestad med 5-4.   Idag släpps de ”svenska” terroristerna efter at...

Av Thoralf Alfsson - 28 december 2018 09:39

”De egentliga skälen till att Alfsson uteslöts är, enligt den övergripande information vi fått ta del av i ärendet, att han vid upprepade tillfällen de senaste åren agerat på ett sätt som allvarlig skadat partiets anseende, att han gett uttryck...

Presentation


Thoralf Alfsson
fd. Sverigedemokrat, Kalmar

Riksdagsledamot 2010-2014.
Kommunfullmäktige 2006- Kommunstyrelsen 2014-2018
Regionfullmäktige 2018-

Kontaktinfo 072-5179099, thoralf.alfsson@telia.com

Vill du stödja bloggen Swish till 072-5179099

Fråga mig

1 159 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards