thoralf

Direktlänk till inlägg 26 september 2012

EN SKRÄMMANDE FILM

Av Thoralf Alfsson - 26 september 2012 23:01


Ilmar Reepalu måste vara lycklig när han ser dessa massor välla fram genom Malmös gator. Inte undra på att svenska barnfamiljer väljer att flytta ut från Malmö. Undrar om Ilmar Reepalu och hans partivänner gick med i demonstrationen?


Är det dessa som trakasserar judar i Malmö?


Jag blir rädd, orolig, ledsen och upprörd när jag ser konsekvenserna av en fullständigt oansvarig invandringspolitik.

 
 
Ingen bild

joffe

26 september 2012 23:21

You are kidding me!

Är detta verkligen Sverige? Jag är glad jag inte bor där längre och kommer inte heller att besöka landet förrän SD har riksdagsmajoritet.

 
Ingen bild

Jenny

26 september 2012 23:48

Jag blir också rädd.

 
Ingen bild

sophia

26 september 2012 23:50

De lever i ett sekulärt land där religionen ska vara en privat angelägenhet. Så vad har de på våra gator att göra!? Och Vad demonstrerar de emot? "Yttrandefrihet"? En mardröm att se...Sov gott..svenska folk!

 
Ingen bild

Sven Dacke

26 september 2012 23:51

Enligt Ullenhag är det bara en myt att Sverige muslimifieras.
Så ni har nog bara sett i syne, förmodligen en trickinspelning

 
Ingen bild

Lassekolja

26 september 2012 23:56

Vad är det dom ropar? Trivs dom inte i Sverige? Så synd! Kan vi inte hjälpa dom hem igen till deras paradis?

För övrigt så sänds SD´s pressträff i morgon (torsdag), betr. nyinvandringens kostnader kl.11:00 i Svt/Forum (Svt2)!

 
Ingen bild

joffe

27 september 2012 00:08

Tillåter mig låna en bra kommentar fälld av "mitt motto" i en annan blogg:
"Att läsa M i dåtid är nästan som att läsa SD i dag. Detta tyder på att SD är det enda rätta om man vill värna Sverige och svenska värderingar." - 50 år i då fina Sverige och nu 30 år i mitt nya hemland blev räddningen för mig...MEN - Sven Dacke du kanske har rätt. Det är en trickinspelning...???

 
Ingen bild

StefanM

27 september 2012 00:10

Jo du Thoralf! En av de inbjudna talarna försökte misshandla en medborgare som dissade spektaklet. En kvinna blev trakasserad när hon gav demonstrationståget "fingret".
De lättkränkta fick dessutom hjälp av en polis. Läs detta, det är helt sanslöst!

http://avpixlat.info/2012/09/25/misshandelsforsok-fangat-pa-film-vid-muhammeddemonstration/

 
Ingen bild

Magnus S

27 september 2012 00:11

Jag undrar vad t ex Erik Ullenhag egentligen tänker när han ser denna film. Blir han varm inombords? Vad tänker han eller Reinfeldt eller Måna när lampan är släkt och de ligger där under täcket och snart skall inta sin falska godhetssömn. Vad Annie Lööf tänker vet jag. När jag tänker på henne ser jag Kelly Bundy framför mig. Diduu, diduu, diduu..

 
Ingen bild

Sven Dacke

27 september 2012 06:24

Efter att ha sett allt det positiva med ett mångkulturellt samhälle, satsar nu ledningen för Krigsmakten på att snabba på processen att göra Krigsmakten ännu mera mångkulturell.

Speciellt intresserade är man att få med personer med "kort stubin" för allehanda spännande uppdrag, meddelar

Överchefen Illman Waneri från Mosebacke Monarki Stockholm

http://www.swedenconfidential.info/2012/09/26/soldatlivet-lockar-fler-fran-andra-kulturer/





 
Ingen bild

Sven Dacke

27 september 2012 06:40

Läs mera om det pågånde krigsspelet om Syrien, i en Svensk tidning från en annan vinkel än den vanliga. Ger en del att tänka på

http://www.dn.se/kultur-noje/kronikor/johan-croneman-det-gar-att-gora-journalistik-sa-enkel-att-ingen-forstar

 
Ingen bild

S-E Karlsson

27 september 2012 07:18

Såg också videon , skrämmande ,lätt att förstå att Sverige snart är ett minne blott ! Finns bara ord som hemskt,hemskt,hemskt !

 
Ingen bild

Johan

27 september 2012 07:50

Rinkeby och Tensta igår. Malmö och Södertälje idag. Sverige imorgon...

Tacka politikerna från sjuklövern och journalistkåren.

 
Ingen bild

Hulda

27 september 2012 08:08

Har länge hoppats på att Reepalu ska tvingas lämna posten som kommunalråd efter nästa val, men nu tvekar jag.
Svensk efter Svensk och även Judar lämnar Malmö och "Nybyggare" flyttar in istället. I dessa mycket tveksamma grupper (se filmen ovan) söker säkert Repalu stöd inför nästa val.....

 
Ingen bild

S-E Karlsson

27 september 2012 08:35

Ja , Anders Lago hade åtminstonde vett att hoppa av när han förstod att skeppet höllt på att gå under på grund av överlast , det tycks inte Reepalu inse !

 
Ingen bild

Lasse

27 september 2012 08:41

Åh om målet för detta tåg ändå hade varit hemländerna i mellanöstern!

 
Ingen bild

Magentan

27 september 2012 09:29

Gym, SPA‑anläggning, jacuzzi, bastu och en enorm inomhuspool. Det är vad som väntar 160 romer, somalier, afghaner och araber inom kort – om Migrationsverket får som de vill. Myndigheten planerar nu att göra om hela det värmländska jättehotellet Wermlandia till ett exklusivt boende för asylsökare.

Läs mer här:
http://www.friatider.se/wermlandia

I andra länder betalar turister och affärsresenärer för att bo på hotell. I mångkulturens Sverige får bidragsflyktingar och lycksökare betalt för att bo på hotell. (Från en kommentar under artikeln.)

Vi svenskar är världsmästare på att bli provocerade utan att protestera. Vi tål hur många förnedringar som helst från våra 7-klöverpolitiker utan att reagera. Vi svenskar älskar att bli utnyttjade och bespottade. Vi har lärt oss att "knyta näven i byxfickan och vända den andra sidan till".

 
Ingen bild

World Traveller

27 september 2012 10:21

Hur i h-e kommer Sverige att se ut om tio ar om inte denna galenskap stoppas?

 
Ingen bild

JohannaV

27 september 2012 17:02

Kicksparkar från 'profetens' hyllare:
http://nydahlsoccident.blogspot.se/2012/09/i-malmo-i-lordags.html

 
Ingen bild

JohannaV

27 september 2012 17:09

Kicksparkar från 'profetens' hyllare:
http://nydahlsoccident.blogspot.se/2012/09/i-malmo-i-lordags.html

Notera att det är en demonstrationsvakt (med armbindel som ger nazivibbar) som utdelar sparken - och detta när svensk polis fanns i närheten. De sistnämnda grep mannen som blev misshandlad. Våldsmannen på bilden blev inte gripen. Tvärtom - han var en av talarna på samlingen vid Möllevångstorget.

 
Ingen bild

Solidus

27 september 2012 20:31

Är det någon som vet vad de skrek om?

 
Ingen bild

S-E Karlsson

28 september 2012 11:19

Läste på Facebook att en nyanländ arbetslös invandrarmamma med tre barn kan få 21810:- kr i månaden skattefritt ,utöver detta har hon rätt till 259200 :-kr i retroaktiv föräldrapenning + 12000 :- i skattefri SFI-bonus ! Inget av ovanstående bidrag kan dras in för att invandraren vägrar att ta ett erbjudet jobb! Jajamen man tror
inte sina ögon , sen hör man dagligen om varsel och uppsägningar och konkurser , men pengar finns det ändå ,för vissa !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Thoralf Alfsson - 1 januari 2019 10:34


På årets första dag blir detta blogginlägg det sista på bloggplatsen. Från och med idag finns bloggen enbart på Wordpress.   https://thoralfsblogg.com/   Jag har skrivit exakt 3 000 blogginlägg och fått drygt 108 300 kommentarer sedan det för...

Av Thoralf Alfsson - 31 december 2018 10:53

När jag går igenom alla blogginlägg som jag skrivit under 2018 blir jag faktiskt både upprörd och deprimerad. Jag blir även förbannad och undrar vad som hänt med SD och vad det blivit för ett parti, om jag utesluts för vad jag skrivit på min blogg, h...

Av Thoralf Alfsson - 30 december 2018 12:36

När jag idag funderade på om jag skulle skriva en liten nyårskrönika med länkar till ett intressant blogginlägg för varje månad under 2018 så hittade jag ett blogginlägg jag skrev i samband med Jimmie Åkessons besök i Kalmar under mars månad. Jimmie ...

Av Thoralf Alfsson - 29 december 2018 21:33


Då är jag hemma igen efter en rundtur till mina barn och barnbarn under några dagar. Hockey igår kväll i Linköping. Bra match med lite nerv i slutet då LHC straffade Färjestad med 5-4.   Idag släpps de ”svenska” terroristerna efter at...

Av Thoralf Alfsson - 28 december 2018 09:39

”De egentliga skälen till att Alfsson uteslöts är, enligt den övergripande information vi fått ta del av i ärendet, att han vid upprepade tillfällen de senaste åren agerat på ett sätt som allvarlig skadat partiets anseende, att han gett uttryck...

Presentation


Thoralf Alfsson
fd. Sverigedemokrat, Kalmar

Riksdagsledamot 2010-2014.
Kommunfullmäktige 2006- Kommunstyrelsen 2014-2018
Regionfullmäktige 2018-

Kontaktinfo 072-5179099, thoralf.alfsson@telia.com

Vill du stödja bloggen Swish till 072-5179099

Fråga mig

1 159 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28 29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards