thoralf

Direktlänk till inlägg 15 augusti 2014

VÄLDIGT SMART AV SD ATT KOMMA TILL OSLO

Av Thoralf Alfsson - 15 augusti 2014 15:27

Väldigt vad vissa av motdemonstanterna är inskränkta i sitt tänkande!


Jag fick "spola" fram till ca 8:30 in i klippet innan det börjar.



Se även den nya valfilmen med Jimmie Åkesson!


 
 
Lotta

Lotta

15 augusti 2014 16:34

OT/

Hur sjukt har vårt land blivit när man som offer till en brutal gärningsman hellre offrar sina medsystrar än går ut med ett adekvat signalement så att gärningsmannen kan gripas?

"På Fridas Facebooksida kommenterar ett annat av våldsmannens offer, som även hon skildrat sina upplevelser på sin Facebooksida, att hon inte velat lämna ut något signalement på den man som överföll henne för att händelsen inte ska kunna utnyttjas av "rasister"."

Läs hela historien här:

http://www.friatider.se/signalement-p-v-ldsman-uppr-r

http://youtu.be/fAJ38zVx-1o

 
Ingen bild

UncleBob

15 augusti 2014 17:07

Filmen från Oslo visas inte. Kolla länken en gång till Thoralf!

 
Ingen bild

Gute

15 augusti 2014 17:18

Jag vill påstå att besöket i Oslo är ett av de viktigaste under hela valturnén, det kommer att generera utdelning omedelbart men kanske mest på sikt.

Åkesson är helt fenomenal och vilken oerhörd kapacitet den mannen har, och med hjälp av en fantastisk stab så är det ett vinnarlag utan motstycke.

Nu är det viktigt att de skrikande och skramlande kommunisterna inte tröttnar för det är trots allt det packet som skapar flest sympatisörer i slutändan.

 
Ingen bild

Stundtahl

15 augusti 2014 18:39

Ett utmärkt initiativ av SD att nå Oslo...rösten borde även höras i Köpenhamn,Helsingfors ock ön med de varma källorna.
Norden har all anledning att få information om ”Landet Lagom” som numera är att betrakta som ”Landet Extrem”

 
Ingen bild

Annelie

15 augusti 2014 18:51

Jimmy är kanon bra. Självklart jag röstar även denna gång på sd.

 
Ingen bild

Hulda mk1

15 augusti 2014 18:57

Tittade lite på Oslofilmen. Bra initiativ! Jimmie på riktigt, också bra. Rakt på sak och tydligt budskap.

Lyssnade lite på Studio Ett idag. Reportaget om IS och deras kidnappningar och slavhanternig av kvinnor var fruktansvärt att höra.
Har någon hört Fi,s Schyman nämna något om detta? Hon borde pressas hårt på en kommentar om dessa flickor och kvinnors fruktansvärda öde...
När man sedan tänker på att "svenskar" deltar i IS mördande och kidnappande, då ryser jag...

 
Ingen bild

World Traveller

15 augusti 2014 19:48

Såvitt jag vet så stödjer väl Gudrun Schyman IS precis som vissa andra ''realister''.

 
Ingen bild

Fredde

15 augusti 2014 22:56

SD hade presskonferens och man la förslag om att höja A-kassan. Ngn som såg det på Rapport? Nä driver med Er. Inte ett ljud om det. Men S la fram förslag om en 3:e pappa månad. Fy fan säger jag bara!

 
Ingen bild

Mats Leitner

16 augusti 2014 11:07

Den norska filmen funkar inte(?)

 
Ingen bild

Lena

16 augusti 2014 11:33

Nya valfilmen med bara Jimmie är kanonbra!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Thoralf Alfsson - 1 januari 2019 10:34


På årets första dag blir detta blogginlägg det sista på bloggplatsen. Från och med idag finns bloggen enbart på Wordpress.   https://thoralfsblogg.com/   Jag har skrivit exakt 3 000 blogginlägg och fått drygt 108 300 kommentarer sedan det för...

Av Thoralf Alfsson - 31 december 2018 10:53

När jag går igenom alla blogginlägg som jag skrivit under 2018 blir jag faktiskt både upprörd och deprimerad. Jag blir även förbannad och undrar vad som hänt med SD och vad det blivit för ett parti, om jag utesluts för vad jag skrivit på min blogg, h...

Av Thoralf Alfsson - 30 december 2018 12:36

När jag idag funderade på om jag skulle skriva en liten nyårskrönika med länkar till ett intressant blogginlägg för varje månad under 2018 så hittade jag ett blogginlägg jag skrev i samband med Jimmie Åkessons besök i Kalmar under mars månad. Jimmie ...

Av Thoralf Alfsson - 29 december 2018 21:33


Då är jag hemma igen efter en rundtur till mina barn och barnbarn under några dagar. Hockey igår kväll i Linköping. Bra match med lite nerv i slutet då LHC straffade Färjestad med 5-4.   Idag släpps de ”svenska” terroristerna efter at...

Av Thoralf Alfsson - 28 december 2018 09:39

”De egentliga skälen till att Alfsson uteslöts är, enligt den övergripande information vi fått ta del av i ärendet, att han vid upprepade tillfällen de senaste åren agerat på ett sätt som allvarlig skadat partiets anseende, att han gett uttryck...

Presentation


Thoralf Alfsson
fd. Sverigedemokrat, Kalmar

Riksdagsledamot 2010-2014.
Kommunfullmäktige 2006- Kommunstyrelsen 2014-2018
Regionfullmäktige 2018-

Kontaktinfo 072-5179099, thoralf.alfsson@telia.com

Vill du stödja bloggen Swish till 072-5179099

Fråga mig

1 159 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards