thoralf

Direktlänk till inlägg 18 mars 2016

FOLKETS DEMONSTRATION DEN 19 MARS

Av Thoralf Alfsson - 18 mars 2016 18:26

Om jag var bosatt i Stockholm skulle jag under lördagen besöka och stödja Folkets Demonstration. Jag skulle med egna ögon och öron dokumentera hur media missbrukar sin makt och hur motdemonstranterna uppför sig.


Stöd Folkets Demonstration!


 
 
Ingen bild

Pepparholm

18 mars 2016 18:53

Det blev som man kunde förutse i förhandlingarna i Bryssel. Löfven var stöddig i svenska media i förväg. Det slutade med att Sverige ska ge en massa resurser till Grekland. Som vanligt. Vi måste ju ta täten för ordning och reda!

Att vi skulle få skicka en massa flyktingar från Sverige till andra EU-länder som Löfven påstått var inte att tänka på. De andra regeringscheferna slår vakt om sina egna medborgare - vilket nu äntligen borde vara en lärdom för vår egen statsminister.

 
Ingen bild

Demokratur

18 mars 2016 19:54

Precis som i DDR så är folkets åsikter ointressanta för George Soros medlöpare. Och svensken i gemen tittar på "Mellon"... Bröd och skådespel håller folket lugna. Äckligt att bevittna för oss tänkande individer.

 
Ingen bild

kalle

18 mars 2016 20:36

demokratur: det är ju amerikanskabankirer som styr Svenska 7 klöverpolitiker med mutor. skrämmande att detta får ske

http://www.friatider.se/f-r-l-ng-och-trogen-tj-nst-reinfeldt-f-r-toppjobb-hos-bank-america-merrill-lynch

 
Ingen bild

calle

18 mars 2016 21:12

höjdarna i de vänsterextrema organisationerna får väl betalt av george soros lobbygrupper. resten av dessa anhängarna är väl hjärntvättade. alla borde filma hur dessa vänsterextrema förbereder och vart de utgår ifrån.

fråga ut dom med filmkameran på, de får väl inte gå undan.
http://www.friatider.se/granskning-sveriges-uppmaning-st-ll-v-nstern-mot-v-ggen-p-l-rdag

 
Ingen bild

alf

18 mars 2016 21:15

Den bästa intervjun på länge. Väl värd att lyssna på En kommunist vs en antikommunist.

http://www.svtplay.se/video/7105621/min-sanning/min-sanning-kjell-albin-abrahamson-sasong-8-avsnitt-10

 
Ingen bild

Edward Ulfertz

18 mars 2016 21:39

När Johan ställer journalisterna mot väggen blir svaret ungefär "vi lydde bara order".
Det svaret dög inte i Nürnberg-rättegången.
Snacka om 30-talet!

 
Ingen bild

Lars johansson

18 mars 2016 22:15

Allt är så bra med att visa att man inte accpterar,det förfall som sker nu i Sverige,problemet är att man måste också visa detta motstånd ute i landet,inte bara i Stockholm

 
Ingen bild

Bo

18 mars 2016 22:49

Fantastisk nyhet vi fick via kvällstidningen idag. De skall bygga ett tillfälligt flyktingboende en armlängds ifrån våra bostäder.
De "fina" kvarteren i Stockholm klarade sig ifrån modulhusen såklart.
SD Stockholm borde vara ute med flygblad i de drabbade områderna. Eller varför inte hjälpa till med överklagan av byggplanerna.
Det finns nya röster att hämta i dessa områden kan jag lova.

 
vilda hilda

vilda hilda

19 mars 2016 00:46

Thoralfs blogg är unik ock verkligen läsvärd för alla
jag tycker att det finns flera bloggar som alla borde läsa, här ger jag ex ledarsidorna.se
tobbes blogg det finns säkert många fler som jag inte vet om tipsa mej gärna.

http://sverige

 
Ingen bild

Gubben o Gumman

19 mars 2016 08:46

Demokratur : Brödet finns i många olika sorter : Fångarna på Fortet, Farmen, Bonde söker fru, Så skall det låta,Mellon, Postkodmiljonären. På Spåret , samtliga komasövande för Svenne kan dessutom produceras i hur många säsonger som helst till ett väl sövt folk.

Var är nytänket Pjotr, Irina, Katja , Oleg på SVT/TV4

 
Ingen bild

Stefan A

19 mars 2016 09:35

Hoppas Stockholmarna går ut i dag för att bevara demokratin och inte överlåter till gatans vänsterelement, med alla Feiler det innebär, att bestämma vem som får säga vad.
Visar sig nu hur lite Sveriges röst i EU är värd, Polen, Spanien och England kan köra med EU, men Sverige är bara en mjölkko som ingen lyssnar på.
Märklig debatt som började när polisen i Östersund varnade kvinnor för att gå ut ensamma, man varnar hela tiden kvinnor för att gå ensam hem från krogen eller åka svarttaxi mm. i Stockholm, och då går det bra, men när man gör samma sak i den stora småstaden Östersund, efter flera överfall på kort tid då är det plötsligt fel, är kvinnorna i Östersund mindre värda än i Stockholm?

 
Ingen bild

Maja Dacke

19 mars 2016 12:53

Vad betyder det här? Någon som förstår och vet?

http://www.deagel.com/country/Sweden_c0192.aspx


 
thojuh

thojuh

19 mars 2016 17:08

Thoralf: om du tänker kolla in spektaklet "Earth Hour"
ikväll. Tänk på att "Gunsan" kan gå lös. Med ett paraply
i ena handen och en bag in box i den andra. Eller har dom
spärrat in tanten?
Håll dej inomhus på en pub t ex. Vi vill
inte att det ska hända dej något!

http://thojuh.se

 
Ingen bild

Gruvmor i Stråssa

19 mars 2016 17:30

@Maja Dacke, jag tycker det ser ut som att någon planerar ett stort krig med stora civila förluster.

 
Ingen bild

Demokratur

19 mars 2016 18:48

Kom faktiskt på något bra med våldtäkten och det långsamma mordet på Sverige som George Soros lakejer (journalister och sju-klöver-politiker) begår. Separationsångesten är som bortblåst när man har lyckan att lämna detta skämt till land.

 
Ingen bild

Benny Hill - Sverige 2016

20 mars 2016 08:48

När Dror Feiler blev arresterad förra sommaren.
https://www.youtube.com/watch?v=xu2F0ayNblw&feature=youtu.be

 
Ingen bild

Hm

20 mars 2016 10:44

Uppdrag Gransknings intervju blir avbruten av agressiv polisman med helskägg. Efter ca 1,15 minuter in i videon.
https://www.youtube.com/watch?v=OJEHFbHLHdw

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Thoralf Alfsson - 1 januari 2019 10:34


På årets första dag blir detta blogginlägg det sista på bloggplatsen. Från och med idag finns bloggen enbart på Wordpress.   https://thoralfsblogg.com/   Jag har skrivit exakt 3 000 blogginlägg och fått drygt 108 300 kommentarer sedan det för...

Av Thoralf Alfsson - 31 december 2018 10:53

När jag går igenom alla blogginlägg som jag skrivit under 2018 blir jag faktiskt både upprörd och deprimerad. Jag blir även förbannad och undrar vad som hänt med SD och vad det blivit för ett parti, om jag utesluts för vad jag skrivit på min blogg, h...

Av Thoralf Alfsson - 30 december 2018 12:36

När jag idag funderade på om jag skulle skriva en liten nyårskrönika med länkar till ett intressant blogginlägg för varje månad under 2018 så hittade jag ett blogginlägg jag skrev i samband med Jimmie Åkessons besök i Kalmar under mars månad. Jimmie ...

Av Thoralf Alfsson - 29 december 2018 21:33


Då är jag hemma igen efter en rundtur till mina barn och barnbarn under några dagar. Hockey igår kväll i Linköping. Bra match med lite nerv i slutet då LHC straffade Färjestad med 5-4.   Idag släpps de ”svenska” terroristerna efter at...

Av Thoralf Alfsson - 28 december 2018 09:39

”De egentliga skälen till att Alfsson uteslöts är, enligt den övergripande information vi fått ta del av i ärendet, att han vid upprepade tillfällen de senaste åren agerat på ett sätt som allvarlig skadat partiets anseende, att han gett uttryck...

Presentation


Thoralf Alfsson
fd. Sverigedemokrat, Kalmar

Riksdagsledamot 2010-2014.
Kommunfullmäktige 2006- Kommunstyrelsen 2014-2018
Regionfullmäktige 2018-

Kontaktinfo 072-5179099, thoralf.alfsson@telia.com

Vill du stödja bloggen Swish till 072-5179099

Fråga mig

1 159 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards