thoralf

Direktlänk till inlägg 24 februari 2014

PARTISKA PUBLIC SERVICE

Av Thoralf Alfsson - 24 februari 2014 17:55

Jag säger bara att man blir minst sagt upprörd över hur public service driver intervjun med Jimmie Åkesson från söndagen. Att höra inslaget i Studio Ett gör mig minst sagt fly förbannad! Vilket jäkla tjat! Jimmie Åkesson mot två programledare i Studio Ett och vänsteranhängaren Björn Fries.


Anklagelserna haglade från programledarna som tycktes uppmuntra varandra till det ena mer anmärkningsvärda påståendet än det andra.


Jag är förvånad över att Jimmie kunde hålla sig så lugn som han ändå gjorde även om han stundtals höjde rösten en del. Det handlar ju om rena förföljelsen. Programledarna är ju rabiata.


Public service är minst sagt vänsterfärgade. Jag är väldigt trött på media just nu, väldigt trött på media. Jag känner nog en stor avs………


Ringer någon journalist ikväll får de det inte lätt!


Lyssna på inslaget här


Ett inslag av den här typen i Sveriges Radio ger mig hur mycket energi som helst. Vill man bli taggad är det bara att lyssna på det ännu en gång. Resultatet blir att jag kommer jobba ännu hårdare för att förmedla vår politik till ännu fler människor.


Jag håller på att ta fram ett 4-sidigt infoblad angående min blogg och nu känner jag mig ännu mer motiverad att satsa tusentals kronor av egna pengar på detta flygblad för att försöka få fler människor att läsa min blogg. För 10000 kronor kan jag trycka upp ca 30000 infoblad. Sedan hoppas jag att det finns Sverigedemokrater som gärna vill dela ut dem till släkt, vänner, arbetskamrater eller bara dela dem i postlådor.


Min blogg har omvänt många människor och jag tror jag kan omvända många fler innan valet, bara de hittar till min blogg. För varje ny väljare jag/vi kan värva känns det som en seger mot public service och pk-etablissemanget.

 

Ett radioinslag av den här typen sätter min kamplust i brand!


Så här har jag tänkt mig att framsidan kan se ut på ett 4-sidigt infoblad. Jag kommer lägga upp övriga tre sidor senare.


 

 
 
Ingen bild

HS

24 februari 2014 18:03

Att tvingas finansiera 68-vänstern lekstuga kallad SVT/SR är det mest motbjudande i tillvaron. Kan omöjligen bli vidrigare....

 
Ingen bild

Martin

24 februari 2014 18:23

Du är en hedersman och en kämpe. Tack för att du finns.

 
Ingen bild

Gute

24 februari 2014 18:33

Thoralf jag förstår att du och många fler blir riktigt förbannade, men bara lugn nu, Åkesson med rådgivare är experter på att hantera media och dra nytta av deras hatkampanjer istället. Inget nytt under solen.

När man t.o.m går så långt att man ifrågasätter Åkessons ungdomsupplevelser och hur han själv hanterade dessa så inser nog även den mest hjärntvättade rödgardisten att det blir fel trots allt.

 
Ingen bild

Hulda mk1

24 februari 2014 18:44

Även jag hörde Studio Ett och blev förbxxxxd. Ständigt detta tjat, ständigt dessa påhopp, ständigt dessa lögner.
SR/SVT 68 förnekar sig inte...

 
Ingen bild

World Traveller

24 februari 2014 18:55

Snart kommer anti-rasistbrigaden här till SVT's undsättning.

 
Ingen bild

Jenny K

24 februari 2014 19:02

Jag blev glad över inslaget. SVT/SR har väl aldrig avslöjat sig själva så tydligt. Tre tjattrande höns som lät hysteriska. Hysteriskt rädda tror jag.
Efter det kom grädden på moset med en Jimmie som visade var skåpet skall stå. Gillar den offensiva Jimmie och att han inte accepterar skitsnacket om Sd.
Bra jobbat Jimmie87!

 
Stefan K

Stefan K

24 februari 2014 19:07

Public Service slutade vara opartiska för många år sedan och deras partisympatier lyser igenom allt mer.
Tur då att journalisterna ligger i botten när det gäller Förtroendebarometern och att etablerad media dansar sin dödsdans. Få tar dom längre på allvar.

Public Service är dock något bättre än pajaskanalen TV4 och dess clowner till medarbetare. I detta inslag når deras opartiskhet nästan komiska nivåer.
http://avpixlat.info/2014/02/24/sdu-besok-pa-skola-tv4-snyftar/

http://petterssonsblogg.se

 
Ingen bild

Folklig

24 februari 2014 19:17

Ja du Thoralf du är allt det en svensk journalist inte är. Du är god, moralisk, ansvarsfull och sanningsenlig. Ditt motto var bland mina första intryck från dig. Du har verkligen följt det. Sedan jag kom till insikt om den ofantliga förljugenheten i Sverige så följer även jag ditt motto stenhårt. Tack för att du finns och vägleder!

 
Ingen bild

Kurtan

24 februari 2014 19:52


Bra Thoralf!

Som talessättet går;
Ge dem tillräckligt med rep, så hänger de sig själva!!!

Gott om rep har de fått, och en efter en avslöjar de sig för det svenska folket...
MVH





 
Ingen bild

Wilhelm

24 februari 2014 20:01

Thoralf, varför använder du inte adressen www.thoralf.se i botten pa bladet istället? Mycket lättare för folk att komma ihag.

 
Ingen bild

elfyma+

24 februari 2014 20:36

Åkesson och SD ska nog vara glada för alla påhoppen efter TV-intervjun. Reprisen av TV-intervjun kommer att ses av fler än någonsin- var så säker.
Rabaldret gav också Åkesson fler tillfällen att berätta sin egen historia både i SR och Aftonbladet. Hur ofta har det hänt tidigare ?

Antagonisterna gjorde det fatala misstaget att pissa i motvind.
Då stänker det om bekant mest på dem själva.
Grattis till PR-framgången SD.

 
Ingen bild

Edward Ulfertz

24 februari 2014 20:40

Björn Fries gick 1976 (25 år gammal) med i Socialdemokraterna.
1976 var det år då tvångssterilisering avskaffades.
Innan dess var det idéerna från Socialdemokraternas Rasbiologiska Institut som gällde.
Var det det som attraherade den 25-årige Björn Fries att gå med i Socialdemokraterna?
Och nu är han kommunist. Är Stalin den nye idolen?

 
Karlskronabloggen

Karlskronabloggen

24 februari 2014 20:49

Vi är många som gärna hjälper till att dela ut dina infoblad Thoralf! Kör själv lite egna varianter i Karlskrona, men ett tryckt blad skulle vara kanon, så det hjälper jag gärna till med!

När det gäller SR-inslaget med Karlskronas tidigare kommunalråd Björn Fries så har han sedan länge förlorat all trovärdighet och att nu gå över från Socialdemokraterna till Vänsterpartiet var nog sista spiken i kistan. Ingen kan ta honom på allvar efter det.

http://karlskronabloggen.se

 
Ingen bild

Mattias

24 februari 2014 21:14

SVT och SR är rena rama smörjan. Hur ska man kunna få förtroende för såna uppenbart röd/grön-färgade medier tror de? Varken lyssnar eller tittar på skiten längre.

 
Ingen bild

SM811

24 februari 2014 21:30

I vår förening är du uppskattad och det blir lätt att få folk att sprida ditt infoblad.

 
Ingen bild

Tony

24 februari 2014 21:50

Eftersom media inte har något som dom kan beslå SD med,
och eftersom dom vet att SD har helt rätt i sin kritik
mot Mastodont invandringen, så behöver dom hålla på med
det enfaldiga Fascist och Nazisttjafset. Bedrövligt så lätt
kommunisterna får komma undan med sitt mörka förflutna,
dom hade skrivit en vitbok om det , sen var det bra.
Att Lars Ohly gick omkring och bölade när muren föll i
Östtyskland visar väl på att dom sörjde det unkna
kommunissystemet!

 
Ingen bild

Hacke

24 februari 2014 22:43

Skönt att höra att du bara blir extra taggad av propagandaradion med värstingarna Studio Ett och P1 Morgon som avskräckande exempel på svensk public service.
Vi får göra allt som står i vår makt när det gäller att få folk att hitta de fria rösterna och alternativen på nätet.
För har man en gång skådat sanningen och ljuset finns det ingen återvändo till fulmedia i någon form. Det är de s k journalisterna fullt medvetna om och därav deras ständiga smutskastningar där varje kritik mot de rådande dogmerna hos etablissemanget benämns med epitet som hat, rasism, fascism o s v. Tydliga tecken på brister i argumentförråden och panik i leden.

 
Ingen bild

Larre67

24 februari 2014 23:01

Thoralf,
Om du startar en insamling så tror jag att din kampanj är finansierad på ett par dagar. Jag bidrar med 500:- direkt.
Paypal eller bankgiro fungerar för mig.

 
Ingen bild

mom-61

24 februari 2014 23:02

Jag tycker Söndagens program var superbra. Jimmie Åkesson fick prata till punkt och slapp bli avbruten av sk. journalister som de på SR. Skönt också med "tyckarna" efter som bl.a slog fast att SD inte är ett fascistiskt parti. Där fick han, Arnstad! Log lite när Jimmie berättade att han varit med i både Unga örnar och muf. Det har jag också. På högstadiet hade vi en tjej som gick runt i skolan och värvade folk och lockade med fester och partaj.Det blev kortvarigt dock. I år röstar jag SD för första gången tack vare en trägen make som fått mig att läsa alternativ media. Bl.a Thoralfs blogg men framför allt Julia Cesar. En gång levde jag i mörkret. Inte längre. Tack alla starka, modiga SD människor för vad ni gör för Sverige! Hatten av för Er!

 
Lassekolja

Lassekolja

24 februari 2014 23:32

Thoralf, jag lyssnade (även idag) till Studio 1. Det som gjorde Dig så upprörd hade motsatt verkan på mig, eftersom Jimmie klarade sig så galant just p.g.a de övriga medverkandes tafflighet! Om jag inte minns fel ville den f.d sossen, numera än värre, kommunisten Björn Fries inte ens debattera med eller synas på samma TV-bild som Jimmie Åkesson eller om det möjligen var Richard Jomshof omkring valet 2006, tror det var i Almedalen(?).
Bra motto Thoralf! Även jag brukar ta till det när släkt och vänner ställer frågor om hur det är att vara Sverigedemokrat. Första gången jag hörde det var efter att Jonas Åkerlund återvaldes till vice ordförande i SD i Karlstad 2008. Tyckte det var så bra att jag lade det på minnet och det håller än!

http://www.status.st

 
Ingen bild

s29

24 februari 2014 23:42

Som sagt ,där rädslan härskar har förnuftet ingen chans. Vi som har förnuftet kvar kan dock se våra barnbarn i ögonen och säga. Det var inte vårt fel.

 
Ingen bild

pappasven

25 februari 2014 00:50

Jovisst var det drev MEN jag tyckte då jag lyssnade att reportrarna även gavsig på Björn Fries på ett par ställen.

Sedan blir det intressant då de andra partiledarna intervjuas . . eller har de intervjuerna redan passerat obemärkt?

 
Svensson

Svensson

25 februari 2014 07:00

Kämpa på Thoralf, du är en hjälte. Tack vare dig finns det fortfarande hopp för vårat land.

http://svenssonsfunderingar.wordpress.com

 
Ingen bild

Pepparholm

25 februari 2014 07:53

Jag försöker undvika att bli arg på journalister då jag redan har haft ett hjärtstopp. I stället försöker jag tänka, att de kan inte bättre. Det är synd om dem. De är ju drillade på Journalisthögskolan och övervakade av Expo.

 
Ingen bild

biran

25 februari 2014 07:57

Programmet bryts precis när den kvinnliga programmledaren säger att vänsterpartiet gjort upp med sitt kommunistiska förflutna. Vilket de absolut inte har gjort. Varför bryts programmet då?

 
Ingen bild

alex

25 februari 2014 07:57

Jag hade ändrat adressen till www.thoralf.se. Lättare att skriva och fungerar lika bra.

 
Ingen bild

Stefan A

25 februari 2014 08:24

Stor humor på TV 4 nu på morron, man pratade om negativ campaigning och smutskastning i den som man tror blir den smutsigaste valrörelsen någonsin, men det handlade bara om sjuklövern SD nämndes öht. inte, kan bero på att fulmedia själva är ledande när de gäller NC och smutskastningen av SD, helt otroligt hur media-ägarna lyckats fylla sina verksamheter
med dessa skojare,bluffmakare och charlataner, ingen annan verksamhet skulle överleva med sådan personal, och det ser det ut som om fulmedia inte heller kommer att göra.....

 
Karlskronabloggen

Karlskronabloggen

25 februari 2014 09:14

@ Lassekolja

Det du tänker på är nog just innan valet 2006 när TV4 hade direktsändning från ett hotell i Karlskrona en morgon och TV4 ville intervjua kommunalrådet Mats Johansson (S), Björn Fries (S), oppositionens Karl-Gösta Svensson (M) och Richard Jomshof (SD) tillsammans i samma soffa.

Mats Johansson slog dock bakut och förklarade på bred karlskronitiska att "det gaur ente å prauta me dom" med hänsvisning till Richard Jomshof. K-G Svensson hade från början inga problem att sitta i samma soffa som Richard, men även han drog tillbaka sin medverkan om de skulle intervjuas tillsammans, liksom Björn Fries.

Resultatet blev att Mats Johansson, Björn Fries och K-G Svensson intervjuades separat och sedan intervjuades Richard Jomshof separat.

Det var många Karlskronabor som var otroligt upprörda över sandlådebeteendet, främst från Mats Johansson och det ledde till att han helt på egen hand förlorade Socialdemokraternas i decennier långa maktställning i Karlskrona i valet eftersom Alliansen gjorde upp med Miljöpartiet och bildade en femklöver.

Sverigedemokraterna fick 9,6 procent av rösterna i kommunalvalet 2006 och åtta ledamöter i kommunfullmäktige, till stor del tack vare Mats Johansson och Björn Fries som vägrade sitta i samma soffa som Richard Jomshof. K-G Svensson blev vinnaren i valet och styrde sedan femklövern fram till valet 2010.

http://karlskronabloggen.se

 
Ingen bild

Hm

25 februari 2014 10:53

Man kanske kan tycka att de skjuter sig själva i foten. Men då glömmer man lätt bort att program av den här typen inte riktar sig till oss som har upptäckt vad som pågår. De riktar sig till den typen av människor som inte ens kommer ihåg hur de röstade senaste valet. Alternativt de som följer med lite förstrött men som fortfarande anser att SR-koncernen åtnjuter hög trovärdighet. Många tycker också att politik bara är tråkigt och förstår inte sambandet mellan hur man röstar och vilken utveckling vi vill ha i Sverige. Lite elakt säger man ibland att människor är inte så dumma som man tror, de är ännu dummare. Detta vet PK-maffian och utnyttjar det så långt det går.

 
Ingen bild

Lena

25 februari 2014 11:01

Tack för länken o tipset Thoralf. Jag själv har stängt av radion till 90%,lyssnar sällan på SR för det är så tydligt vinklat och det gör mig bara trött. Likadant med TV, väljer noga program eftersom jag anser att man annars blir utsatt för "mindcontrol" dvs propaganda och programmering av åsikter som man ska ha idag. Istället läser jag böcker, tidningar och bloggar för att bilda mig en uppfattning om vad som är på gång.
Visst blir man upprörd över mantrat att "Sd har nazistiska rötter" som upprepas så ofta att det blir övertydligt att det känns som något skumt med den som uttalar det. Med för mig var den här intervjuen viktig eftersom Åkesson verkligen fick möjlighet att förklara att så inte var fallet, och det på ett mycket starkt sätt. Tycker tveklöst att han var vinnaren. Även SVTs program på söndagen var mycket bra. Åkesson går från klarhet till klarhet. Stämpeln SD orättfärdigt har fått håller på att tvättas bort, var så säker.

 
Ingen bild

SM811

25 februari 2014 11:23

SD lanserar nättidning i mars.
http://www.friatider.se/sd-lanserar-dagstidning-i-mars

 
Ingen bild

Magentan

25 februari 2014 11:43

Mycket bra idé med ditt utskick Thoralf!!! Jag hoppas att detta kommer att innehålla flera av dina utmärkta stapeldiagram, t.ex det som visar asylsökande 2000-2012 för Sverige, Norge, Danmark och Finland (med de typiskt jättehöga gula staplarna för Sverige).
Lägg gärna ut info här vart vi ska sända våra bidrag till detta utskick.

 
Ingen bild

Ludvig

25 februari 2014 11:54

Din blogg är så otroligt bra så den går inte att missa en enda dag.

 
Ingen bild

Thoralf A

25 februari 2014 12:12

Magentan

Det finns många gamla och uppmärksammade blogginlägg som jag vill lyfta i ett infoblad. Jag har valt ut Mazettikrönikan i ICA-Kuriren, Invandringen, Bistro Bar där jag stödde den grekiska krögaren Tomas Kazanzidis, Fredsdemonstrationen på Larmtorget 2009 och hur Östran låtsades avslöja Tele2:s halvmiljon faktura till polisen utan att ange källan.

 
Ingen bild

Hulda mk1

25 februari 2014 12:16

SM 811...
Nättidning är jättebra. Men alla, speciellt äldre har ingen dator. Så utskick till hushållen är väldigt viktigt.

Annat... När Jonas Sjöstedt intervjuades för några söndagar sedan, fick han då frågan om hur han ställde sig till Kommunismens massmord?
Hur han ställde sig till Stalins dödsläger? Östtyska gränsvakters dödande av de som försökte fly till friheten i Väst?
Avlyssningarna, förtrycket, lögnerna, fejkade val, Kubas diktator Castro, Fasorna i Nordkorea, ockupationen av Baltstaterna mm. mm.
Detta fanns när Sjöstedt var ung och blev politiskt intresserad och tyvärr är inte allt borta.

 
Ingen bild

Janne

25 februari 2014 12:24

Jimmie trodde att en adopterad flicka skulle ta livet av sig? Uteslutningärende?

 
Ingen bild

Magentan

25 februari 2014 12:55

Tack för infon. Det verkar bli bra. Tror du inte att du även kan peta in något om den största och viktigaste information du har haft någonsin (enligt min mening), nämligen den med rubriken "TT Sveriges största PK-filter" (kanske byta ut Mazetti-grejen). Inledningen till ditt avslöjande om från vilken bluffkälla nästan all vår dagliga information i tidningar, radio och TV egentligen kommer är formidabel:

Citat: "Tidningarnas Telegrambyrå, eller i vardagligt tal TT, upplevs nog av många svenskar som ett objektivt och kanske rent utav som ett ”statlig nyhetskanal”. TT vårdar sin anonymitet och därmed sin trovärdighet med stor omsorg. TT är det enda vi ser och då är det också sant. ..."

http://thoralfalfsson.webblogg.se/2011/april/tt-sveriges-storsta-pk-filter.html

 
Ingen bild

Stefan A

25 februari 2014 12:57

Sölvesborg verkar invaderad av journalister nu, i jakten på Åkessons skolkamrater,och annat löst folk, och förstås skolkamrater med "rätt" åsikter, dvs. de som tycker att Åkesson har fel, de som tycker han har rätt lär inte komma med i reportagen, Svensk media är i kris, det kan man inte tro när man ser vilka enorma resurser man kan lägga ned i bland.

 
Ingen bild

SM811

25 februari 2014 13:00

@Hulda mk1
Helt rätt. Partiet måste komma ut också till alla på ålderdomshem och informera. Finns så många som bara röstar så som de alltid gjort.

 
Ingen bild

Magentan

25 februari 2014 13:00

Under den lilla stund jag lyssnade på radions P1 i morse formligen exploderade sändningen av propaganda mot Jimmie Åkesson och hans medverkan i söndagens partiledarintervju. Bland annat namngavs och citerades ett par personer som tydligen bodde i Åkessons närhet under hans ungdomsår, och "Åkesson-gängets stora farlighet" relaterades. Efter en koll på nätet kan man konstatera att personerna var engagerade i Ung Vänster-rörelsen. Som vanligt nämnde man självklart inte ett ord om detta i radion.

"Ung Vänster är ett politiskt ungdomsförbund som har sina rötter i den KOMMUNISTISKA delen av arbetarrörelsen". (från Wikipedia)

 
Ingen bild

Stora Småland

25 februari 2014 13:12

" Styggare kan ingen vara än att SD kan dem klara " !

 
Ingen bild

Thoralf A

25 februari 2014 13:25

Magentan

Du har nog alldeles rätt om TT. Det blev ett mycket uppmärksammat blogginlägg. Jag borde nog få med det!

Tack för tipset!

 
Sven Dacke

Sven Dacke

25 februari 2014 13:30

Sverigedemokraterna i Växjö har bytt ordförande

Ny ordförande är Dennis Dioukarev

Nu får vi se om det medför någon ökad synlig aktivitet i lokala tidningar eller liknade.

Annars får vi "klona" Thoralf till en bloggare i Växjö ochså

http://goo.gl/JyyGBC

 
Ingen bild

joffe

25 februari 2014 13:33

Grattis Thoralf

Du kommer göra ett helt otroligt bra jobb med din nya sida. Du har ett suveränt motto och kommer finna MÅNGA NYA LÄSARE och nya SD-människor.
Viktigt är att du når fram till ALLA DESSA som INTE finns på internätet. Information DIREKT i brevlådan är A och O.

Lycka till önskas från många med mej Down Under.

 
Ingen bild

Magentan

25 februari 2014 14:02

KOMISKT KRIG MELLAN SD-HATANDE SVENSKAR OCH SD-HATANDE INVANDRARE
Från Friatider: "Kampen står mellan två falanger. Å ena sidan den äldre generationen av professionella antirasister som till stor del består av vita vänsterextremister som vill föra en ”enad kamp” mot fascism och rasism. Å andra sidan de rasifierade kropparna, som istället anser att rasismen är ”strukturell” och att alla vita människor deltar i det strukturella förtrycket av icke-vita. Att de förra därför inte kan representera de senare."

De SD-hatande färgade invandrarna (som tydligen vill kalla sig för "rasifierade kroppar") vill alltså inte ha någon "hjälp" från de politiskt rödfärgade vita svenskarna i sin kamp mot den s.k "svenska rasismen".

Stackars SD-hatande antirasister. Inte heller muslimerna ville veta av deras fjäskande och körde till och med bryskt bort dem när de försökte ordna disco-dans på muslimernas största religiösa högtidsdag härom året ;-)

och nu får de varken respons eller tacksamhet från de invandrade antirasisterna heller.

En av de invandrade "rasifierade kropparna" citeras i Friatider: ”Plötsligt blir det nödvändigt med viss separatism inom den antirasistiska rörelsen. Vi behöver organisera oss själva för att kunna hitta problemen till dessa post-koloniala strukturer. Vi behöver stärka oss själva för att veta vad vi ska svara när vita blir kränkta över att de inte får vara med i denna kamp genom att föra den åt oss."

http://www.friatider.se/svenska-antirasister-i-fullt-raskrig

 
Ingen bild

Lärare

25 februari 2014 18:04

Blir jättebra det Thoralf!

Du är SD:s grävande journalist. Förstår inte bara hur du hinner med allt.

Vi delar mer än gärna ut infobladen. Behövs verkligen att folket får "svart på vitt".

Vilken massiv "hatkampanj" som nu bedrivs mot SD, men de ska inte få stå oemotsagda längre. Nu hjälps vi alla åt.

SD 20% minst i valet!

 
Lassekolja

Lassekolja

25 februari 2014 18:37

@Karlskronabloggen, TACK för att Du friskade upp mitt minne! Jag glömmer aldrig att jag förundrades över hur vuxna(?) män(?), som i alla andra sammanhang talar vitt och brett om demokrati och "människors lika värde", kunde bete sig som femåringar så fort SD fanns i närheten. Även TACK för ett gott skratt, syftar på "Blekingskan". Som f.d mångårig(33år) utlandschaufför kommer jag att tänka på alla kära kolleger från Ronneby,Karlshamn och Mjällby, gedigna käcka grabbar, som jag umgåtts med på olika färjor genom åren.
Richard Jomshof kände jag tidigare (f.10-15år sedan). För mig är/var det speciella att han och jag, även i detaljfrågor, har/hade alltid exakt samma åsikter!

http://www.status.st

 
Ladycobra

Ladycobra

25 februari 2014 18:49

Ja jag blev fruktansvärt upprörd över hur man provocerade Jimmie i denna intervju i SR. Ingen annan partiledare har blivit så kritiserad efter denna programserie "Nyfiken på partiledaren" SVT är mycket politiskt vinklat och även SR. Så skall det inte vara i ett demokratiskt land anser jag.

Varför tog man inte upp kommunismens mörka sida t.ex i denna bedrövliga intervju med Jimmie, men han var enormt stark och jag beundrar hans lugn trots ständiga lögner och påhopp.

Läs nedan om kommunismens mörka sida.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Kommunismens_svarta_bok

Vi är många som stödjer Jimmie Åkesson och detta sätt att behandla honom på gör ju bara människor arga och även de som inte röstat på SD tidigare tror jag kommer att göra det efter att ha lyssnat på detta program.

Väldigt många invandrare från olika länder röstar på SD. Lyssna nedan på samtal till ring P1 från invandrare som verkligen säger vad de tycker om invandring och om SD.

http://ladycobra.wordpress.com/2013/12/13/fler-man-med-utlandsk-bakgrund-valjer-sd/

Bläddra gärna i min blogg där det finns mycket intressanta artiklar och videos.

Vi måste informera om tokigheterna som finns i Sverige med nuvarande regering och också om islaminiseringen som är på gång.

Läs om kritik mot Reinfeldt från moderat kommunpolitiker.

http://ladycobra.wordpress.com/2013/04/14/m-politiker-waberi-maste-ocksa-bort/

Socialdemokraternas hemliga överenskommelse med radikala islamister, läs nedan.

http://ladycobra.wordpress.com/2014/01/30/socialdemokraterna-i-nara-samarbete-med-islamister/

Lycka till med ditt arbete för SD och jag är säker på att SD får minst 18-20 procent 2014.

Glöm inte rösta i EU valet också.. Jag anser att Sverige borde gå ur EU och bilda handelsavtal för att säkra handeln, men icke medlem i EU. Norge gjorde helt rätt att inte gå med i EU. Vi får ju inte bestämma över vårt eget land längre.

http://ladycobra.wordpress.com

 
Ingen bild

Folklig

25 februari 2014 23:55

mom-61 vilket fint inlägg du skrev. Ha det bra i livet med din make. Tillsammans får vi stå upp för sanningen och det goda.

 
Ingen bild

Överberikad

26 februari 2014 22:16

Kanske någon som redan föreslagit detta, har inte läst alla kommentarerna.
En tipsa knapp här på bloggen likt den på tex blocket.
När man klickar på den kan man via mail eller sms tipsa någon om bloggen med en länk hit. Snabbt och smidigt!
Vet dock inte hur mkt it-teknik som ligger bakom en sådan funktion?
P.s tack Thoralf för att du hann mötas upp och lämna Jimmies bok till mig i Borgholm.
God läsning! D.s

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Thoralf Alfsson - 1 januari 2019 10:34


På årets första dag blir detta blogginlägg det sista på bloggplatsen. Från och med idag finns bloggen enbart på Wordpress.   https://thoralfsblogg.com/   Jag har skrivit exakt 3 000 blogginlägg och fått drygt 108 300 kommentarer sedan det för...

Av Thoralf Alfsson - 31 december 2018 10:53

När jag går igenom alla blogginlägg som jag skrivit under 2018 blir jag faktiskt både upprörd och deprimerad. Jag blir även förbannad och undrar vad som hänt med SD och vad det blivit för ett parti, om jag utesluts för vad jag skrivit på min blogg, h...

Av Thoralf Alfsson - 30 december 2018 12:36

När jag idag funderade på om jag skulle skriva en liten nyårskrönika med länkar till ett intressant blogginlägg för varje månad under 2018 så hittade jag ett blogginlägg jag skrev i samband med Jimmie Åkessons besök i Kalmar under mars månad. Jimmie ...

Av Thoralf Alfsson - 29 december 2018 21:33


Då är jag hemma igen efter en rundtur till mina barn och barnbarn under några dagar. Hockey igår kväll i Linköping. Bra match med lite nerv i slutet då LHC straffade Färjestad med 5-4.   Idag släpps de ”svenska” terroristerna efter at...

Av Thoralf Alfsson - 28 december 2018 09:39

”De egentliga skälen till att Alfsson uteslöts är, enligt den övergripande information vi fått ta del av i ärendet, att han vid upprepade tillfällen de senaste åren agerat på ett sätt som allvarlig skadat partiets anseende, att han gett uttryck...

Presentation


Thoralf Alfsson
fd. Sverigedemokrat, Kalmar

Riksdagsledamot 2010-2014.
Kommunfullmäktige 2006- Kommunstyrelsen 2014-2018
Regionfullmäktige 2018-

Kontaktinfo 072-5179099, thoralf.alfsson@telia.com

Vill du stödja bloggen Swish till 072-5179099

Fråga mig

1 159 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards