thoralf

Direktlänk till inlägg 21 oktober 2015

BLOGGREKORD IGEN

Av Thoralf Alfsson - 21 oktober 2015 20:00

Mitt blogginlägg om ett skatteuppror har väckt ett väldigt stort intresse och det avspeglar sig också i antalet delningar på Facebook och inte minst antal besökare på bloggen.


Under tisdagen sattes ett nytt dygnsrekord i antalet unika besökare på hela 15 883! Ett rejält nytt rekord i förhållande till det gamla dygnsrekordet på ca 10 400 unika besökare.


Men rekordet står sig inte så länge då antalet besökare idag redan uppgår till över 16 000 unika besökare och då är det några timmar kvar.


Det innebär sannolikt också att bloggen för fjärde månaden i rad kommer slå ett nytt månadsrekord i antalet unika besökare. Mycket glädjande och väldigt stimulerande.


Min tolkning av att jag haft över 30 000 besökare de senaste dagarna är att det finns ett stort intresse för ett skatteuppror mot kostnaderna för massinvandringen till vårt land. Jag kommer fundera lite mer över detta och hur man bäst når ut till alla som är kritiska till den invandringspolitik som bedrivs av 7-klövern. Jag återkommer om mitt förslag till skatteuppror i lagom tid innan Skatteverket börjar skicka ut deklarationsunderlag till alla hushåll.



 
 
Ingen bild

Hacke

21 oktober 2015 21:27

Oerhört glädjande och välförtjänt. Det känns som alternativmedia stormar fram på bred front nu. Och med tanke på att den som väl har upptäckt den nya medborgarjournalistiken heller aldrig lämnar den utan tvärtom bidrar till spridningen. Vem kan eller vill vara utan sanningen och de ständiga avslöjandena av makten och etablissemanget. Detta är naturligtvis framtiden, gammelmedia med sina lögner och hat och förföljelse av oliktänkande har sett sina bästa dagar även om tappet går för långsamt.
Stort grattis Thoralf, du är guld värd i dessa sammanhang.

 
Stefan K

Stefan K

21 oktober 2015 21:50

Jag lovar att sprida "skatteupproret" till alla jag känner och några till.

http://petterssonsblogg.se

 
Ingen bild

Gigolo

21 oktober 2015 21:58

TACK Toralf för att du ..Vill,,Våga..och Kan

 
Ingen bild

Olof Lundqvist

21 oktober 2015 22:26

Du är la endast för go Thoralf.
Jag önskar dig framöver all lycka och välgång med din Blogg.
Synd att du inte har din riksdagsplats kvar. Man blir helt mörkrädd när man ser sossarnas och vänsterns representanter.
En del saknar ju helt ett demokratiskt sinnelag. Kämpa vidare, du är ett salt i tillvaron.

 
snoffsan

snoffsan

21 oktober 2015 22:30

Grattis till ditt nya rekord Thoralf, det är du värd, efter allt jobb du lägger ner här. Sprida lite sanning till folket utanför, som litar blint på DDR media.

Du kommer säkert få rekord på rekord, en del folk vaknar lite smått, men inte i den takt dessa borde.

Vi sprider och länkar din sida så ofta vi kan och kommer åt. Kommer aldrig att sluta med detta

http://7wm2zu47tu

 
Ingen bild

SM811

21 oktober 2015 22:34

Grattis Thoralf. Sprider till alla jag känner och nya som jag kommer i kontakt med att de skall besöka din blogg.

 
Ingen bild

Niklas R

21 oktober 2015 22:37

Min skattemoral försvinner i samma takt som utlänningar strömmar in för att få ta del av mina surt inarbetade skattepengar.

 
Ingen bild

DuGamlaDuFria

21 oktober 2015 23:22

Bra initiativ. Talar om detta för så många jag kan,vill tillägga att du är den enda SD representant som har en blogg som är välkänd och välbesökt.SD borde verkligen uppskatta detta vilket jag hoppas de gör. Men jag kanske har missat någon annan välbesökt SD blogg?
Allt jobb du lägger ner på bloggen för att upplysa oss som läser är helt ovärderligt och hoppas du får en riksdagsplats i nästa val.
Du om någon är värd det!

Thoralf Alfsson

21 oktober 2015 23:48

Tyvärr är det ytterst sällsynt med någon uppskattning från partitoppen. De få gånger när någon hört av sig har det oftast handlat om när jag riktat någon intern kritik inom partiet och då är det inte några uppskattande ord.

SD har en tidning SD-Kuriren. Ganska besviken över att de aldrig hört av sig till mig angående mitt bloggande.

 
Ingen bild

kalle

22 oktober 2015 00:58

detta är bästa bloggen. sakligt och rakryggad information. utan trams.

måste tipsa om bästa Tinos föreläsning. verkligen viktigt att höra om de fakta och tankar han framför.

http://avpixlat.info/2015/10/20/forelasning-med-tino-sanandaji/

kanske totalinvandringen växt fram som en reaktion på att svenskar har fred i 200 år och fått en falsk trygghet i generationer. det har växt fram ett hat mellan svenskar och invandrare används som ett slagträ av 7 klöverns kreatur att trycka ner övriga svenskar.

det handlar om verklig ondska.


totalinvandringen uppfyller flera funktioner:
1: vänstern får sin revolution
2: moderaterna får krossa välfärden
3: lågbegåvade godhetssträvande får känna sig som gudar när de hjälper nyanlända att lära sig självklarheter i att introduceras i nytt land.
4: folk som inte annars skulle fixa sig ett välbetald bra arbete kan nu bli rika genom att jobba inom massinvandrinsindustrin.
5: investmentbolag kommer kunna köpa statliga och kommunala bolag när Sverige måste sälja allt för att försörja en ständig ökande befolkning

 
Ingen bild

Brottsplats Sverige

22 oktober 2015 01:13

tv serien Breaking bad, finns i verkligenheten. i alla fall i Karlskoga! det är nog många knarkfabriker i gamla industrilokaler och risiga villor runt om i Sverige- Finland, Norge, Danmark får nog stänga gränserna illa kvickt.

http://na.se/nyheter/lanet/1.3212745-har-gomdes-spritfabrik-bakom-lonndorr

 
Ingen bild

Cosmik Debris

22 oktober 2015 02:31

Ni som har Facebook och anser att Christer Sandelin är utsatt för ett omänskligt drev och mobbing i den totalitära staten Sverige. Inte min musik precis, men mitt stöd får han ändå.

Gå in och gilla

https://www.facebook.com/BackaChrister-184559031878943/

Hittills över 5600

 
Ingen bild

World Traveller

22 oktober 2015 04:09

Jag håller med DuGamlaDuFria.

Din blogg är ovärderlig Thoralf. Du ensam gör mer än nästan alla andra SD-ledamöter tillsammans. Varför har ingen annan av dom kontakt med väljarna så som du?

 
Asatemplet

Asatemplet

22 oktober 2015 06:43

Grattis! Det förtjänar du!

http://Asatemplet.wordpress.com

 
Svensson

Svensson

22 oktober 2015 06:45

Thoralf du är Sveriges hjälte,du vågar ta tag i alla problem som andra blundar för.

http://svenssonsfunderingar.wordpress.com

 
Ingen bild

World Traveller

22 oktober 2015 07:46

Aftonbladet påstår nu att stödet för SD minskar. Antingen har de rätt och då finns det inget hopp för Sverige eller så ljuger de som vanligt.

Jag frågade mina irakiska kollegor i morse om det finns några biografer i stan. 'Nej' svarade de 'men det fanns när Saddam styrde. Den religiösa milisen har förbjudit det nu. Men i Baghdad finns det diskotek...fast endast för män'.

Där har ni framtiden svenska folk. Ska man skratta eller gråta. Något annat som snart kommer att hända i Sverige är massiv tjuvjakt. Nysvenskarna kommer snart på att de kan skjuta rådjur och allt annat som rör sig i naturen och om ett par årtionden kan mycket väl stora delar av landet vara ödelagda och se ut som det gör här, som en enda stor soptipp. Man behöver bara titta på hur deras länder ser ut för att kunna tänka sig hur Sverige så småningom kommer att bli.

 
Ingen bild

Lotta

22 oktober 2015 09:48

"Dåliga tänder hos asylsökande - Landstinget söker fler tandläkare" med undertext: "Tandstatusen hos EU-migranter och asylsökande är dålig. Nu måste fler anställas för att möta behovet."

Nu är väl i alla fall måttet rågat. Varför i hela helv**** skall vi betala för EU-migranternas dåliga tänder? Ingen är väl så dum att man tror att tiggarna själva skall kunna betala sina tandläkarräkningar som borde uppgå till 1000-tals kronor per person.

http://www.barometern.se/kalmar/daliga-tander-innebar-att-fler-maste-anstallas/

 
Ingen bild

Hjärtat.

22 oktober 2015 09:52

Grattis Thoralf.Det första jag gör varje morgon innan jag åker till
arbetet,det är att läsa din blogg,om jag hinner så blir det en kommentar också.

 
Ingen bild

Lasse Nilsson

23 oktober 2015 02:32

Jag har jobbat i 40 år i det här landet. Nu driver jag ett företag sedan ett antal år. Jag tänker inte betala en krona i skattehöjning för att fler parasiter ska komma hit. Har redan planerat för flytt till Finland med företag och allt. Tack för en bra blogg.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Thoralf Alfsson - 1 januari 2019 10:34


På årets första dag blir detta blogginlägg det sista på bloggplatsen. Från och med idag finns bloggen enbart på Wordpress.   https://thoralfsblogg.com/   Jag har skrivit exakt 3 000 blogginlägg och fått drygt 108 300 kommentarer sedan det för...

Av Thoralf Alfsson - 31 december 2018 10:53

När jag går igenom alla blogginlägg som jag skrivit under 2018 blir jag faktiskt både upprörd och deprimerad. Jag blir även förbannad och undrar vad som hänt med SD och vad det blivit för ett parti, om jag utesluts för vad jag skrivit på min blogg, h...

Av Thoralf Alfsson - 30 december 2018 12:36

När jag idag funderade på om jag skulle skriva en liten nyårskrönika med länkar till ett intressant blogginlägg för varje månad under 2018 så hittade jag ett blogginlägg jag skrev i samband med Jimmie Åkessons besök i Kalmar under mars månad. Jimmie ...

Av Thoralf Alfsson - 29 december 2018 21:33


Då är jag hemma igen efter en rundtur till mina barn och barnbarn under några dagar. Hockey igår kväll i Linköping. Bra match med lite nerv i slutet då LHC straffade Färjestad med 5-4.   Idag släpps de ”svenska” terroristerna efter at...

Av Thoralf Alfsson - 28 december 2018 09:39

”De egentliga skälen till att Alfsson uteslöts är, enligt den övergripande information vi fått ta del av i ärendet, att han vid upprepade tillfällen de senaste åren agerat på ett sätt som allvarlig skadat partiets anseende, att han gett uttryck...

Presentation


Thoralf Alfsson
fd. Sverigedemokrat, Kalmar

Riksdagsledamot 2010-2014.
Kommunfullmäktige 2006- Kommunstyrelsen 2014-2018
Regionfullmäktige 2018-

Kontaktinfo 072-5179099, thoralf.alfsson@telia.com

Vill du stödja bloggen Swish till 072-5179099

Fråga mig

1 159 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards