thoralf

Alla inlägg den 12 augusti 2016

Av Thoralf Alfsson - 12 augusti 2016 23:15

Kalmar stadsfest pågår i dagarna tre. Vi har stått på stan i två dagar och under dessa dagar har jag pratat med många människor, både kalmarbor och turister. Jag har fått höra de mest märkliga historier om vad som händer i landet och hur vissa nya svenskar beter sig. Jag blir spyfärdig av att höra allt.


Inte minst att ledningen på Länsstyrelsen ljuger om sin ovetskap om landshövdingens telefonsexsamtal.


En artist stod på största scenen ikväll och spydde galla över SD och talade om hur folk skulle rösta.  Jag hörde det inte själv utan det återberättades för mig av en sd-medlem. Jag tar gärna emot mer information om detta om någon annan också hörde det. Detta samtidigt som horder av afghanska ensamkommande män ränner omkring och tittar på barbenta småflickor. Inte bara ensamkommande unga män utan även mängder av äldre ”arabiska” män som driver omkring i grupper. Men jag tvingade mig in på stan en stund ikväll. Segregationen är total! Jag blir spyfärdig av att se allt.


Hur kan 87 procent av väljarkåren rösta och acceptera detta samhälle och den här utvecklingen? Är det de 87 procenten som aldrig går ut och ser verkligheten utan sitter framför dumburken kväll efter kväll och blir indoktrinerad av public service och kvällspressen. Är svensken så jäkla feg och ynklig?


Sedan fjantar poliskåren runt och lekar dialogpoliser. Vilken respekt det inger hos dessa horder av män. Dessutom kvinnliga poliser som dessa män inte respekterar på något sätt.


Vi ägnade oss idag en kort stund åt att räkna vilken huvudbonad som var vanligast i Kalmar en fredagseftermiddag. Jag påstod att sjal/hijab var vanligaste huvudbonaden numera i Kalmar. Mika började då räkna och dra streck för varje person med huvudbonad som passerade vårt tält. Keps vann knappt före sjal/hijab.


Keps 26 personer

Sjal/hijab 20 kvinnor

Mössa 19 personer


Notera då att keps och mössa bärs av både män och kvinnor men sjal/hijab bärs bara av kvinnor.


Jag tycker så fruktansvärt illa om de som har ansvaret för denna utveckling i vårt/mitt land! Jag kommer aldrig förlåta dem utan ta varje chans att straffa dem.

 

PS

 

Varför tror ni att det socialdemokratiska kommunalrådet Johan Persson och hans sambo länsrådet och tf. landshövdingen Malin Almqvist flyttade ned till Bjursnäs ca 30 km söder om stan med sina respektive barn (flickor) från tidigare förhållande? Multikultisamhället var inte attraktivt för dem eller deras barn!


Av Thoralf Alfsson - 12 augusti 2016 08:57

Har fått lite information från Arbetsförmedlingen men jag väntar på mer. Har fått statistik på arbetslösheten bland inrikes och utrikes födda i Kalmar läns samtliga kommuner under åren 2008-2015. Utvecklingen är skrämmande!


Nybro kommun har en utveckling som borde bekymra alla politiker.


 

Källa Arbetsförmedlingen.



Presentation


Thoralf Alfsson
fd. Sverigedemokrat, Kalmar

Riksdagsledamot 2010-2014.
Kommunfullmäktige 2006- Kommunstyrelsen 2014-2018
Regionfullmäktige 2018-

Kontaktinfo 072-5179099, thoralf.alfsson@telia.com

Vill du stödja bloggen Swish till 072-5179099

Fråga mig

1 159 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards