thoralf

Direktlänk till inlägg 10 oktober 2012

ÄR PK-SAMHÄLLET PÅ VÄG ATT RASA SAMMAN?

Av Thoralf Alfsson - 10 oktober 2012 16:21

 


Läs artikel i Aftonbladet

 
 
Ingen bild

Gubben o Gumman

10 oktober 2012 16:34

25 år försent tyvärr

 
Ingen bild

AWSvensson

10 oktober 2012 16:42

Inte mig emot,jag skriver under.

 
Ingen bild

AWSvensson

10 oktober 2012 16:59

Vissa gör allt för pengar,http://www.smp.se/nyheter/tt_inrikes/bert-karlsson-oppnar-asylhem-igen%283471253%29.gm

 
Ingen bild

dasfsadf

10 oktober 2012 17:02

Vi kommer hela tiden närmare en punkt då majoriteten har fått nog.

 
Ingen bild

Jonas Nordh

10 oktober 2012 17:53

Snarare Södertälje..

 
Ingen bild

Ugglan

10 oktober 2012 18:02

Det rör på sig, sakta men säkert.

 
Ingen bild

måttet är rågat

10 oktober 2012 18:21

En idiot är en idiot är en idiot.
En muslim likaså.

Jag har inga synpunkter på halten melanin i hudcellerna hos olika människor eller människogrupper. Ej heller har jag synpunkter på den genetiska varaiationen mellan människogrupper. Men oaktat detta är jag enligt PK-svensk definition en fullfjädrad rasist.

Jag tycker nämligen illa om "folkgrupper" sådana som nasister, AFAiter och kommunister, i det senare fallet inkluderande den vettsaknande Täppas Fogelberg. Jag tycker också illa om muslimer, scientologer och de sista dagarnas heliga. I synnerhet tycker jag illa om muslimer, därför att deras katastrofalt idiotiska och maligna ideologi (en karakterisering som baseras dels på studier/iakttagelser s.a.s in situ, dels 6+ års kursiva studier av slam), kombinerad med muslimens mer eller mindre obändliga, empatilösa och förståndsbefriade behov av att med gnöl och tvång utbreda denna våldsbefrämjande farsot, som lämpligen bör benämnas den GRÖNA PESTEN.

Hade muslimen inneslutit sig i sin kammar och där fem gånger om dagen i all avskildhet ägnat sig åt att åkalla Den Ende, hade jag på sin höjd skakat på huvudet och givit uttryck för medkänsla. Men som situationen är och i tilltagande grad kommer att bli, väcker muslimen avsky och aversion. Muslimen har ingen hemvisträtt i ett västelämdskt och sekulariserat samhälle.

Antingen får muslimen konvertera till exmuslim eller resa hem till sitt. En muslim skall befinna sig bland enbart andra muslimer. Jag tillåter mig därför att uppmana i detta land befintliga muslimer att under ordnade former redan nu resa hem, innan framtida ofrånkomlig omständigheter framtvingar en regerätt repatriering.

 
Ingen bild

Skånepåg

10 oktober 2012 18:49

@ måttet är rågat

Tillåt mig "översätta" några medicinska termer till "normalsvenska":
Melanin: Färgpigment i huden
Malign: Elakartad
Kursivt: Hastig, flyktig (i synnerhet pedagogiskt) om läsning, översättning o.d som sker utan förberedelse och närmare analys med överhoppande av mindre viktiga stycken eller ord som man icke känner.
In situ: På plats. Och nu undrar jag vart då. I Mellanöstern eller vart?

 
Ingen bild

Lassekolja

10 oktober 2012 18:52

Verkligheten och sanningen brukar segra i slutänden. Hoppas den gör det innan det är alldeles för sent!? Klockan är ju redan "tio över tolv"!

 
Ingen bild

Da Capo

10 oktober 2012 19:03

"Nu brinner busken"
**OBAMA ÄR MUSLIM**
Sannolikhet för att så är fallet har
idag fått en rejäl skjuts framåt.
Vad tror du efter att ha tagit del av fakta?
http://atlasshrugs2000.typepad.com/atlas_shrugs/2012/10/obamas-ring-there-is-no-god-but-allah.html
http://www.wnd.com/2012/10/obamas-ring-there-is-no-god-but-allah/

 
Ingen bild

Essendon

10 oktober 2012 19:08

Svaret på frågan om PK rasar samman, är JA!
Några tidningar är redan på väg ner i kloakdiket!
http://www.swedenconfidential.info/2012/10/10/gladje-goran-greiders-dala-demokraten-svettas-ekonomiskt/

 
Markku Ahonen

Markku Ahonen

10 oktober 2012 20:03

På tal om intolerans och generationsfrågor så verkar besökare här precis som Bosse Hansson leva kvar på 30talet. http://blogg.ostran.se/ihuvudetpaahonen/alla-lika-alla-olika/

http://blogg.ostran.se/ihuvudetpaahonen

 
Ingen bild

Nalli

10 oktober 2012 20:13

Jag tror att Thoralf Alfssons blogg har fler journalister som läser hans blogg än vad deras tidningar har som läsare.

 
Ingen bild

Lotta

10 oktober 2012 20:21

TV-tips till teflonpannan Ahonen, just på SVT1. Uppdrag Granskning. Måddans entreprenörer i full frihet.

 
Ingen bild

SM811

10 oktober 2012 20:25

Detta kommer att dyka upp på många platser i Sverige efter denna sanslösa massinvandringen. När inte Fredrik fick majoritet måste han utse en syndabock och då blev det SD. Han hatar SD så till den milda grad att han gör upp med MP att öka invandringen tvärt emot vad M sa 2009.

 
Ingen bild

Magnus S

10 oktober 2012 20:44

Varför måste Ahononen in här och göra reklam för sin hatiska blogg varje gång han kluddrat ner något tarvligt alster om Thoralf eller SDs väljare? Har han inga egna följare/kompisar? Förmodligen inte.

 
Ingen bild

Stefan A.

10 oktober 2012 20:45

hahaha...ja verkligen i full frihet Lotta..samordningsnummer ska det va inte personnummer, men sådana förunnas inte pursvensken...

 
Ingen bild

fd moderat

10 oktober 2012 20:57

Hösten 2012 börjar PK-samhället falla samman. Historia skrivs. Det går sakta, sakta men säkert.

1. Först vågade bara modiga personer i samhällets utkant eller som inte har något på att förlora t ex unga som ännu inte har börjat sin karriär eller de som redan avslutat den, att ifrågasätta mångkulturen. Att ifrågasätta mångkulturen kan leda till arbetslöshet, uteslutning från facket, förlorade kunder osv.

2. Nästa steg är att personer med begränsade personliga förluster törs ifrågasätta mångkulturen offentligt. T ex unga, arbetslösa, pensionärer och folk som är ekonomiskt oberoende. I detta stadium är det negativt för karriären att offentligt ifrågasätta mångkulturen men man riskerar inte att förlora sin inkomst. T ex kan man glömma befodran på jobbet, speciellt om man är statligt anställd.

3. Steg tre är när statligt anställda på myndigheter som är mitt i karriären törs offentligt ifrågasätta EU:s mest ansvarslösa invandringspolitik. Den dagen 40-åriga åklagare, polischefer eller chefer på Migrationsverket börjar ifrågasätta invandringspolitiken offentligt är vi i detta stadium.

4. Steg fyra är proppen ur. Nu inser tom journalister och andra politiskt korrekta att dagens invandringspolitik är en katastrof. De går inte och de törs inte förneka det längre.

5. Steg fem är att det är politiskt korrekt att vara emot mångkultur. Det är bra för karriären för personer i offentlig förvaltning att vara medlem i SD.

Jag tror att vi kommer lämna steg två snart.

 
Ingen bild

Hulda

10 oktober 2012 21:13

Markku Ahonen....
Du verkar ha gott om tid. Gnälla över småsaker verkar intressera dig.
Det ord som du "rasar" över är bara ett av ord som vi Svenskar använder om dessa människor.
Snoka på arbetsplatser, i familjer, inom div. föreningar, mm. mm. så kommer du att höra betydligt skarpare ord. Du kommer att behöva sjukhusvård....
Lägg istället din enorma tid på alla problem som dyker upp här och på många andra liknande bloggar.
Såg nu på Uppdrag Granskning om olaglig utförsel av bilar och fusk med id-handlingar.
De är flitiga, dessa "nybyggare".
"Flyr" från hemlandet. Startar sedan en enorm handel med det hemska och grymma hemlandet och gör grova svarta pengar.
Så luras statskassan på många kronor. Både med "flykten" och allt runt bilaffärerna.
Bli arg på det istället.

 
Ingen bild

Skånepåg

10 oktober 2012 21:55

@ Magnus
Det ligger mycket i vad du skriver. Skillnaden mellan honom och ett vanligt internettroll är att han kan gå ut med sitt namn utan att riskera att utsättas för vad vi i familjen fick utstå under 90-talet i form av hot och skadegörelse då jag använde mitt namn då jag publicerade olika artiklar om massinvandringen i media och ställde upp i några intervjuer. Vi bodde då f.ö på en helt annan plats än i dag.

Jag är nu totalt less på vad karlf-n skriver för smörja, och han är för mig nu persona non grata då han i princip bara har som syfte att åstadkomma smutskastning av Thoralf och bloggen och är totalt ointresserad av de fakta som presenteras. Han tillför bloggen inte något meningsfullt utan bara ett dj-a massa gnäll och en upphaussad egenbild av "en hurra vad jag är bra attityd" som gör, att man verkligen kan undra hur illa ställt det är på det mentala planet?

 
Ingen bild

Je då Soc vad Soc tillhör

11 oktober 2012 03:30

@dasfsadf
Onsdag 10 okt 17:02
Vi kommer hela tiden närmare en punkt då majoriteten har fått nog.

Inte nog med det, vi kommer dessutom hela tiden närmare en punkt då majoriteten är i minoritet.

 
Ingen bild

Babben

11 oktober 2012 09:28

När man kollar närmare på Ahonens blogg så verkar han i det närmsta besatt av Thoralf, är karln lite kär månne?

 
Ingen bild

Stefan A.

11 oktober 2012 12:10

Snarare avundsjuk,Thoralf skriver det Ahonen tänker men inte vågar skriva...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Thoralf Alfsson - 1 januari 2019 10:34


På årets första dag blir detta blogginlägg det sista på bloggplatsen. Från och med idag finns bloggen enbart på Wordpress.   https://thoralfsblogg.com/   Jag har skrivit exakt 3 000 blogginlägg och fått drygt 108 300 kommentarer sedan det för...

Av Thoralf Alfsson - 31 december 2018 10:53

När jag går igenom alla blogginlägg som jag skrivit under 2018 blir jag faktiskt både upprörd och deprimerad. Jag blir även förbannad och undrar vad som hänt med SD och vad det blivit för ett parti, om jag utesluts för vad jag skrivit på min blogg, h...

Av Thoralf Alfsson - 30 december 2018 12:36

När jag idag funderade på om jag skulle skriva en liten nyårskrönika med länkar till ett intressant blogginlägg för varje månad under 2018 så hittade jag ett blogginlägg jag skrev i samband med Jimmie Åkessons besök i Kalmar under mars månad. Jimmie ...

Av Thoralf Alfsson - 29 december 2018 21:33


Då är jag hemma igen efter en rundtur till mina barn och barnbarn under några dagar. Hockey igår kväll i Linköping. Bra match med lite nerv i slutet då LHC straffade Färjestad med 5-4.   Idag släpps de ”svenska” terroristerna efter at...

Av Thoralf Alfsson - 28 december 2018 09:39

”De egentliga skälen till att Alfsson uteslöts är, enligt den övergripande information vi fått ta del av i ärendet, att han vid upprepade tillfällen de senaste åren agerat på ett sätt som allvarlig skadat partiets anseende, att han gett uttryck...

Presentation


Thoralf Alfsson
fd. Sverigedemokrat, Kalmar

Riksdagsledamot 2010-2014.
Kommunfullmäktige 2006- Kommunstyrelsen 2014-2018
Regionfullmäktige 2018-

Kontaktinfo 072-5179099, thoralf.alfsson@telia.com

Vill du stödja bloggen Swish till 072-5179099

Fråga mig

1 159 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards